بی تردید قدرتمندترین سری لپ تاپ های اچ پی را باید در میان ورک استیشن ها جستجو کنید. پردازنده حرفه ای ! گرافیک قدرتمند ! صفحه نمایش عالی ! همه چیز برای انجام یک کار حرفه ای از امور سنگین مهندسی تا تدوین فیلم و سه بعدی سازی برای شما مهیاست. در بررسی های قبلی از سری لپ تاپ های ورک استیشن، با مشخصات و ویژگی های قدرتمند مدل الایت بوک 8570W اچ پی آشنا شدیم. این دستگاه، مدل ضعیف تر لپ تاپ HP EliteBook 8770W با صفحه نمایش کوچکتر و گرافیک ضعیف تر محسوب می شود !

مشخصات لپ تاپ HP EliteBook 8770W

پردازندهIntel Core i7-3720QM
فرکانس پردازنده2.6 گیگاهرتز
مقدار حافظه رم8 گیگابایت از نوع DDR3 
حافظه داخلی500 گیگابایت
پردازنده گرافیکیNvidia Quadro K3000 2GB DDR5 256Bit
اندازه صفحه نمایش17.3 اینچ
رزولوشن صفحه1920x1080
وزن3.92 کیلوگرم

طراحی
HP EliteBook 8770w یک لپ تاپ کاری همراه و قدرتمند است که قاب بزرگ آن با یک آلیاژ مقاومتی محافظت می شود و اکثریت دستگاه را پوشش داده است. پوشش آلیاژی پلاستیکی محافظ سیاهی است که صفحه نمایش و پایین شاسی را مشخص می کند. شاسی خاکستری و سیاه و سفید برای کسب و کار مناسب بوده و در عین حال زیبایی را نیز حفظ می کند. علاوه بر این فلز به اثر انگشت مقاوم است، که کاربران از این مزیت استقبال شدیدی می کنند چون استفاده را برای همه فراهم می سازد.
EliteBook 8770w به عنوان یک ایستگاه کاری و جایگزینی روی دسکتاپ اهمیت دارد. با ابعاد بزرگ 16.4 "x 10.7" x 1.47 " و وزن 3.9 کیلوگرمی، قطعا در برخی موارد حمل و نقل آن را برای شما دشوار خواهد کرد. به گفته اچ پی، وزن و ابعاد اضافه شده این دستگاه چیزی است که کاربران انتظار دارند و بسیار ساده تر و راحتتر از حمل کامپیوترهای شخصی است.


پورت ها
HP EliteBook با بهره گیری از شاسی بزرگ ، تعداد زیادی بنادر را در سمت راست و چپ شاسی قرار می دهد. به رغم ارائه یک گلدان پورت، هر بندر به اندازه کافی فاصله و دسترسی آسان دارد. سمت راست دستگاه دارای هدفون اختصاصی و جک های میکروفون ، پورت USB 2.0 شارژ همراه با یک پورت USB 2.0 دیگر، درایو نوری، رابط VGA و کارت خوان Smart Card Reader میباشد . در پشت دستگاه یک پورت RJ-11 و جک قدرت وجود دارد. سمت چپ دستگاه دارای یک پورت اترنت، صفحه نمایش، پورت ترکیبی USB 2.0 / ESTA، دو پورت USB 3.0 و پورت 1394a است. این نوت بوک همچنین SD / MMC خواننده در جلو، همراه با یک اتصال باتری ثانویه و اتصال داکت واقع در پایین شاسی است.

8770w


صفحه نمایش و بلندگوها
یکی دیگر از مزایای قاب بزرگ HP EliteBook این است که به دستگاه اجازه می دهد تا یک صفحه نمایش ضد انعکاس HD-WVA با نور پس زمینه 17.3 اینچ با وضوح 1920 x 1080 داشته باشد. صفحه نمایش بزرگ HD کامل کیفیت تصویر واضح را با کنتراست رنگی پر جنب و جوش با لذت دیدن آن ارائه می دهد. صفحه نمایش نیز برای وظیفه چندگانه به لطف وضوح و اندازه صفحه نمایش آن بسیار مناسب است.
EliteBook 8770w زاویه دید بسیار پر جنب و جوشی را ارائه می دهد و کیفیت تصویر آن تا حدود 180 درجه باقی می ماند. این نمایشگاه ها به خوبی در فضای عمودی نیز با ضعف کوچک و بدون تصویر نمایش داده می شود. علاوه بر این، صفحه نمایش ضد انعکاس نام خود را حفظ کرده و مقاومت بسیاری در برابر روشنایی دارد.صفحه نمایش کامل HD کامل این ایستگاه کاری سیار را جایگزین دسکتاپ قابل قبول می کند و از قابلیت های GPU چشمگیری برخوردار است.

HP 8770w8770w


صفحه کلید
HP EliteBook 8770w صفحه کلید کامل Chiclet با پد شماره را ارائه می دهد. کلیدهای متشکل از پارچه تاجدار، یک احساس لمسی را ایجاد می کنند که در حین تایپ کردن اصطکاک ایجاد می کند. باز هم به لطف بخشی از قاب بزرگ؛ فشرده سازی عمیق کلیدی را ارائه می دهد. با بازخورد لمسی پاسخگو صفحه کلید، جای تعجب نیست که این دستگاه یک تجربه تایپ عالی را ارائه می دهد. تنها نکته قابل توجه این است که قاب دستگاه بسیار بزرگ و ضخیم است که برخی از کاربران احساس می کنند باید به صفحه کلید دسترسی پیدا کنند که حدود 3 یا 4 اینچ از شاسی قرار دارد.

HP 8770w8770w


صفحه لمسی بزرگ با حفظ بقیه دستگاه ها مطابقت دارد. پد لمسی چند منظوره از Synaptics استفاده می کند و سه دکمه موس را در زیر و بالای پد ارائه می دهد. صفحه لمسی خود صاف و لمس است. علاوه بر این، صفحه لمسی کمی حساس تر از پد های است که که مکان نما را بسیار آزادانه تر در اطراف صفحه نمایش می دهد.
در حین آزمایش دستگاه یک یا دو حادثه رخ داد که در آن پاسخ لمسی به طور خلاصه باقی می ماند، اما به سرعت به محل برگردانده شد. صادقانه می گویم احتمالا کاربران تاخیر نامنظم را متوجه می شوند اما اگر آنها برنامه های دقیق و شدید را انجام می دهند ، با استفاده از ماوس aUSB برای این کار به هیچ وجه بهتر عمل نخواهند کرد.

ویژگی های مثبت

  • پردازنده قدرتمند i7 سری MQ
  • کارت گرافیک حرفه ای / منبع تغذیه بزرگ با قابلیت ارتقا
  • صفحه نمایش با کیفیت فول اچ دی

ویژگی های منفی

  • وزن بالا
  • طراحی بزرگ
  • عمر باتری محدود

گردآوری و انتشار: کِی لپ

  • نیکوان
    (1400-03-23)

    قیمت لطفا

    کِی لپ

    داخل سایت چک کنید

  • Mahdi
    (1400-07-01)

    میخواستم بپرسم ویندوز 10 رو میشه روش نصب کرد؟

    کِی لپ

    سلام بله

  • دارنده لب تاب الیت بوک ۸۷۷۰
    (1401-04-14)

    این لب تابو بنده دارم ولی نمیدونم نسل چندمه؟
    نسل چندمه؟

    کِی لپ

    با سلام. نسل لپ تاپ بستگی به مدل پردازنده داره. مدلی که در سایت ما موجود هست با مدل پردازنده 3720QM  و نسل سه  هستش. 

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*