FX705 از جدیدترین محصولات سری TUF Gaming ایسوس است. این لپ تاپ قدرتمند مجهز به پردازنده نسل هشتمی i7-8750H با 9 مگابایت حافظه کش و 2.20 گیگاهرتز فرکانس کاری است. بخش ذخیره سازی از 2 گونه HDD با ظرفیت 1 ترابایت و یک هارد SSD با ظرفیت 512 گیگابایت تشکیل شده است. امکان استفاده از حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم در این دستگاه وجود دارد. در بخش گرافیک، چیپ قدرتمند NVIDIA GeForce GTX 1060 با 6 گیگابایت حافظه اختصاصی، وظیفه پردازش گرافیکی و اجرای سنگین ترین بازی و نرم افزار های سه بعدی را برای شما به عهده خواهد گرفت.

ASUS TUF Gaming FX705

اما در بخش صفحه نمایش، دو مدل متفاوت پیش رو داریم. مدل اول دارای فرکانس 144 هرتز و نسخه دوم نیز 60 هرتز دارد. هر دو مدل 17 اینچی و با رزولوشن 1920 در 1080 در دسترس هستند.طبقه گفته ایسوس، این صفحه نمایش NanoEdge با ضخامت کمتر از 7.8 میلی متر، با کیفیت IPS استاندارد های نظامی MIL-STD-810G را نیز اخذ کرده و بنابر این با یک صفحه باکیفیت و مقاوم روبرو هستیم. یکی از نقاط ضعف لپ تاپ ASUS TUF Gaming FX705 عدم وجود پورت USB-C است که این روزها اکثرا لپ تاپ های جدید به آن مجهز هستند. صفحه کلید جذاب و رنگارنگ این لپ تاپ، با تکنولوژی Overstroke به شما قدرت کنترل دقیق و واکنش های سریعی در بازی می دهد. البته این صفحه کلید ممکن است در برخی مدل های این لپ تاپ وجود نداشته باشد. همچنین FX705 از آلومینیوم Gunmetal Gray با پوشش پلاستیکی سیاه و سفید، دارای طراحی جذاب و خشنی است که هر گیمری با آن به آسانی ارتباط برقرار می کند.

ASUS TUF Gaming FX705

در بخش خنک سازی نیز، تکنولوژی HYPERCOOL ایسوس، برای اطمینان از خنک بودن دستگاه در حین انجام بازی های سنگین تعبیه شده است. آخرین استاندارد وای فای Intel 802.11ac Wave 2 در این لپ تاپ قرار داشته و به شما این امکان می دهد تا سرعت انتقال داده باورنکردنی حداکثر 1.7 گیگابایتی را تجربه کنید !

FX705 دارای تعدادی پورت ها ورودی و خروجی شامل یک پورت USB 2.0 و دو پورت USB 3.1 Type-A برای لوازم جانبی بازی شما و همچنین درگاه HDMI 2.0 برای اتصال به سایر صفحه نمایش ها است. تمامی این پورت ها در سمت چپ لپ تاپ قرار دارند، بنابراین هیچ چیزی برای دست راست شما مزاحمت ایجاد نمی کند !

در حالی که همواره سری Asus ROG برای علاقه مندان، قیمت معقول داری داشته و انتخاب آن ها بوده است، به نظر می رسد FX705 یک پیشنهاد جدید، بروز و با سخت افزار قدرتمند تر برای یک گیمر حرفه ای به شمار رفته و نگاه شما را به لپ تاپ های گیمینگ تغییر خواهد داد.


تهیه و گردآوری توسط کِی لپ

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*