مایکروسافت تنها یکسال دیگر از سیستم عامل ویندوز موبایل پشتیبانی خواهد کرد. پس از اتمام پشتیبانی ویندوز فون 8.1 در سال 2017 میلادی، پیش بینی می شد که بزودی برای ویندوز 10 نیز اتفاق بیفتد. پروژه شکست خورده ویندوز فون که دیگر خبری از آن ها در بازار تلفن های همراه نیست، آخرین بروزرسانی های ویندوز 10 موبایل را تا 10 دسامبر 2019 یعنی آذر ماه 1398 دریافت خواهند کرد.

کاربران در این بازه زمانی فرصت دارند تا فایل ها و نرم افزارهای خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و بر روی تلفن همراه جدید خود اجرا کنند. ردموندی ها در این فاصله زمانی، آپدیت های مهم امنیتی و همچنین پشتیبانی فنی برای دستگاه های ویندوزفونی را ادامه خواهند داد. به نظر می رسد دسترسی به خدماتی از جمله آپلود تصاویر کماکان پس از قطع پشتیبانی نیز ادامه خواهد داشت. بدین ترتیب باید برای همیشه از ویندوز در موبایل ها خداحافظی کرده و برای کار با این سیستم عامل به لپ تاپ و کامیپوترهای شخصی رجوع کنیم.

شرکت مایکروسافت به صورت رسمی این خبر را در صفحه پشتیبانی خود اعلام کرده و به کاربران پیشنهاد مهاجرت به دیوایس های اندرویدی و آی او اسی را داده است. این شرکت به صورت ویژه ای در حال کار بر روی اپلیکیشن های کاربردی برای اندروید و ios است.

 

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*