بعید است عاشق لپ تاپ های گیمینگ باشید و نام الین وار های شرکت دل به گوشتان نخورده باشد. غول هایی که برای اجرای قوی ترین بازی های دنیا و اجرای نرم افزارهای مهندسی ساخته می شوند و در نوع خود بی نظیر هستند. شرکت دل با معرفی سری جدید و متفاوت لپ تاپ های گیمینگ خود به نام Alienware m15، از نازک ترین عضو خانواده آلین وار های خود رونمایی کرد. این دستگاه وزنی در حدود 2 کیلوگرم داشته و ابعاد و همچنین نازکی کمتری نسب به سری های پیشین به همراه دارد. دل تولید این دستگاه را مدیون کارت های گرافیک حرفه ای انویدیا  Max-Q می باشد.

پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i7-8750H با 6 هشته و 12 رشته، وظیفه سنگین پردازش در این دستگاه را به عهده دارد. این پردازنده با فرکانس عالی 2.20GHz و حافظه کش 9 مگابایتی، علاوه بر گیمرها، نیازمندی های مهندسین و طراحان حرفه ای را نیز پوشش می دهد. پیکربندی لپ‌تاپ های Alienware m15 همچنین در بخش کارت گرافیک به دو کارت GeForce GTX 1070 و GeForce GTX 1060 به ترتیب با هشت و شش گیگابایت حافظه اختصاصی محدود می‌شود. پورت های ارتباطی شامل، USB 3.0 x3، یک پورت USB-C، پشتیبانی از Thunderbolt 3، پورت HDMI و همچنین یک پورت Mini Display، تمامی کانکشن های شما برای ارتباط با سایر لوازم و دستگاه ها به شمار می روند.

Alienware m15

یکی از مهمترین بخش های این دستگاه مربوط به باتری آن است که برای هر کاربری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. طبق گفته دل، در این الین وار امکان استفاده از باتری هایی  به ترتیب با 60 و 90 وات در ساعت وجود دارد و چیزی بین 5 تا 10 ساعت شارژدهی برای شما خواهند داشت. هنوز هم درب آلومینیومی با آرم Alienware به کمک سیستم نورپردازی AlienFX RGB روشن می شود و اکنون تنها صفحه کلید، دکمه برق و سه منطقه دیگر را روشن می کند. الین وار جدید، یک صفحه نمایش 15.6 اینچی در رزولوشن دلخواه 4K یا پنل ها TN IPS خواهد داشت.

این لپ تاپ به نوعی یک التراگیمینگ حرفه ای با سخت افزار عالی به شمار رفته و قابل رقابت با محصولات ریز و MSI است. قیمت لپ تاپ های الین ویر همچون امکانات و مشخصات آن ها، بالاست. این دستگاه نیز با قیمت پایه 1300 دلار در پیکربندی ها و رنگ ها مختلف قابل خریداری می باشد.

  • حسین
    (1397-08-06)
    واقعا متاسفم که تو این ممکلت باید 20 30 میلیون پول بدیم به این دستگاه که قیمت واقعیش این نیست
قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*