اگر میخواهید یک لپ تاپ با بیشترین انعطاف، سبکی، حمل و نقل و قابل جدا شدن داشته باشید، خرید لپ تاپ های تبلت شو بهترین گزینه برای شما محسوب می شود. در زمینه خرید لپ تاپ ها تبدیل شونده چندین نکته مهم را به خاطر داشته باشید.

نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ لمسی تبلتی

1- Band Back یا همان امکان جدا شدن: منظور از باندبک، صفحه هایی هستند که امکان چرخش و برگشت به عقب در حالت 360 درجه را به شما میدهد و در حالت لپ تاپ به مراتب بهتر عمل می کند و معمولا دارای مقاومت بیشتری نیز هستند. صفحه کلید بهتر و بیشتر و قابل جدا شدن که بهترین تجربه کاربردی را برای شما رقم میزنند.

2- رزولوشن صفحه: در حالی که بعضی از مدل ها ارزان قیمت دارای صفحه نمایش های HD با رزولوشن 1366x768 پیکسل هستند، سعی کنید حداقل یک صفحه نمایش Full HD با رزولوشن 1920x1080 داشته باشید.

3- اندازه: برای داشتن بهترین تعادل بین قابلیت حمل و استفاده در لپ تاپ های تبدل شونده صفحه نمایش های 12 و 13 اینچی و وزن کمتر از 1.5 کیلو گرم را در نظر بگیرید. لپ تاپ های کوچکتر برای دانشجویان و کسانی که حمل و نقل زیادی دارند بسیار مناسب می باشد.

قیمت لپ تاپ های تبدیل شونده بسته به نوع سخت افزار به خصوص پردازنده و صفحه نمایش متفاوت است. نمی توانیم با قطعیت بهترین لپ تاپ میان تبلتی ها را انتخاب کنیم، چرا که بسته به سلایق و کاربرد هر کدام خصوصیات خاص خود را دارند. چنانچه قصد خرید لپ تاپ تبلت شو را دارید، پیشنهاد میکنیم لیست زیر را بررسی کنید.

Lenovo Yoga 920

یوگا 920 با صفحه نمایش بی نظیر خود، شما را در دو راهی سختی قرار می دهد. صفحه 13.5 اینچی با شاسی برنزی و رزولوشن 4K شما را عاشق این دستگاه خواهد کرد. به لطف پردازنده چهار هسته ای Core i7 و هارد دیسک پرسرعت SSD مشکلی در سرعت و قدرت برای شما به وجود نخواهد آمد. طراحان و هنرمندان امکان استفاده از قلم Active Stylus 2 برای رسم پروژه های خود را دارند که تا 4096 سطح فشار را به آسانی تحمل می کند. مطمئنا شما هم این لپ تاپ حرفه ای را با ترکیب  Thunderbolt 3 و پورت استاندارد USB 3.0 بیش از پیش دوست خواهید داشت.

مزایا: طول عمر باتری، صفحه نمایش روشن و رنگارنگ، طراحی جذاب قلم

معایب : صفحه کلید کم عمق

مشخصات کلیدی: صفحه نمایش 13.9 اینچ 1080p / 4K؛ پردازنده Core i7-8550U؛ 12 ساعت شارژدهی باتری؛ وزن 1.3 کیلوگرمی

Lenovo Yoga 920

Lenovo Flex 6 11

Lenovo Flex 6 11 با قیمتی کمتر از 350 دلار (با احتساب قیمت روز ارز) یکی از ارزان ترین لپ تاپ تبدیل شونده با صفحه نمایش لمسی است. پردازنده سخاوتمندانه Intel Celeron N4000 با 4 مگابایت حافظه کش، برای امور روزانه و اداری شما کاملا پاسخگو خواهد بود. Lenovo Flex 6 11 با توجه به طول عمر باتری 9 ساعتی، در حالت اولیه به شارژدهی مناسبی می رسد. 2 گیگابایت حافظه رم در کنار 64 گیگابایت حافظه eMMC نه تنها سرعت کمی به شما ارائه نمی دهد، بلکه این لپ تاپ را به یک گزینه عالی برای جایگزینی سیستم اصلی شما و استفاده در مسافرت تبدیل کرده است.

مزایا: عمر باتری عالی؛ طراحی انعطاف پذیر 2 در 1؛ عملکرد مناسب صفحه کلید خوب قیمت پایین

معایب: صفحه نمایش با وضوح پایین؛ بلندگوهای ضعیف

مشخصات کلیدی: صفحه نمایش لمسی 11 اینچی ؛ پردازنده اینتل Celeron N4000؛ پورت USB نوع C؛ وزن 1.2 کیلوگرمی

Lenovo Flex 6 11

Microsoft Surface Go

مایکروسافت سرفیس گو با صفحه نمایش بی نظیر Full HD و البته قیمت بیش از 400 دلار بیشتر از هرچیزی توجه شما را به صفحه نمایش این لپ تاپ جلب می کند. وزن سبک، طول عمر باتری و صفحه کلید مناسب، راحتی را برای شما در سفر و جابجایی ها به وجود می آورد.

مزایا: صفحه نمایش رنگی و روشن؛ طراحی سبک، صفحه کلید راحت با صفحه لمسی؛ پشتیبانی از Windows hello
معایب: عمر باتری کمتر از میانگین؛ عدم وجود قلم

مشخصات کلیدی: طراحی جدا شدنی، رزولوشن 1800 در 1200 پیکسل، پردازنده اینتل Pentium Gold 4415Y، حافظه رم 8 گیگابایتی، 256 گیگابایت حافظه SSD، پورت Surface Connect، وزن 500 گرمی

Microsoft Surface Go

HP Chromebook x2

کروم بوک اچ پی x2، با 9 ساعت استقامت باتری و طراحی براق، یک برتری خاص نسبت به سایر مدل ها دارد. پردازنده Core m3 برایانجام بسیاری از وظایف سریع است و تجربه تایپ راحت تری از Surface Go به شما ارائه می دهد. HP دارای یک قلم برای یادداشت برداری و طراحی بر روی صفحه نمایش 12.3 اینچ آن است. Chromebook x2 با وزن 1.4 کیلوگرمی، گزینه خوبی محسوب می شود، اما باید توجه داشته باشید که این لپ تاپ دارای سیستم عامل Chrome OS است.

مزایا: صفحه نمایش با وضوح بالا؛ عمر باتری تمام روز؛ راحتی در تایپ با کیبورد 
معایب: وزن بالاتر نسب به سایر مدل ها. خطوط ضخیم

مشخصات کلیدی: پردازنده Intel Core m3، حافظه رم 4 گیگابایتی، 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی، صفحه نمایش 12.3 اینچی با رزولوشن 2400 در 1600 و وزن 1.4 کیلوگرمی

HP Chromebook x2

Microsoft Surface Pro

Microsoft Surface Pro

پس از پنج سال، شرکتی که این مدل تبلتی را تبلیغ کرد، هنوز هم یکی از آنهایی است که بهترین تجربه استفاده از لپ تاپ های لمسی را در بازار به وجود می آورد. Surface Pro بعد از حذف برنامه نامگذاری شماره، بهتر از هر زمان دیگری شده است. عمر باتری 1.5 ساعت افزایش یافته است، Surface Pen جدید دارای بیش از 4،000 سطح حساسیت فشار و تشخیص شیب است و کیبورد را حتی تا 165 درجه خم می کند.  در صورتی که شما فراموش کردید، Surface Pro هنوز دارای یک صفحه کلید قابل جدا شدن عالی و دارای یکی از درخشان ترین و دقیق ترین صفحات LCD است که تا کنون به چشم دیده ایم.

مزایا: درخشان، صفحه نمایش با وضوح بالا؛ طراحی زیبا؛ صفحه کلید Snappy عملکرد قوی
معایب: عمر باتری متوسط؛ بدون USB-C؛ سطوح پین و نوع جلد اضافی هزینه؛

مشخصات کلیدی: صفحه نمایش 12.3 اینچی با رزولوشن 2736 در 1824؛ پردازنده Core i7-7660U؛ وزن 780 گرمی تبلت که در صورت استفاده از کیبورد و کاور به 1.08 کیلوگرم افزایش می یابد.


Dell XPS 15 2-in-1

Dell XPS 15 2-in-1

XPS 15 مدل تبدیل شونده، نسب به سایر مدل های لمسی این شرکت نازک تر شده است. شما همچنان یک عرشه فیبر کربن و صفحه InfinityEdge را دریافت می کنید و صفحه نمایش روشن و زنده ای برای تماشای فیلم و وبگردی دارد. یک صفحه کلید به سبک قطارهای مگلو زمینه ساز یک تایپ راحت و بی دردسر برای افراد حرفه ای را فراهم می کند.

مزایا: عملکرد قوی؛ صفحه نمایش عالی صفحه کلید کم مسافرت فوق العاده
معایب: عمر باتری زیر میانگین؛ وب کم همچنان بینی شما را می بیند

مشخصات کلیدی: صفحه نمایش 15 اینچ، تا 4K؛ اینتل Kaby Lake G CPU



HP Spectre x360

HP Spectre x360

حفظ سنت ها در مدل 2018 لپ تاپ HP Spectre x360 با مشاهده سری G پردازنده های نسل هشتمی کاملا محسوس است. این لپ تاپ 15 اینچی تبدیل شونده، نسبتا نازک و سبک دارای یک طرح رنگ آمیزی مسی با رنگ مشکی است. جنس بدنه آلومینیوم و لبه های منحصر به فرد آن نیز زیبایی های خاصی به این دستگاه بخشیده است.

مزایا: طراحی جذاب و براق؛ صفحه نمایش رنگارنگ با عملکرد بسیار خوب؛ صفحه کلید به همراه پد شماره

معایب: عمر باتری ضعیف

مشخصات کلیدی: پردازنده اینتل Core i7-8705G؛ پردازنده گرافیکی AMD Radeon RX Vega؛ صفحه نمایش 4K؛ هارد دیسک 512 گیگابایتی از نوع M.2 NVMe PCle


Lenovo ThinkPad X1 Tablet

Lenovo ThinkPad X1 Tablet

Lenovo ThinkPad X1 با یک صفحه جدا شدنی و با دوام که استاندارهای درجه نظامی را با خود یدک می کشد، وارد رقابت در بازار تبلت ها شده است. علاوه بر این، وزن سبک 1.1 کیلوگرمی و اندازه باریک (12 x 8.9 x 0.6 اینچی) یک همراه حرفه ای برای شما در روزهای به دور از دفتر کار و سیستم کاری محسوب می شود. دوربین 2 مگاپیکسلی این دستگاه به اندازه ای شگفت آور و با کیفیت است که، برای برگزاری کنفرانس های ویدئویی، نیازی به وبکم خارجی نخواهید داشت. صفحه نمایش عالی، صفحه کلید بزرگ، قلم و عملکرد خوب سخت افزاری را در کنار هم بچینید تا به انتخاب این تینکپد محبوب و دوست داشتنی اطمینان پیدا کنید.

مزایا: طراحی ریز و مقاوم؛ دوربین باکیفیت و دقیق، صفحه نمایش زیبا؛ صفحه کلید راحت

معایب: عمر باتری کمتر نسبت به مدل های مشابه؛ اسلات قلم ضعیف؛ بلندگوهای ضعیف

مشخصات کلیدی: صفحه نمایش با وضوح 3000 × 2000؛ 512 گیگابایت SSD؛ دو پورت Thunderbolt 3.0؛ دوام درجه نظامی


HP Chromebook x360 11 G1

اگر یک لپ تاپ ارزان برای کودکان و دانش آموزان خود می خواهید، کروم بوک ها بهترین گزینه برای شما محسوب می شوند. سیستم عامل Chrome نه تنها امن است، بلکه دستگاههای Chromebook به آسانی امکان استفاده از آن را داشته و نسبت به همتایان ویندوزی، از قیمت پایین تری برخوردار هستند.

HP Chromebook x360 11 G1 یک لپ تاپ عالی برای بچه های در حال رشد به حساب می آیند. این دستگاه تبدیل شونده 400 دلاری، دارای یک طراحی ناهموار است و نباید نگران لغزش و افتادن آن از دست فرزندان خود باشید. این لپ تاپ در حدود 10 ساعت برای شما شارژدهی دارد و کیفیت وبکم آن برای استفاده کسانی که در دوره های مجازی شرکت می کنند، بسیار کاربردی است.

مزایا: طول عمر باتری؛ طراحی مقاوم؛ بلندگوهای باکیفیت؛ وب کم با عملکرد مناسب

معایب: مواد بکار رفته پلاستیکی در ساخت؛ نمایش تیره

مشخصات کلیدی: صفحه نمایش 11.6 اینچی با رزولوشن 1366 در 768؛ پردازنده اینتل Celeron N3350؛ 8 گیگابایت رم؛ وزن 1.3 کیلوگرمی

HP Chromebook x360 11 G1

Microsoft Surface Book 2

نسخه 15 اینچی Surface Book 2 مایکروسافت، یک دستاورد فنی بسیار عالی در میان لپ تاپ تبدیل شونده است که، امکان استفاده از توانایی پردازنده گرافیکی Nvidia GTX 1060 در آن محقق شده است. با استفاده از این نوع گرافیک می توانید، به راحتی فیلم های 4K را ویرایش کنید یا انیمیشن های حرفه ای 3D منتشر کنید. Surface Book 2 دارای یک صفحه نمایش درخشان PixelSense، یک پردازنده قدرتمند Intel 8th Gen Core i7 و باتری خوب با بیش از 12 ساعت عمر مفید است.

مزایا: صفحه نمایش واضح بهترین عملکرد گرافیکی 2 در 1؛ طراحی انعطاف پذیر چند منظوره؛ طول عمر باتری
معایب: گران؛ بدون تاندربولت 3

مشخصات کلیدی: صفحه نمایش 15.6 اینچ با رزولوشن 3240 در 2160؛ پردازنده اینتل Core i7-8550U؛ کارت گرافیک Nvidia GTX 1060؛ وزن 1.8 کیلوگرمی

Microsoft Surface Book 2

Dell Latitude 7212

مطمئنا با کیفیت ساخت بی نظیر لپ تاپ های سری لتتیود دل به خوبی آشنا هستید. اگر نیاز به لپ تاپی دارید که احتمال می دهید در ساخت و ساز، طبیعت و استفاده در مکان های دیگر احتمال پاشیدن قطره های آب یا هر مایع دیگر بر روی آن وجود داشته باشد، Latitude 7212 بهترین انتخاب شماست. یک صفحه نمایش فوق العاده روشن و تقریبا 10 ساعت عمر باتری (با باتری های دوگانه) یک لپ تاپ تبدیل شونده قدرتمند از این دستگاه ساخته است.

مزایا: بقای 4 قطره قطره؛ صفحه نمایش روشن؛ عمر باتری خوب
معایب: قیمت بالا؛ بافت تیره روی صفحه نمایش

مشخصات کلیدی: صفحه نمایش 11.6 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080؛ وزن 1.1 تا  2.2 کیلوگرمی (بسته به پیکربندی)، عمر باتری 9 ساعته

Dell Latitude 7212

تهیه شده در تیم تحریریه کِی لپ

  • امیرحسین
    (1397-08-02)
    با این وضع افتضاح دلار فقط خون به جیگر میشیم این دستگاه هارو میبینیم
قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*