HP EliteBook 8760w یک دستگاه نسل دومی با گرافیک NVIDIA می باشد که در سال 2012 توسط شرکت HP ساخته شده است. این دستگاه به دلیل بدنه مقاوم ، قیمت پایین و سایر توانایی هایی که دارد جزو لپ تاپ های محبوب میان کاربران بوده است. دستگاه EliteBook 8760w یک لپ تاپ نیمه حرفه ای می باشد که می تواند برای کاربران گرافیست ، طراح و تایپیست یک پیشنهاد بسیار مناسب می باشد. 


طراحی

HP EliteBook 8760w یک لپ تاپ بسیار مقاوم می باشد که به دلیل بدنه مقاوم و دیگر ویژگی هایی که دارد جزو لپ تاپ های صنعتی محسوب می شود. بدنه لپ تاپ از آلومینیوم ساخته شده است که باعث می شود کمی به وزن آن افزوده شود. اما در برابر ضربه ، فرسودگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم است ، وزن لپ تاپ 3.5 کیلو گرم می باشد که باعث می شود به راحتی در دست قرار نگیرد و به راحتی قابل حمل نباشد. از نکات مثبت دستگاه می توان به پایه های مرقوب آن اشاره کرد که از لاستیک ساخته شده اند و با وزن بالایی که لپ تاپ دارد می تواند به خوبی در سطح های شیب دار به خوبی بایستد و با دست به سختی جا به جا می شود. لولا های 8760w همانند بدنه از آلومینیوم ساخته شده اند و می توانند تا 180 درجه باز شوند که این حد از باز شدن بسیار مناسب می باشد زیرا هر چه یک لپ تاپ بیشتر باز شود احتمال شکستگی لولاهایش نیز کاهش می یابد. لپ تاپ HP 8760w بلعکس بعضی از رقبای هم رده اش که با پیچ باز می شوند ، توسط دو کلید گیره ای به راحتی با کمی فشار  باز می شود. دستگاه 8760w به دلیل بدنه ای که از آلومینیوم ساخته شده است دارد تا حد زیادی در برابر اثر انگشت و سایر لکه های مشابه مقاوم است

طراحی HP EliteBook 8760w

صفحه نمایش

HP EliteBook 8760w دارای یک صفحه نمایش مات 17.3 اینچ با کیفیت FULLHD و رزولوشن 1920x1080 است. برخی کاربران میزان کیفیت و کنتراست صفحه نمایش را مهم نمی دانند اما این طور نیست زیرا کیفیت صفحه نمایش  نه تنها بر روی کیفیت کار بلکه بروی چشمان ما نیز تاثیر گذار می باشد ، اگر میزان کنتراست صفحه نمایش هر چه بیشتر باشد چشم های کاربر نیز کمتر آسیب می بیند و شرکت HP این موضوع را مدنظر قرار داده و در این مدل میزان کنتراست را به خوبی ارعایت کرده است طوری که بیشترین میزان کنتراست صفحه نمایش در مرکز cd / m 333 و کمترین میزان کنتراست صفحه نمایش در کناره ها cd / m 292 می باشد اختلاف میان این ارقام 86% می باشد. لپ تاپ EliteBook 8760w به دلیل میزان کنتراست بالایی که دارد می تواند در زاویه دید به خوبی عمل کند طوری که اگر کاربران از طرف به صفحه نمایش نگاه کنند هیچ تیره گی را مشاهده نخواند کرد و کیفیت تصویر ثابت خواهند ماند.

صفحه نمایش HP EliteBook 8760w

کیبورد و تاچ پد

HP EliteBook 8760w مجهز به یک کیبورد ساخته شده از پلاستیک سخت می باشد. کیبورد نقش اساسی در کارکردن با لپ تاپ دارد مخصوصا برای کاربران تایپیست ، یک کیبورد مناسب  باید دارای چند ویژگی باشد که عبارتند از اندازه ی مناسب کلید ها ، کامل بودن کیبورد یعنی نباید هیچ یک از قسمت های مانند کلید های ماشین حسابی حذف شود و رعایت فاصله ی میان کلید ها ، به جرعت می توان گفت که 8760w دارای تمامی این ویژگی ها می باشد. کیبورد در ابعاد 34.7 سانتی متر  در 11 سانتی متر می باشد. کیبورد HP 8760w همانند مدل های قبلی بر روی کلید ها کمی فرورفتگی قرار دارد که باعث می شود که کلید ها از بازخورد مناسبی بهره مند باشند و تایپ برای کاربر لذت بخش تر شود. ماوس زاپاس در وسط کیبورد به رنگ نارنجی میان کلید های G ، H و B قرار دارد ؛ ماوس زاپاس باعث می شود که کاربر در هنگام وب گردی و سایر کارها سرعت بیشتری داشته باشد. کلید های تنظیمات صدا ، Wi-Fi و کلید روشن / خاموش از کیبورد جدا شده و همانند مدل قبلی به رنگ نقره ای در شکل مستطیل در بالای کیبورد هستند تا پیدا کردن آنها توسط کاربر سریع تر باشد.

کیبورد و تاچ پد HP EliteBook 8760w

HP EliteBook 8760w به یک تاچ پد بزرگ و استاندارد مجهز می باشد که به دلیل جنس مقاومی که دارد می تواند به خوبی از حرکات چند لمسی پشتیبانی کند. تاچ پد EliteBook 8760w دارای شش کلید است که سه کلید در بالا و سه کلید درپایین تاچ پد قرار دارد. کلید های تاچ پد کمی پر سرو صدا تر از کلید های کیبورد می باشند و طول عمر بالایی نیز دارند.

صدا

HP EliteBook 8760w دارای دو بلندگوی با طیف صدای مناسب است که در جلوی دستگاه قرار دارند ، این محل قرار گیری باعث می شود که صدا بهتر به گوش کاربران برسد که این ویژگی در سایر رقبا کمتر مشاهده می شود. اسپیکر های HP 8760w در فضای بسته مانند اداره ها کارهایی همچون پخش موسیقی ، فیلم و تماس ویدیویی را می توانند با کیفیت بالا پخش کنند اما در فضای آزاد عملکرد ضعیف تری دارند که شرکت HP برای رفع این مشکل دو درگاه میکروفون و هدفون در سمت راست قرار داده است که کاربران کیفیت صدای بهتری را داشته باشند.

بلندگو HP EliteBook 8760w
باتری

HP EliteBook 8760w مجهز به یک باتری 8 سلولی 75 WH می باشد. باتری در پشت دستگاه قرار دارد و به خوبی با لپ تاپ منطبق می باشد یعنی بیرون نمی زند و زیبایی لپ تاپ را حفظ می کند. باتری در حداقل استفاده از CPU ، Wi-Fi ، اسپیکر و صفحه نمایش در حالت وب گردی می تواند 3 ساعت و 35 دقیقه به خوبی دوام بیاورد. EliteBook 8760w در حالت متوسط استفاده از انرژی می تواند 2 ساعت و 15 دقیقه کار کند. باتری 8760w در حداکثر استفاده از نور صفحه نمایش ، بلندگو ، CPU و Wi-Fi می تواند 1 ساعت و 40 دقیقه به کار خود ادامه دهد. HP 8760w با توجه به باتری که دارد برای کاربران عادی متواند بسیار مناسب باشد.

باتری HP EliteBook 8760w

اتصالات

HP EliteBook 8760w دارای اتصالات مناسبی می باشد که می تواند نیاز های کاربران حرفه ای را به خوبی فراهم کند. در سمت راست دو عدد پورت USB3.0 ، LAN ، ESATA و DISPLAYPORT وجود دارد. در جلوی دستگاه هیچ اتصالی وجود ندارد. در سمت چپ یک عدد پورت USB3.0 ، دو عدد درگاه میکروفون / هدفون ، DVD CD-RW و VGA موجود می باشد. در پشت 8760W جایگاه شارژر و LAN قرار دارد. دستگاه فاقد HDMI می باشد که می توان به جای آن از DISPLAY استفاده کرد.

اتصالات HP EliteBook 8760w

ویژگی های مثبت

  • صفحه نمایش مناسب
  • کیبورد و تاچ پد
  • بلندگوی مناسب

ویژگی های منفی

  • وزن بالا

  • علی محمدی
    (1400-02-07)

    لپ تاپ ۱۷ اینچی با بدنه بسیار مستحکم از جنس آهن و گرافیک و قدرتمند مخصوص کارهای تدوین و گرافیکی

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*