شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات کی لپ

terms and conditions

- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می شوند. کی لپ به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش گذاری می دهد.

- کی لپ همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در کی لپ به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای کی لپ محفوظ است و یا مشتری می تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

- امکان پرداخت در محل هم اکنون فقط برای سفارش های شهر قم ممکن می باشد و سفارش های سایر استان ها ملزم به پرداخت وجه کالا قبل از ارسال آن می باشد.

- کلیه کالاهای دیجیتالی کی لپ اعم از لپ تاپ، کیس، مانیتور و ... دارای یک هفته مهلت تست بوده و مشتریان تنها 7 روز پس از دریافت کالای خود امکان استرداد آن را به فروشگاه کی لپ دارند.

- فروش کالای اقساطی هم اکنون فقط برای ساکنین استان قم و با پرکردن فرم درخواست کالا در قسمت شرایط اقساطی امکان پذیر است.

- هزینه ارسال کالا در حال حاضر رایگان و به عهده فروشگاه کی لپ می باشد.

- هزینه پست کالاهایی که در جمعه ارزونی خریدای می شوند به دلیل اعمال تخفیف های ویژه، به عهده مشتری می باشد.

مسولیت ارسال کالا به هر نقطه از ایران به عهده خریدار می باشد و نحوه ارسال هم به سفارش خریدار توسط اداره پست، تیپاکس و ... تعیین می گردد.