رضایت مشتریان مهمترین الویت فروشگاه کِی لپ بوده و این برای ما از هرچیزی با ارزش تر است. ما تمام سعی خود را میکنیم تا سفارشات با بهترین شرایط در سلامت کامل به دست مشتریان عزیز برسید. تمام خریدها از هر گروه کالا ها همچون لپ تاپ یا کیس، دارای 7 روز مهلت تست مرجوعی بوده و این فرصت از زمان تحویل کالا شروع می شود.
تمامی محصولات پیش از ارسال به طور کامل از لحاظ سخت افزاری و خدمات نرم افزاری بررسی شده و سپس آماده ارسال می شوند. در صورتی که به هرگونه مشکل در یک هفته اول خوردید، با پشتیبانی سایت تماس گرفته و برای گرفتن راه حل و یا مرجوع کردن کالا هماهنگ کنید.
- پس از ثبت سفارش، کالای انتخابی شما وارد مرحله آماده سازی و ارسال قرار می گیرد.
- پس از خرید، می توانید آخرین وضعیت سفارش خود پیش از ارسال (آماده سازی، ارسال، تحویل) را در سایت پیگیری کنید.
- بلافاصله بعد از ارسال کالا، پیامک کد پیگیری مرسوله برای شما ارسال و در پنل کاربری شما نیز قرار می گیرد. این کد برای پیگیری سفارش شما از پست، تیپاکس یا سایر باربری ها است.
تمامی محصولات فروشگاه کِی لپ که دارای گارانتی 6 ماهه یا یکساله می باشند، شامل مهلت تست 7 روزه می باشند. در صورتی کالاهای دریافتی دارای مغایرت یا آسیب فیزیکی بوده ظرف حداکثر 24 ساعت با مدیریت فروشگاه در ارتباط باشید.
برخی گروه های کالا مانند کیف و کوله لپ تاپ شامل مهلت تست نمی باشند.
در صورتی که در مهلت تست یک هفته ای (از زمان تحویل کالا) به ایراد فنی و سخت افزاری برخورد کردید، با واحد پشتیبانی کِی لپ در ارتباط باشید.
کالای بازگشتی باید بدون هیچ گونه آسیب دیدگی، خراش، یا مخدوش شدن هولوگرام گارانتی بوده و لوازم (در صورت داشتن هدیه) به طور کامل مرجوع شود.
تسویه حساب و بازگشت وجه کالاهای مرجوعی در روز پنجشنبه همان هفته انجام می شود.
آدرس دفتر مرکزی فروشگاه کِی لپ : قم - انتهای صفائیه - نبش میدان جانبازان - ساختمان طلوع - طبقه اول
شماره تماس 02537738217