يکي از مشکلات اصلي دانشجوياني که به تازگي تحصيلات خود را شروع کرده اند خريد لپ تاپ هايي با بهترين سيستم و کمترين قيمت است که گاهي به خاطر خريد يک سيستم خوب با سخت افزاري بالا مجبور به پرداخت هزينه اي سنگين، يا براي خريد يک لپ تاپ با قيمتي مناسب مجبور به خريد لپ تاپي با سخت افزاري پايين مي شوند که در نتيجه مجبور به عوض کردن لپ تاپ خود در دوره ي اموزشي مي شوند .
پيشنهاد ما براي اين گونه افراد خريد لپ تاپ استوک صنعتي است. لپ تاپ ها به صورت کلي به دو گروه تقسيم مي شوند: يکي لپ تاپ هاي صنعتي يا بيزينسي يا تجاري که براي کار ساخته شده اند و ديگري لپ تاپ هاي مشتري پسند که لپ تاپ هايي زيبا و نازکي هستند و بيشتر براي مصارف خانگي مورد استفاده قرار مي گيرند.
بي شک اگر شما فردي هستيد که بخش عمده اي از فعاليتان با لپ تاپ است بهترين گزينه براي شما دستگاه هاي صنعتي هستند، زيرا يک لپ‌تاپ تجاري به دليل استفاده از سخت‌افزار «کاري‌تر» عمر بيشتري نسبت به لپ‌تاپ رنگي و مشتري‌ پسند دارد که براي استفاده در مدت زمان بالا مناسب است و همچنين اکثر لپ تاپ‌هاي صنعتي جان‌ سخت بوده و استانداردهاي ضد ضربه و افتادن از ارتفاع رادارند و از سوي ديگر داراي نمايشگر مات و نه شيشه‌اي هستند ! ممکن است در وهله اول جذاب نباشند اما براي استفاده در محيط بيرون رفلکس نداشته و ديد بهتري را نسبت به صفحه ي نمايش ايجاد مي کند .
عمر باتري بالا و تعويض برخي قطعات براي افزايش رم روي لپ‌تاپ هاي تجاري اسان است تا روي لپ‌تاپ مشتري‌ پسند و همچنين لپ‌تاپ صنعتي در مقابل سيستم‌هاي رنگي و مشتري پسند با افزودن هويت بيومتريک و حسگر اثرانگشت و نرم‌افزارهاي ضد سرقت داخل سيستم داراي امنيت بالاتري است.
جنس اغلب لپ تاپ‌هاي صنعتي از فلز بوده ولي سيستم‌هاي مشتري‌پسند هرچند رنگي است اما اغلب پلاستيکي بوده و کيفيت پايين تري دارند.
ممکن است گاهي محصولات صنعتي گران تر از لپ تاپ هاي مشتري پسند باشد اما شما مي توانيد استوک اين محصولات را در فروشگاه کي لپ تا حداقل يک چهارم قيمت واقعي محصولات که در بازارهاي اروپا به فروش مي رسد خريداري کنيد .

تهيه و گردآوری توسط کي لپ

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*