بی شک قدرتمندترین سری لپ تاپ های اچ پی را باید در میان ورک استیشن ها جستجو کنید. یکی از معروفترین غول های اچ پی در سری ورک استیشن، الایت بوک 8570 است ! پردازنده قدرتمند ! گرافیک قدرتمند ! صفحه نمایش عالی ! همه چیز برای انجام یک کار حرفه ای از امور سنگین مهندسی تا تدوین فیلم و سه بعدی سازی برای شما مهیاست.

مشخصات لپ تاپ HP EliteBook 8570W

پردازندهIntel Core i7-3720QM
فرکانس پردازنده2.6 گیگاهرتز
مقدار حافظه رم8 گیگابایت از نوع DDR3 
حافظه داخلی500 گیگابایت
پردازنده گرافیکیNvidia Quadro K1000 2GB DDR5 128Bit
اندازه صفحه نمایش15.6 اینچ
رزولوشن صفحه1920x1080
وزن3.25 کیلوگرم

طراحی

HP EliteBook 8570w با استفاده از شاسی قوی و بسیار محکم مدل HP 8560w معرفی شده است. شاسی بسیار سفت و محکم بوده و از مواد درجه اولی در این ناحیه استفاده شده است. به نظر می رسد که 8570W از نظر رقابتی (با مدل های هم رده مانند Fujitsu Celsius H720 و Lenovo ThinkPad W530) به وضوح یک قدم بالاتر از برخی رقبا می باشد. با توجه به کیفیت ساخت عالی، هیچ یک از سطوح زمانی که مقادیر قابل توجهی از فشار به آن وارد می شود، انعطاف پذیر می باشد. کل واحد مات و بسیار مقاوم بوده و سطوح آلومینیوم براق (رنگ سبز) بسیار شیک دارد. به طور کلی این شاسی بسیار خوب طراحی شده و بدون نقصان ظاهری است.

باتری محکم به محل قفل شده ، در حالی که واحد پایه دارای چهار پایه لاستیک نسبتا بزرگ است و اجازه می دهد نوت بوک بدون باتری استفاده شود. طراحی لولا جامد و صفحه نمایش کاملا مقاوم بدون هیچ گونه تاثیری در کیفیت تصویر است. مکانیزم قفل کردن صفحه نمایش دارای دو قلاب است و از یک دکمه بزرگ (محکم) برای بازکردن صفحه نمایش استفاده می کند.

HP EliteBook 8570W

با توجه به کیفیت کلی، HP 8570w در همان سطح Dell Precision M4700 قرار دارد و پس از  Lenovo ThinkPad W530 و Fujitsu Celsius H720 پیشنهادهای دوم و سوم محسوب می شوند. البته کیفیت بالا تاثیر قابل توجهی بر قابل حمل بودن دارد: نوتبوک وزنی 3.25 کیلوگرم (7.17 پوند) با 83 وات باتری وزن دارد ! کسانی که نیاز به استفاده از این سری دستگاه ها دارند می بایست با وزن آن کنار بیایند !

اتصالات

ویژگی مدل بررسی ما - درست مانند سلف - تقریبا نیازهای یک کاربر حرفه ای را در برمی گیرد: USB 3.0، FireWire 400 (IEEE1394، 4 پین)، eSATA و DisplayPort. کسانی که نیازمند سیستم حرفه ای هستند، می توانند با استفاده از اسلات ExpressCard34 بنادر اضافی را اضافه کنند.

محل پورت ها نیز با مدل قبلی مشابه بوده و چیزی نیست که همه بتوانند آن را تایید کنند. پورت VGA بیش از حد به داخل محفظه احتیاج دارد و دارای یک ترمینال پیچ نیست - برخی از کاربران که دارای کابل قدیمی VGA هستند قادر به اتصال آن نیستند، در حالیکه دیگران هیچ راهی برای محافظت از آن کابلها ندارند. این موضوع مهم نیست، چرا که اکثر کاربران امروزه نمایشگر خود را با یک اتصال دیجیتال (DisplayPort) متصل می کنند. ما کیفیت پورت VGA را با استفاده از مانیتور ASUS PA 238 Pro Art با رزولوشن 1920x1080 پیکسل بررسی کردیم و تصویر بسیار واضحی را یافتیم. ما 175 مگابایت بر ثانیه را برای یک SSD خارجی متصل به پورت USB 3.0 و 128 مگابایت بر ثانیه برای یک LaCie Quadra D2 که از طریق eSATA وصل شده بود، بررسی کردیم. محدودیت ها در این دستگاه مانند SSD هایی با کارایی بالا است که باید سرعت بیشتری به دست بیاورند.

ارتباطات

Gigabit LAN، وب کم (در مورد ما 720p)، بلوتوث 4.0 و WLAN در حال حاضر موارد استانداردی است.  HP با استفاده از سه ماژول WLAN مختلف - با اینتل Centrino N6300 (802.11 abgn، سه آنتن، 3.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز) به عنوان قوی ترین گزینه محسوب می شود . برای فراهم آوردن اتصال به دور از شبکه های بی سیم، ایستگاه کاری نیز می تواند با یک ماژول پهنای باند همراه باشد. انتخاب شامل ماژول های HP hs2350 HSPA + و HP un2430 EV-DO / HSPA است که  هر دو می توانند بعد از خرید نصب شوند، زیرا آنتن ها از پیش نصب شده اند. اسلات سیم کارت(در اغلب موارد) در پشت باتری قرار دارد. برخی از کاربران همچنین از اتصال مودم تا حدی قدردانی می کنند، زیرا هنوز برای ارسال فکس های سنتی مفید میباشد.

صفحه کلید

صفحه کلید به خوبی پشتیبانی شده و انعطاف پذیر نیست. کلیدها 19 میلی متر اندازه دارند و به همین دلیل نسبتا بزرگ هستند. اگرچه کلیدهای پیکان کمی در سمت کوچک هستند و فاصله زیادی با هم دارند. سفر کلید کوتاه به متوسط ​​است و بازخورد جامد میباشد. برچسب های کلید به راحتی قابل خواندن هستند (مقدار زیادی کنتراست) اما نور پس زمینه برای کمک به زمانی که روشنایی کافی نیست وجود دارد. صفحه کلید بسیار خوب بوده و تایپیست ها با تنظیمات مشکلی ندارند.

صفحه لمسی /Pointtick

صفحه لمسی به اندازه کافی بزرگ انتخاب شده است که به انگشتان اجازه می دهد تا به خوبی تمرکز کنند و پس از تنظیم اولیه به ورودی ها پاسخ دهند. توابع استاندارد و حرکات مانند زوم، چرخش، بالا / پایین (وغیره) پشتیبانی می شوند. دکمه ها بدون هیچ مشکلی کار می کنند. جایگزین پد لمسی Pointtick است که به طور قابل اعتماد کار می کند و امکان کنترل دقیق را فراهم می آورد .دکمه های ماوس اضافی بالای صفحه لمسی نیز به همان خوبی عمل می کنند.

صفحه نمایش

HP یک صفحه نمایش WXGA برای این ایستگاه کاری ارائه نمی دهد - این قطعنامه تنها برای HP EliteBook 8570p در دسترس است.برای این مورد سه گزینه نمایشگر وجود دارد: زاویه دید بسیار مناسب - HD + (1600x900 پیکسل، 200 cd / m²، 60٪CG) یا Full HD (1920x1080 پیکسل، 220 cd / m²، 60٪CG) - و صفحه نمایش Full HD روی DreamColor (1920x1080 پیکسل، 210 سی سی / m²، 109٪CG) با زاویه دید بزرگ و پوشش فضای رنگی بزرگ. تمام پانل های مات و دارای نور پس زمینه LED هستند (صفحه نمایش DreamColor دارای LED های RGB است).

مدل بررسی ما مجهز به صفحه نمایش سطح بالای HD + است و کسانی که با آیکون های کوچک و متن بر روی صفحه نمایش Full HD مشکل دارند، سازگاری خوب بین رزولوشن و قابلیت خواندن پیدا می کنند . این پانل از LG تولید شده و سطح روشنایی بین 254 سی دی / متر مربع و 300 سی دی / متر مربع را  کمی بالاتر از قیمت 200 cd / m² HP ارائه می دهد. توزیع روشنایی 85 درصد بوده و هنوز هم به اندازه کافی خوب است که قابل توجه در طول استفاده روزانه نیست. تنها زمانی روی صفحه نمایش یک رنگ واحد تشخیص می دهد که مرکز روشن تر باشد.

کاهش میزان روشنایی با پنج مرحله باعث افزایش روشنایی صفحه نمایش در حدود 140 cd / m² می شود. در خارج، صفحه نمایش روشن تر می شود که به طور متوسط ​​269 cd / m² بدان معنی است که پنل تنها دارای مسائل مربوط به نور مستقیم خورشید میباشد.

نسبت کنتراست بسیار خوب 938: 1 خوانایی متن و همچنین کیفیت تصویر را بهبود می بخشد. متن سیاه بیشتر در برابر زمینه سفید در این پانل قرار دارد. این صفحه نمایش همچنین sRGB را به حدود 92٪ بسیار نزدیک به آستانه بالا برای صفحه نمایش LED های سفید (تنها نمایشگر با LED های RGB) پوشش می دهد.

ثبات زاویه دید نیز برای پانل TN پهنای باریک است، اگرچه کاملا مشابه همان سطح نمایشگر IPS نیست. به صورت افقی یک دکمه کوچک زرد و کاهش روشنایی وجود دارد ، اما تصویر تحت تأثیر قرار نمی گیرد. رنگ های شسته شده و یا معکوس (اغلب عامل محدود کننده پانل های استاندارد ) مشکلی برای نمایش بهتر ندارند.

HP 8570W

کارت گرافیک

ما در حال بررسی فوجیتسو Celsius H720 GPU Nvidia Quadro K1000M (بر اساس اصلاح Nvidia GeForce GT 630M) هستیم . این کارت گرافیک حرفه ای دارای 2 گیگابایت رم با یک GPU 128 بیتی و نمرات کمی بالاتر از GT 630M در اکثر استانداردهای مصرف کننده (به علت فرکانس هسته بالاتر 850 مگاهرتز) داراست . Intel HD Graphics 4000 از پردازنده استفاده نشده است، زیرا Nvidia Optimus اجرا نمی شود. GPU 8116 امتیاز در تست 3D Mark 06، 4978 امتیاز در 3D Mark Vantage و 1200 امتیاز در آزمون معیارهای 3D Mark 11 به دست آورد. Cinebench R10 OpenGL سایه (6721 نقطه) و Cinebench R11.5 (26.02 امتیاز) نیز با انتظارات ما برابری میکند.

مزیت عملکرد Quadro K1000M زمان اجرای برنامه های استفاده کننده از  CUDA است. (به معنی پردازنده گرافیکی در حال دست زدن به بار) به عنوان مثال، نرم افزار حرفه ای 3D مانند CAD. در مقایسه با Nvidia GT 630M، تبدیل Big Bug Bunny تنها حدود نیمی از زمان را در اختیار شما قرار می دهد - در حقیقت، حتی بالاترین End Nvidia GT 650M، در حین اجرای این آزمایش، چند ثانیه طول می کشد. با این حال، هنگام کار با فایل های WMV، Quadro در عمل کاهش می یابد و در حال حاضر کندتر از Nvidia GT 630M است. در این مورد، عملکرد CPU (Core i5-3360M در مقایسه با Core i7-3610QM) اهمیت دارد و بر نتیجه تاثیر می گذارد.

آزمون معیار SPECviewperf11 عملکرد برنامه های مختلف CAD را ارزیابی می کند. در مقایسه با فوجیتسو Celsius H720، تفاوت ها را با 16٪ به علاوه و 25٪ منفی (بسته به برنامه کاربردی) مشاهده کردیم. ما فکر می کنیم که تفاوت ها را بیشتر می توان به رانندگان نسبت داد (مزیت HP 8570w) و عملکرد CPU (مزیت Celsius H720) میباشد. به طور کلی، EliteBook عملکرد جامدی را ارائه می دهد که فقط برنامه های بسیار کاربردی و پروژه ها نیاز به یک پیکربندی قوی تر دارند.

هنگام ویرایش عکس ها در فتوشاپ CS6، برخی از فیلتر ها و توابع 3D قادر به استفاده کامل از شتاب گرافیکی می باشند. بعضی از فیلترها مانند "رنگ روغن" تنها با شتاب گرافیکی کار می کنند. هنگامی که ما با liquify کار می کردیم، تفاوت در زمان پردازش از لحظه (فقط GPU) تا 15 ثانیه (فقط CPU) متغیر بود.

هنگامی که لپ تاپ در حال اجرا بر روی باتری است، فرکانس CPU کمی کاهش می یابد و عملکرد حدود 20٪ پایین می آید ،  در نتیجه، Cinebench R10 OpenGL اکنون 5799 امتیاز به جای 6721 امتیاز دارد.

عملکرد بازی

با عمل کردن مناسب این سیستم در موارد دیگر ، می توان نتیجه مشابهی را مانند GPU Nvidia GT 630M انتظار داشت ، اگر چه عملکرد آن با کمی فرکانس بالاتر Quadro K1000M بهتر میباشد . برای اکثر بازی های فعلی، تنظیمات متوسط ​​و پایین مورد نیاز است که برای گرفتن نرخ فریم بالا و تجربه مناسب و معقول در هنگام بازی استفاده میشود.

ویژگی های مثبت

  • پردازنده قدرتمند i7 سری MQ
  • کارت گرافیک حرفه ای برای تدوین و خروجی های سنگین
  • صفحه نمایش با کیفیت فول اچ دی

ویژگی های منفی

  • وزن بالا
  • پشتیبانی از حداکثر رم 24 گیگابایت
  • عدم وجود پورت HDMI (استفاده از مبدل DisplayPort)

گردآوری و انتشار: کِی لپ

  • محمد
    (1398-12-29)

    سلام مرسی از سایتتون ..
    خواستم یه چیزی بگم ک من نزدیکه 1 ساله این لپ تاپو دارم . واقعا خیلی پیشرفته هس و اینو بگم ک البته مثل یک تراکتور و غول کار میکنه من ک نقصی ندیدم . واقعا کارایی خیی زیادی داره کارت خوان داره و کلی سوراغ های دیگه ک خیلی به کارم میاد و تا الان ک ازشون استفاده نکردم . کلا صفحه نمایش عالی و همه نظر . در خریدش شک نکنین . خداحافظ یا علی...

  • عرشیا کاویان مهر
    (1399-04-05)

    سلام این لپ تاپ سیمکارت هم میخوره ؟
    اپلیکیشن هایی مانند واتساپ و اینستاگرام و... هم پشتیبانی میکنه ؟
    لطفا پاسخ دهید

    کِی لپ

    سلام اگه ماژول سیمکارت داخل دستگاه باشه، سیمکارت پشتیبانی می کنه

    این برنامه ها رو از طریق مرورگر میتونید اجرا کنید.

  • علی
    (1399-08-28)

    من این مدل لپ تاپ دارم.از یه تبدیل vga به hdma استفاده کردم تا بتونم اون به تلفزیون وصل کنم.اما تصویر به تلفزیون منتقل نمیشه.کسی این مشکل داشته؟
    پورت vga لپ تاپ سالمه و تلفزیون هم hdma سالمه ولی نمی دونم چرا تصویر منتقل نمیشه.تبدیل هم با یه لپ تاپ دیگه امتحان کردم سالمه

    کِی لپ

    سلام

    ممکنه مشکل از کابل HDMI باشه

    در غیر این صورت باید از برنامه های جانبی اتصال لپ تاپ به تلویزیون استفاده کنید

  • بی مغز
    (1399-09-19)

    ویندوز چنده

    کِی لپ

    سلام 10

  • بهمن محمدی
    (1399-09-23)

    سلام
    نور پس زمینه چجوری فعلا میشه

    کِی لپ

    اول از همه باید hot-key دستگاه رو نصب کنید

    سپس دستگاه رو ری استارت کنید 

    فعال خواهد شد 

  • علی
    (1400-08-03)

    سلام
    نور پس زمینه صفحه کلید از کجا روشن میشه میتونید کمکم کنید :(

    کِی لپ

    سلام
    این عبارت رو داخل گوگل جست و جو کنید : "how to turn on keyboard backlight ho elitebook 8570w"

  • میثاق
    (1400-10-12)

    سلام

    سیمکارت چطور فعال میشه

    در حالیکه ماژول و سیمکارت نصب هستن ولی نتونستم راهش بندازم، لطفا راهنمایی کنید

    باتشکر

    کِی لپ

    سلام عزیز

    درایورش هم باید نصب کنید

  • elma
    (1401-02-26)

    ببخشید یه سوال داشتم...این لپ تاپ برای وب گردی و کلا وصل شدنش به اینترنت خوبه؟

    کِی لپ

    سلام بله کاملا مناسبه

  • ارش
    (1401-06-08)

    سلام
    من خیلی تو گوگل گشتم اما درایور سیم کارت این مدل رو پیدا نکردم
    میشه ادرس دقیق درایور رو برام بزارین

    کِی لپ

    سلام وقت بخیر 

    متاسفانه درایور این مدل پیدا نمیشه 

  • مهدی
    (1401-11-14)

    سلام ودرود .یک سوال داشتم من لپ تاپ رو دارم با گرافیک کوادرو k1000 دو گیگ چون لپ تاپ برای کار هست تا بازی می خواستم ببینم کارت گرافیک جایگزین که بیشتر بدرد بازی بخوره چی هست چون k2000 هم خیلی گرونه ممنون میشم جواب بدین مرسی

    کِی لپ

    سلام فقط همون 2000 رو میتونید جایگزین کنید.

  • mohammad
    (1402-07-19)

    لطفا میشه بفرمایید که این لپتاپ قابلیت اینو داره که بهش سیم کارت وصل کرد و بشه از اینترنت سیم کارت استفاده کرد؟
    لطفا راهنمایی کنید

    کِی لپ

    سلام 

    باید ماژول WWAN روش باشه تا بتونید از سیمکارت استفاده کنید.

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*