اپل در حال ساخت ماژول کاربردی است که به وسیله آن، دکمه فیزیکی به گوشی آیفون ایکس شما باز می گردد ! حذف این دکمه علاوه بر جذابیت ظاهری که این مدل از سری آیفون های اپل داده، باعث ناراحتی برخی کاربران قدیمی شده است. این دستگاه علاوه بر اینکه دکمه فیزیکی صفحه اصلی را به گوشی شما اضافه می کند، دارای قابلیت Touch ID است که مطمئنا برای افرادی که از تکنولوژی تخشیص چهره استفاده نمیکنند، خبر خوشحال کننده ای خواهد بود.
ابعاد این دستگاه 29 mm × 30 mm × 3.9 mm است. این دکمه از الومینیوم ساخته نشده است، اما از پلاستیک براق و سفید است و اپل تمام قدرت خود را بکار برده تا از بهترین کیفیت برخودار باشد. دکمه ی Home به پورت لایتینگ آیفون X متصل میشود و جک 3.5 میلی متری هدفون را نیز در اختیار کاربران قرار میدهد.
بنابراین، اگر شما از Face ID خسته شده اید، به سادگی می توانید به روزهای خوب باز کردن قفل آیفون خود با انگشت شست بازگردید. همچنین میتوانید از گوش دادن به موسیقی با هدفون سیمی لذت ببرید.
به غیر از این افزونه Home Button میتواند همانند دکمه ی قدیمی کار کند، به این معنا که شما میتوانید دکمه را نگهدارید تا Siri اجرا شود، دو بار روی آن ضربه بزنید تا برنامه هایی که اخیرا اجرا کردید را نمایش دهد یا یکبار فشار دهید تا به صفحه اصلی بروید. در IOS 11.3 از این دستگاه پشتیبانی می شود. این افزونه در ماه مه به قیمت 99.69 دلار قیمت گذاری و عرضه خواهد شد.

منبع : Apple

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*