ال جی اخیرا به رسانه های کره جنوبی اعلام کرده است که گوشی هوشمند خود LG G7 در اواخر ماه اوریل (فروردین) رسما در این کشور معرفی خواهد شد. پیش فروش LG G7 یک هفته ی دیگر آغاز میشود و در اواسط ماه مه در قفسه ی فروشگاه ها قرار میگیرد. انتظار میرود LG G7  یا هرنامی که شرکت تصمیم میگرد از آن استفاده کند، اولین گوشی هوشمند LG است که از صفحه نمایش M-LCD را در آن بکار رفته است،که گفته میشود مصرف انرژی آن 35% بیشتر از پنل معمولی LCD است. تکنولوژی ساخت M-LCD علاوه بر پیکسل های سفید که نور را به پیکسل های RGB  موجود (قرمز، سبز، آبی) می رساند، انتظار می رود که به طور کلی روشنایی را بهبود بخشد. بر خلاف پانل های OLED، هزینه های M-LCD پایین تر است، هرچند LG انتظار دارد که همان میزان کارایی و کیفیت را ارائه دهد.
علاوه بر این، LG تایید کرد که G7 با قیمت مناسب عرضه خواهد شد، زیرا این شرکت با استفاده از پانل های LCD به جای OLED ها توانست هزینه های خود را کاهش دهد.
در نهایت انتظار میرود G7 شامل دوربین دوگانه الجی با دیافراگم f.1/5 برای تصاویر بهتر و روشن تر باشد. LG G7 همراه با یک پردازنده قدرتمند Snapdragon 845، 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت حافظه ی داخلی گنجانده خواهد شد.

منبع : phonearena

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*