چندی پیش کمپانی ایسوس یک مدل لپ تاپ گیمینگ مدل ASUS FX503 با کانفیگ فوق العاده حرفه ای معرفی کرد اما زمان عرضه آن به بازار مشخص نبود. بر اساس گزارشات مختلف مشخص شد که اين محصول قابليت هايي را براي گيمر ها ارائه کرده است که با قيمت مناسب در اختيار آنها قرار خواهد گرفت. محصول جديد ايسوس جايگزين FX502 خواهد شد و داراي ضخامتي کمتر و وزني پايين تر است که آن را قابل حمل کرده است. صفحه نمایش FX503 همانند مدل قبلی دارای سایز ۱۵.۶ اینچی، ابعاد تصویر ۱۶:۹، رزولوشن فول اچ دی ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ و فرکانس ۶۰ هرتز است. در این مدل از پنل IPS مات برای صفحه نمایش استفاده شده تا کیفیت خوبی را برای بازیکنان در پی داشته باشد.

لپ تاپ گیمینگ FX503 وزنی معادل ۲.۳ کیلوگرم دارد و نسبت به مدل قبلی ۱۰۰ گرم سنگین‌تر شده است. صفحه کلید این لپ تاپ دارای نور پس زمینه با حروف‌های قرمز رنگ است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی در مکان‌های تاریک از آن استفاده کنند. همچنین ایسوس بر روی این لپ تاپ از وب‌کم با کیفیت HD، ویندوز ۱۰ نسخه Pro و ۳ پورت USB 3.0 استفاده کرده است.

این لپ تاپ با پردازنده های i5  و i7 نسل هفتمی، کارت گرافیک های NVIDIA 1050 و NVIDIA 1060 ، رم 32 گیگابایتی از نوع DDR4 و قیمت 799 دلار (چیزی در حدود 3  و نیم میلیون تومن) در فروشگاه آمازون قابل خرید است.

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*