اپل ممکن است تولید iPhone 6S Plus را در یک کارخانه جدید در جنوب هند شروع کند تا قیمت انرا کاهش دهد. رسانه های محلی روزنامه اقتصادی تایمز گزارش میدهد، در دو هفته آینده ممکن است در بنگالورو، که قبلا به نام بنگلور شناخته میشد تولید کند.
با راه اندازی یک کارخانه محلی، اپل قصد دارد قیمت های آیفون هندی به عنوان یک پاسخ به دولتی که تلفن های خارجی را پرداخت می کند، کاهش دهد. دولت هند در ماه فوریه تعرفه های گوشی های هوشمند را از 15 تا 20 درصد افزایش داد و باعث شد که اپل اقدامات جدیدی را برای کاهش قیمت ها و حفظ رقابت در نظر بگیرد. طبق گزارش، تولید محلی میتواند قیمت ها را به میزان 5 تا 7 درصد کاهش دهد، اگر اپل موفق به ساخت تمامی iPhone 6s Plus ها در بازار هند در داخل کشور شود، به گفته ی اقتصاددانان با قیمتی پایینی که این فرایند صورت میگیرد، میتوان ایفون ها را به عنوان جایگزین تلفن های OnePlus یا برخی از گوشی های سامسونگ در این کشور بکنند.
راه دیگر اپل برای کاهش قیمت هزینه های اضافی نیز این است که قطعات و بسته بندی را در داخل هند تولید کند. در هند، تقریبا سه سال است که آیفون 6S Plus محبوب باقی مانده، زیرا هزینه آن کمتر از سایر پرچم دار ها مانند آیفون 8  یا x است. ایفون 6s Plus داری بسیاری از ویژگی های اصلی مانند صفحه نمایش 5.5 اینچی، دوربین 12 مگاپیکسلی، و ضبط ویدیو 4K است. گزارش IDC از سال گذشته اشاره کرد که اپل تنها 2 درصد از بازار گوشی های هوشمند هند را در دست دارد.

منبع : theverge

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*