گوشی Xperia XZ2 در اواخر ماه فوریه معرفی شد که تقریبا دو ماه پس از آن، سونی گوشی جدیدی را برای کسانی که خواستار ویژگی های بیشتری هستند معرفی کرد.
XZ2 Premium دارای یک صفحه نمایش 4K HDR با وضوح بالا است که تا کنون بر روی هیچ  گوشی هوشمندی قرار نگرفته است  و دارای یک سیستم دوربین دوگانه جدید است و حساسیت بسیار بالایی را دارد، بنابر این شما میتوانید تصاویر را حتی در تاریکی در صفحه نمایش XZ2 Premium  شکار کنید!  همچنین این دستگاه میتواند فیلم هایی با کیفیت بی نظیر 4K HDR برای شما ضبط کند.


در یک نگاه نزدیک میخواهیم به ویژگی های Xperia XZ2 Premium بپردازیم:
سیستم عامل: Android 8.0 Oreo
تراشه: Snapdragon 845 با 6 گیگابایت رم
صفحه نمایش: 5.8 "4K HDR LCD، نسبت 16: 9
دوربین عقب: دوربین دوگانه جدید، حداکثر ISO 51200برای عکس، حداکثر ISO 12800 برای ویدیو
دوربین جلو: 13 مگاپیکسلی با سنسور نور کم 1 / 3.06
باتری:3.450mAh

تفاوت های کلیدی Xperia XZ2 Premium و Xperia XZ2

XZ2 Premium و XZ2 اساسا همان معماری پایه را به اشتراک میگذارند که هر دو از Snapdragon 845 استفاده می کنند اما XZ2 Premium رم بیشتری دارد: 6 گیگابایت رم در برابر 4 گیگابایت رم !  XZ2  دارای نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن Full HD است اما  XZ2 Premium از پنل 4K بهره میبرد. همچنین دوربین 19 مگاپیکسلی XZ2 در مقابل دوربین دوگانه  Premium حرفی برای گفتن نخواهد داشت. در جلو، دوربین 5 مگاپیکسلی XZ2 به یک دوربین 13 مگاپیکسلی در XZ2 Premium ارتقا یافته است. در نهایت، XZ2 Premium باتری بزرگتری دارد (3،450 میلی آمپر در برابر 3،180mAh، اما ما هنوز نمیدانیم آیا عملا باتری آن بهتر خواهد شد یا خیر. هنوز قیمت رسمی Xperia Z2 Premium توسط سونی اعلام نشده است و تنها گفته می شود که گوشی های هوشمند برتر در تابستان 2018 در دسترس خواهد بود، اما هنوز هیچ تاریخ انتشار خاصی در دسترس نیست.

منبع : phonearena

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*