E7240 از سری لتتیود دل، یک لپ تاپ 14 اینچی با کیفیت ساخت فوق العاده عالی، پردازنده و صفحه نمایش خوب است. این الترابوک سبک، نازک و حرفه ای، بسیار مناسب محیط های کاری بوده و لذت کار با یک لپ تاپ تجاری را به بهترین نحو به شما منتقل می کند.

مشخصات لپ تاپ Dell Latitude E7440

پردازندهIntel Core i5 4310U
فرکانس پردازنده2.0 گیگاهرتز
مقدار حافظه رم4 گیگابایت از نوع DDR3 
حافظه داخلی500 گیگابایت قابل ارتقا
پردازنده گرافیکیIntel HD Graphics 4400
اندازه صفحه نمایش14 اینچ
رزولوشن صفحه1600x768
وزن1.63 کیلوگرم

طراحی

Latitude 7440 دارای یک طراحی سیاه و سفید و جذاب است. درب نوت بوک از فیبر کربن نرم لمسی لمسی ساخته شده که شما را به یاد گوشی موتورولا Droid می اندازد ! این فیبر کربن توسط قاب آلومینیومی و لولاهای فولادی تقویت شده پشتیبانی می شود. شاسی زیری این لپ تاپ بر خلاف اکثر لپ تاپ ها که از جنس پلاستیک هستند، از جنس آلیاژ سه فلزی (Tri-Metal) ساخته شده و از استاندار نظامی MIL-STD-810G جان سالم به در برد ! این به این معنی است که E7440 می تواند دما و لرزشهای شدیدتری را نسبت به نوت بوک دیگر داشته باشد; به ویژه، نوت بوک های آزمایش شده با این استاندار نظامی آمریکا می توانند در دماهای بین 32 تا 95 درجه فارنهایت و در ارتفاعات بین منهای 50 و 10000 فوت به خوبی کار کنند.

Dell Latitude E7440

دو لپ تاپ شرکت لنوو و توشیبا مدل های Lenovo ThinkPad T440s و Toshiba Tecra Z40 نیز کیفیت بدنه و مقاومتی کاملا مشابه 7440 دارند. صفحه کلید این لپ تاپ بسیار نرم و روان بوده و هنگام تایپ احساس خوبی به شما منتقل می کند. دکمه آبی رنگ موس در وسط کیبورد نیز زیبایی خاصی به این لپ تاپ داده است. البته لازم به ذکر است که 7440 هایی که به عنوان لپ تاپ استوک وارد ایران می شوند، تماما رنگ و دکمه وسط آن ها مشکلی است !

صفحه نمایش

این لپ تاپ با دو صفحه نمایش معمولی مات و لمسی براق در بازار موجود است. اغلب مدل صفحه معمولی به دلیل قیمت مقرون به صرفه تر وارد بازار ایران شده است. بپردازیم به صفحه لمسی 7440 با اندازه 14 اینچی و رزولوشن فول اچ دی که رنگ های واضحی را برای شما به نمایش می گذارد. هنگام تماشای تریلر "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2"، ما از انفجار پرتقال جسورانه لذت بردیم و با سایه پر انرژی پرتوی مرد عنکبوتی تحت تاثیر قرار گرفتیم. همچنین مدل های مات با رزولوشن 1600x768 نیز وضوح مناسبی به شما ارائه می دهد.

صفحه کلید

در تست کیبورد این لپ تاپ با تایپ ده انگشتی 57 کلمه در دقیقه تایپ کردیم آن هم با نرخ اشتباه 2 درصد که پایین تر از متوسط 75 کلمه در دقیقه است. این موضوع نمی تواند ایرادی به کیبورد وارد کند چرا که به سرعت و توانایی تایپ ده انگشتی ما در دفتر کی لپ باز می گردد !

کارایی

کانفیگ در اختیار ما برای بررسی این لپ تاپ دارای یک پردازنده Core i5-4100U با پردازنده 2.0 گیگاهرتز و 4 گیگابایت RAM و یک هارد دیسک 500 گیگابایتی است. این ترکیبی از اجزای سازنده، لپ تاپ را به سهولت کار چندگانه فعال می کند. با 10 برنامه باز، از جمله برنامه دوربین، اینترنت اکسپلورر، Bing اخبار و فروشگاه ویندوز، ما یک قسمت از "خانواده گای" را در یک پنجره در حالی که بازی "برش طناب" در یکی دیگر از جریان داشت بدون هیچ تاخیری اجرا کردیم.

Dell Latitude E7440

گرافیک


گرافیک HD 4400 یکپارچه Dell Latitude 7440 برای بازی های سبک و جریان ویدئو مناسب است، اما انتظار نمی رود بازی های درخواستی سطح بالا را اجرا کند. در هنگام پخش "World of Warcraft" در رزولیشن اصلی لپ تاپ در تنظیمات خودکار، E7440 23 فریم بر ثانیه را در هر ثانیه پخش میکند. هنگامی که تنظیمات فوق العاده بالا میرود، این نرخ فریم به 11 فریم در ثانیه قابل پخش تبدیل می شود.

نکته : این لپ تاپ استوک در کانفیگ های مختلف با پردازنده های i5، i7 صفحه نمایش های معمولی و لمسی IPS با رزولوشن متفاوت در بازار به فروش می رود.

ویژگی های مثبت

  • کیفیت ساخت عالی
  • عملکرد مناسب پردازنده های i5 و i7

ویژگی های منفی

  • بلندگوهای متوسط
  • دقت متوسط رنگ صفحه نمایش

گردآوری و انتشار: کِی لپ

  • مهدی اکبری
    (1400-01-11)

    این سیستم قابلیت نصب پی اس 20 رو داره ؟

    کِی لپ

    سلام
    خیر متاسفانه

  • متین
    (1400-06-17)

    سلام سوکت هارد این لپ تاپ m2 ؟ هارد ssd روش نصب میشه و طول ماژول چقدر؟

    کِی لپ

    سلام خیر هارد 2.5 اینچی میخوره m.2 نمیخوره

  • Tahahamisys
    (1401-07-16)

    سلام ببخشید این لب تاپ رو من دارم ولی مشکلم اینه که لبه ی کشی یا پلاستیکیش داره در میاد باید چیکار کنم؟

    کِی لپ

    سلام به تعمیرکار نشون بدید چسب بزنه یا اگه داشت تعویض کنه براتون 

  • Roya
    (1401-08-02)

    سلام این سیستم قابلیت نصب برنامه های رشته حسابداری مثل اکس و... رو داره؟

    کِی لپ

    سلام بله به راحتی جواب گو هستش

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*