کیس t3600 از خانواده پرزیشن های دل، یک غول تمام عیار برای امور مهندسی و رندرینگ به شمار می رود. کافیست نگاهی کوتاه به سخت افزار این دستگاه داشته باشید تا به قدرت آن در امور سنگین محاسباتی پی ببرید. پردازنده مرکزی این کیس را Intel Xeon E5-1603 با 2.8 گیگاهرتز فرکانس کاری و 10 مگابایت حافظه کش تشکیل می دهد. علاوه بر این 8 گیگابایت حافظه DDR3 که تا 32 گیگابایت امکان ارتقا دارد. هارد دیسک پیش فرض از نوع ساتا با ظرفیت 1 ترابایت و یا 500 گیگابایتی است که پیشنهاد می کنیم حتما SSD جایگزین آن کنید. در آخر کار نیز گرافیک مخصوص دستگاه های ورک استیشن NVIDIA Quadro 2000 با یک گیگابایت حافظه اختصاصی بر روی آن نصب شده و وظیفه پردازش گرافیکی را بر عهده دارد.

رم های استفاده شده در این مدل از نوع ECC بوده در سیستم هایی استفاده می شوند که دارای اطلاعات با ارزشی باشند و معمولا دستگاه های ورک استیشن بدین جهت استفاده می شوند. همچنین هرگاه خطایی در صفحه ایجاد شود، اساساً محل خطا را در صفحه نشان می دهد، و هنگامی که کامپیوتر راه اندازی مجدد می شود، سیستم از استفاده از آن صفحه ممانعت می کند. در نتیجه، سیستم بواسطه ی عملکرد با حافظه ی بد، زمان کار را حفظ می کند. در بررسی T1600 می توان Dell را بدلیل ذخیره ی برق نا مرغوب در این دستگاه سرزنش کرد، بنابراین، با خرسندی مشاهده می کنیم که مشکل در نسل جدید غول های precision حل شده است.

در صورتی که تجربه کار با این کیس ورک استیشن را داشته و یا سوالی در مورد آن دارید، در نظرات این مطلب برای ما بنویسید.

" تجربه کاربران کِی لپ

- پس از ارتقا رم این دستگاه به ظرفیت 16 گیگابایت، یک اخطار در هنگام روشن شدن دستگاه نمایش داده می شود و در صورت نیاز به رفع آن، می بایست پاور آن ارتقا پیدا کند. این مشکل تنها یک پیغام برای تقویت منبع برق بوده و مشکلی در عملکرد کیس به وجود نمی آورد.

گردآوری و انتشار : اختصاصی کِی لپ

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*