لپ تاپ استوک، واژه ای که احتمالا این روزها در بازار لپ تاپ فروشان و فروشگاه های آنلاین به گوش شما نیز خورده است ! محصولات فوق العاده ای که افراد مشتاق برای خرید دستگاه های قوی، با کیفیت و مقرون به صرفه را مجذوب خود می کند ! عمده این دستگاه ها از اروپا و چین وارد بازارهای دبی و ایران می شود. از مهمترین ویژگی های این دستگاه ها می توان به سخت افزار قدرتمند، قیمت مقرون به صرفه، سیستم خنک کننده قوی و خرابی فوق العاده کم نسبت به لپ تاپ های خانگی و فانتزی بازار اشاره کرد.

لپ تاپ های صنعتی برای استفاده در کارخانه جات و محیط هایی که شرایط سخت را دارا می باشند بسیار مناسب است. این لپ تاپ ها به گونه ای ساخته شده اند که در شرایط سخت کاری زمانی که به دستگاه ضربه ای وارد میشود مقاومت چشمگیری از خود نشان میدهند. قسمت های مختلف این نوع لپ تاپ ها از جمله صفحه نمایش، کیبورد و در قطعات داخلی نیز نظیر مادربود و پردازنده دارای عایق می باشد. حتی بعضی از دستگاه ها از جمله محصولات شرکت دل گواهینمانه ضد آب بودن را دارا می باشد.rn

فروشگاه کی لپ به عنوان وارد کننده مستقیم این دستگاه ها، با ارائه یک هفته مهلت تست مرجوعی و 6 ماه گارانتی رایگان اقدام به فروش این محصولات به مشتریان و همکاران عزیز نموده تا با خیال راحت از سلامت این دستگاه ها، یک خرید لذت بخش را تجربه کنند.

لپ تاپ های استوک، دستگاه های مقاوم و مقرون به صرفه ای هستند که با سخت افزار مناسب و خرابی های کمتر در بازار لپ تاپ به خوبی جا خوش کرده و مشتریان خود را دارند. عمده لپ تاپ های استوکی که در بازار خرید و فروش می شوند، صنعتی بوده و استحکام بی نظیری دارند. استقبال از این محصولات به قدری در اروپا عالی بوده که بازارهای آسیایی و حتی آفریقایی نیز به واردات و فروش این دستگاه ها روی آورده اند. سوال و ذهنیت بسیار مهمی که ممکن است برای شما هم به وجود آمده باشد این است که آیا تمامی اجناس استوک، دست دوم هستند ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت خیر !

در بسیاری از بازارهای اروپایی، فروشندگان سیاستی با عنوان کالای مرجوعی دارند، به این دلیل برخی مشتریان کالاهای خریداری شده را به فروشگاه باز می گردانند. در این حالت این اجناس به علت باز شدن پلمپ، کالای اپن باکس (Open Box) نامیده می شوند. و لزوما نه کالای نو محسوب می شوند و نه کالایی که مدتی استفاده شده و صرفا خاصیت نو بودن را از دست داده است. این چنین شرایطی برای لپ تاپ ها نیز مهیا شده و فروشندگان در قاره سبز، این کالاها را با درجه بندی های مخصوص به خود دوباره به انبارهای خود باز می گردانند و تحت عنوان لپ تاپ استوک به مشتریان خود عرضه می کنند. این دستگاه ها در فروشگاه های سطح اروپا با درجه بندی A و B  و C و D به فروش می روند. این درجه بندی ها بر اساس تمیزی و ظاهر محصولات، بر قیمت آن نیز تاثیر می گذارد.

جدای از دستگاه های صنعتی که کاملا کارکرده محسوب شده و بسیاری از آن سال هاست دیگر تولید نمی شوند، این چنین کالاهای جعبه باز نیز در میان اجناس استوک وجود دارد و قطعا تمامی لپ تاپ های استوک، کارکرده نیستند. فروش کالاهای اپن باکس در بسیاری از فروشگاه اینترنتی کشور نیز مدتی است باب شده و به با توجه به قیمت مقرون به صرفه آن ها، مشتریان را متمایل به خرید آن ها کرده است.

تهیه شده توسط تیم وبلاگنویسی کِی لپ

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*