در این مقاله به بررسی کیس ورک استیشن HP Z400 می پردازیم. این کیس در مقایسه با دستگاه های قبلی این شرکت، صدای فنی یا دیسک کمتری تولید کرده و در ابعاد بزرگ یا همان Tower قابلیت اسمبل مادربرد، هارد، رم و سایر قطعات بر روی آن وجود دارد. این مدل بیشتر مجهز پردازنده های قدرتمند Intel Xeon مدل های 3680، 3560، 3550 بوده و قدرت پردازشی فوق العاده ای دارند. کافیست یک جستجو در رابطه با بنچمارک و امتیازهای این پردازنده ها داشته باشید تا به قدرت این کیس پی ببرید. این محصول از سال 2010 در فروشگاه اچ پی در حال فروش بوده و بعد از گذشت 7 سال هنوز هم خرید و فروش می شود. نسل های بعدی این مدل همچون HP 420 تغییراتی در مادربرد و قطعات دیگر داشته اند.

ورک استیشن HP مدل Z400 ساخته شده برای پردازش های سطح بالا و مهندسی با پردازنده حرفه ای 4 هسته ای، کش 24 مگابایتی و کارت گرافیک پیشفرض NVIDIA Quadro FX 1800 با 1 گیگابایت حافظه اختصاصی که به راحتی امکان ارتقا توسط شما را دارد.

دسترسی به اجزای این کیس بسیار آسان بوده و تنها با فشار شاسی، قاب جدا می شود. در اولین نگاه متوجه تفاوت بارز کیس های ورک استیشن با سیستم های خانگی خواهید شد، چرا که همه چیز بزرگ و قدرتمند و متفاوت است. معمولا این کیس ها برای استفاده به عنوان سرورهای کوچک و پردازش های دائمی کاربرد بالایی دارند.

این محصول هم اکنون در فروشگاه کی لپ به عنوان کیس استوک با قیمت و کانفیگی بسیار مناسب در دسترس می باشد.

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*