کمپانی مایکروسافت در حال ساخت و توسعه فناوری کاربردی است تا لپ تاپ های مجهز به ویندوز 10 را همیشه آنلاین نگه دارد. این شرکت که همیشه در ارائه تکنولوژی های نوین رایانه و نرم افزار پیشقدم بوده، طرحی موسوم به eSIM را برای ویندوز 10 عرضه کرده و به وسیله آن به تمامی کاربران اجازه می دهد تا در هر نقطه ای که هستند، رایانه خود را آنلاین نگه دارند. البته این کار به وسیله اینترنت موبایل انجام شده و به این ترتیب نیازی به یک هات اسپات وای فای نخواهد بود.
این نوع لپ تاپ ها چندان قدرتمند نیستند اما باتری های بادوام، قابلیت اتصال به اینترنت سیم کارت را دارند و به همین دلیل به طیف جدیدی از لپ تاپهای همیشه آنلاین مشهور شده است.
به هرحال در طرح جدید مایکروسافت، می توان سیم های فیزیکی را در دستگاه قرار داده و در محل فروش  فعال کرد، یا آنکه یک سیم کارت با پروفایل دانلود شده از خدمت ابر در دستگاه تعبیه و از راه دور فعال می شود.
این طرح درحالی اعلام می شود که لپ تاپ های کوالکام نیز به زودی از اینترنتLTEپشتیبانی خواهند کرد. پشتیبانی کامل این طرح نیازمند همکاری با  اپراتورهای موبایل است. نظر شما درباره تکنولوژی جدید مایکروسافت چیست ؟ آیا کاربردی خواهد بود یا نه ؟ پاسخ های خود را در بخش نظرات این پست درج کنید.

منبع : دیجیتال ترند

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*