بازی فوق العاده مهیجی که همیشه یه گوشه ذهنتو درگیر میکنه و رسما وابستگی رو برات معنا میکنه ! اول به صورت کلاسیک یه معرفی از بازی رو براتون آماده کردیم بخونید تا کلیاتش دستتون بیاد اما بدونید که این کوه یخی هستش که 90 درصدش زیر آبه! بریم برای 10 درصد اولش! دوتا 2 (DOTA 2) یک بازی آنلاین عرصه نبردی رایگان ( MOBA ) است که توسط شرکت ولو (Valve) توسعه یافته و منتشر شده است. بازی که در 10 سال اخیر در صدر محبوب ترین و پرمخاطب ترین گیم های جهان شناخته می شود.

بازی دوتا 2
توسعه بازی دوتا 2 حدودا یک دهد پیش در سال 2009 آغاز شد، درست در زمانی که آیس فراگ IceFrog ، مدیر طراحی بازی Defense of the Ancients یا همون دفاع از باستانیان، توسط ولو استخدام شد. این بازی در ژولای 2013 به صورت رسمی برای مایکروسافت ویندوز، مکینتاش، لینوکس و کامپیوترهای شخصی مبتنی بر پلت فرم استیم عرضه شد. هم اکنون امکان دانلود و اجرای دوتا 2 برای اندروید و ios نیز مهیا شده است.

 پیچیدگی یادگیری و انجام بازی، برخی انتقاد ها را به گوش سازنده بازی رساند، اما این موضوع باعث نشد، از این بازی به علت جوایز مختلف برای گیم پلی ، گرافیک و طراحی عالی و همچنین وفاداری به نسخه قبلی توسط انتشارات متعدد، جذابیت همیشگی بازی و شخصیت های آن، به عنوان یکی از بهترین ویدئو گیم های تاریخ توسط همگان ستایش نشود !

داستان بازی دوتا 2

در بازی DOTA 2 به دفاع از عهد باستان (Ancients) میپردازند. رقابتی نفس گیر که بین دو تیم  با 5 نفر عضو برگزار میشود. در این بازی هر تیم به صورت جداگانه مشغول دفاع کردن و اشغال کردن قسمت های خودش که از طریق نقشه مشخص شده، است. دنیای دوتا 2، مملو از سرزمین های عجیب و غریب در دل زمین است.

بازی دوتا 2
هرکدام از این ده بازیکن به طورمستقل یک کارکتر قدرتمند بنام هیرو را کنترل میکند. هرکدام ازاین هیروها توانایی و استایل خاص خودش را برای بازی دارد و البته یک بیوگرافی که در آینده آنها را به طور کامل بررسی خواهیم کرد. در طول بازی بازیکن ها امتیازاتی برای هیروی خود به دست می آورند تا درمقابل هیروهای تیم مقابل پیروز شوند. و در نهایت تیمی برنده است که بزرگترین ساختار تیم مقابل  بنام قلعه باستانی (Ancients) را ازبین ببرد. دوتا 2 به صورت گسترده و در یک صحنه رقابتی فعال در تورنومنت ها و لیگ های مختلف توسط تیم هایی از سراسر دنیا به بازی های حرفه ای میپردازد. جنگ بر سر حفاظت از سرزمین هایی است که حالا با مرگ فرمانروا، مورد هجمه قرار گرفه است.
تورنومنت های دوتا 2 اغلب مجموعه ای از میلیون ها دلار جایزه، بالاتر از هر eSport  (ورزش الکترونیک) را ساپورت میکند. بزرگترین جایزه مربوط به جایزه بین المللی مسابقات سالانه است، که توسط شرکت valve و معمولا در KeyArena در شهر سیاتل Seattle برگزار میشود.
شرکت ولو مسابقه ای را به اسم  Dota Pro Circuit برگزار میکند که مجموعه ای از تورنومنت های برگزار شده در سال است ،صلاحیت داشتن جایزه براساس دعوت مستقیم به مسابقه بین المللی است. در بیشتر تورنومنت ها پوشش خبری توسط منتخب کارکنان سایت انجام میشود که ارائه تفسیر و آنالیز مسابقات در حال برگزاری است. جالب است بدانید، پخش مسابقات حرفه ای DOTA 2 بصورت زنده از طریق اینترنت، و گاهی اوقات همزمان از طریق شبکه های تلوزیونی با میلیون ها بیننده انجام میپذیرد.

سیستم مورد نیاز بازی دو تا 2

سیستم عاملWindows 7 SP1/8.1/10 – 64bit
پردازندهDual core from Intel or AMD at 2.8 GHz
حافظه رم4 گیگابایت
کارت گرافیکnVidia GeForce 8600/9600GT, ATI/AMD Radeon HD2600/3600
حافظه کارت گرافیک2 گیگابایت
DirectX9.0C
فضای خالی15 گیگابایت
رزولوشن720x1080

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*