معرفی بهترین لپ تاپ های 2020 معرفی شده در جشنواره  CES 2020

در نمایشگاه بین المللی CES 2020 ، هشت لپ تاپ منحصر به فرد که جزو بهترین لپ تاپ های 2020 هستند رونمایی و معرفی شد. در این جشنواره لپ تاپ هایی رونمایی شد که تعجب خیلی از مهمانان را برانگیخت. در ادامه به دلیل این تعجب و معرفی این 8 لپ تاپ می پردازیم.

Lenovo ThinkPad X1 Fold

X1 Fold

لنوو امسال یکی از بهترین لپ تاپ های 2020 را معرفی کرد و تقریبا همه را شگفت زده کرد. Lenovo ThinkPad X1 Fold با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه SSD 1 ترابایتی تعجب همه را بر انگیخت. همچنین این لپ تاپ بخاطر این جزو بهترین لپ تاپ های 2020 قرار گرفت که ، توانایی پشتیبانی اختیاری از شبکه 5G دارد. وزن کم این لپ تاپ باعث شده تا خیلی از کاربران منتظر این لپ تاپ بشینند تا اواسط سال 2020 فرا برسد. همچنین قیمت این لپ تاپ حدود 2499 دلار پیش بینی شده است که در نوع خود بسیار گرون می باشد.

  

Acer Concept D7 Ezel

Acer Concept D7 Ezel

Acer بیشتر سعی کرده در مراسم معرفی بهترین لپ تاپ های 2020 ، به دنبال جذب مشتریان مهندسی و هنری بیشتر باشد. شرکت Acer دست به کار بزرگی زده و توانسته بر روی لپ تاپ لمسی خود حافظه 32 گیگ رم بگذارد و همچنین 2 ترابایت حافظه SSD را در لپ تاپ خود فعال کند. همچنین گرافیک فوق العاده RTX 2070 را روی این کانسپت فعال کرده است و در حال حاضر بهترین و جدید ترین گرافیک را به کار برده است.

 Dell XPS 13

Dell XPS 13

شرکت Dell کار عجیبی امسال کرده است و در لپ تاپ جدید خود اومده از حافظه رم 32 گیگابایتی استفاده کرده و همچنین مثل لپ تاپ Acer از SSD 2 ترابایتی برای حافظه دستگاه استفاده کرده. اما کار عجیبی که کرده این بوده که از CPU های تقریبا ضعیف استفاده کرده است. i3i5i7. CPU هایی بوده است که در 3 نوع لپ تاپ هایش استفاده کرده و جزو بهترین لپ تاپ های 2020 می باشد.

Dell  Concept Ori

Dell Concept Ori

امسال شرکت Dell دو لپ تاپ وارد بازار می کند و می توان به جرات گفت هر دو جزو بهترین لپ تاپ های 2020 می باشند. این مدل از شرکت دل ، شباهت بسیاری به لپ تاپی که لنوو هم امسال وارد بازار می کند ، دارد. اندازه صفحه نمایش این لپ تاپ 13 اینچ است و قابلیت باز شدن و تمام صفحه شدن به صورت افقی را دارد. تمام صفحه با وضوح فول اچ دی و همینطور با ویندوز 10 X پا به میدان گذاشته است. می توان این لپ تاپ را در بهترین لپ تاپ های 2020، رتبه دوم را داد.

Intel Horseshoe Bend prototype

این لپ تاپ هم جزو ، بهترین لپ تاپ های 2020 بود که قابلیت تا شدن را داشت. برای این لپ تاپ بخاطر قابلیت تا شدنش ، پایه نگه دارنده اختصاص دادند. اندازه صفحه نمایش این لپ تاپ 17 اینچ در نظر گرفته شده است که در نوع خود ، خیلی خوب است. ضخامت این لپ تاپ تنها 75/7 میلی متر است و بسیار ظریف و نازک است و این نشان از وزن کم لپ تاپ دارد. جزو کم وزن ترین در لیست بهترین لپ تاپ های 2020 می باشد.

Asus Rog Zephyrus G14– نباید جزو بهترین لپ تاپ های 2020 می بود

لپ تاپ گیمینگ ایسوز ، امسال جزو بهترین لپ تاپ های 2020 می باشد. ضخامت و وزن این لپ تاپ اندکی بالا هست. ضخامت آن 9/17 میلی متر می باشد و وزن آن 1.58 کیلوگرم است که نسبت به دنیای امروزه اندکی سنگین می باشد. ایسوز از جدید ترین پردازنده  AMD استفاده کرده است و از 8 هسته و 16 رشته پردازشی استفاده نموده است. 32 گیگ رم با سرعت 3200 مگاهرتز و 1 ترابایت حافظه SSD بسیار مناسب برای یک سیستم گیمینگ می باشد. دو پورت USB ، یک پورت HDMI ، یک پورت USB Type C و یک جک 3.5 میلی متری صدا برای این لپ تاپ تعبیه شده است. پیش بینی می شود این لپ تاپ در نیمه اول سال 2020 وارد بازار شود و هنوز قیمت حدودی آن مشخص نشده است.

 

Lenovo ThinkBook Plus

Lenovo ThinkBook Plus

این لپ تاپ لنوو در ظاهر هیچ تفاوتی با یک لپ تاپ معمولی ندارد. حتی زمانی که شما آن را باز می کنید استفاده می کنید هم تفاوت خاصی به چشتان نمی آید. تمام تفاوت ها از زمانی شروع می شود که شما در لپ تاپ را ببندید. در قسمت پشتی صفحه نمایش ، یک نمایشگر جوهر الکترونیکی 10.8 اینچی تعبیه شده و فقط قابلیت تشخیص یک رنگ را دارد. همینطور که از اسم این لپ تاپ پیداست ، این لپ تاپ مخصوص کتاب دوستانی است که دوست دارند در هر جا و هر مکانی کتاب بخوانند. این افراد بسیار خوشحال شدند که این لپ تاپ جزو بهترین لپ تاپ های 2020 است. نمایشگر 13.3 اینچی صفحه نمایش اصلیش باعث شده تا طرفداران زیادی پیدا کند. از پردازنده  Core i7 نسل دهم اینتل استفاده کرده و در دو نسخه رم 8 گیگابایتی و 16 گیگابایتی وارد بازار می شود. حافظه اصلی این لپ تاپ در دو مدل 256 و 512 گیگ تعبیه شده است. پیش بینی می شود این لپ تاپ در ماه مارس سال 2020 و با قیمت 1.199 دلار وارد بازار شود.

Samsung Galaxy Book Flex Alpha

samsung galaxy book flex alpha

آخرین لپ تاپی که در نمایشگاه معرفی شد ، لپ تاپ سامسونگ گلکسی بود. وزنی متعادل و خوب با نمایشگر 360 درجه فوق العاده! نمایشگر 13.3 اینچی با وضوع QLED FHD. در سه مدل این لپ تاپ راهی بازار می شود با سه حافظه داخلی متفاوت. 256 گیگ ، 512 گیگ و 1000 گیگابایت. باتری بسیار قدرتمند که قریب به 18 ساعت توانایی روشن نگه داشتن لپ تاپ را دارد. همچنین این لپ تاپ دارای یک وب کم با کیفیت 720 pixle می باشد که در نوع خود بسیار جالب و هوشمندانه است. انتظار می رود که این لپ تاپ که جزو بهترین لپ تاپ های 2020 بوده است ، در نیمه اول سال 2020 با قیمت حدودی 830 دلار راهی بازار شود.

 منبع : لپ تاپ استوک

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*