داشتن یکی از بهترین آنتی ویروس ها بر روی رایانه شخصی یا لپ تاپ خود، یک ضرورت است! ما اکنون نسبت به 10 سال گذشته، پیشرفت زیادی در مقابله با هکرها و مجرمان سایبری نداشته ایم. رها کردن لپ تاپ، تلفن همراه هوشمند یا هر فناوری دیگری بدون محافظت در مقابل ویروس ها و اقدامات خرابکارانه بسیار خطرناک است.

در حقیقت، میزان جرایم سایبری به طور قابل توجهی هر ساله در حال رشد است. برای همین اطمینان از حفظ ابزارهای دیجیتال چه با استفاده از آنتی ویروس های رایگان و چه پولی، امری بسیار مهم است.

احتمالا شما با نام هایی مثل نورتون، مکافی یا کسپرسکی آشنا هستید. اما آیا آنها واقعا بهترین هستند؟ خوشبختانه ما آخرین بسته های آنتی ویروس را (رایگان و پولی) از بزرگترین و مشهورترین اسامی در امنیت سایبری آزمایش و بررسی کردیم. بنابراین می توانید با اطمینان به توصیه های ما، بهترین راه حل را برای محافظت از دستگاه خود پیدا کنید.

سازندگان بدافزارها و ویروس ها همیشه روش های جدیدی برای دستیابی به رایانه شخصی و سایر دستگاه های متصل به اینترنت (مانند تلفن همراه یا تبلت) ارائه و توسعه می دهند. خوشبختانه شرکت های فعال در حوزه امنیت سایبری و نرم افزار نیز به طور مداوم بسته های نرم افزاری امنیتی خود را بروز می کنند تا در برابر کلاهبرداری فیشینگ، باج افزارها و سایر انواع ویروس ها و بدافزارها محافظت کنند.

در حال حاضر، ما فکر میکنیم که آنتی ویروس Bitdefender Plus بهترین آنتی ویروس موجود است، زیرا که مجموعه ای کامل از ابزارهای امنیتی ارائه می کند، استفاده از آن بسیار آسان است و از همه مهمتر ارزش و صرفه خرید بسیار بالایی دارد.

بهترین آنتی ویروس های غیررایگان

bitdefender antivirus plus

1. Bitdefender Antivirus

اگر رتبه بندی آزمایشگاه های تست امنیت مختلف را دنبال کرده باشید، همیشه یکی از گزینه های برتر آنتی ویروس Bitdefender است. هسته و موتور این بسته، بهترین عملکرد را ارائه می کند که قطعا هدف اول هرگونه نرم افزار ضدویروسی است. علاوه بر این قابلیت های جانبی از قبیل مدیریت پسوردها، جلوگیری از دسترسی به سایت های مخرب و ماژول ضد فیشینگ از دیگر امکانات این بسته نرم افزاری است. البته از تنها عیب آن نباید بگذریم که استفاده بیشتر (نسبت به رقبا) از منابع سخت افزاری سیستم است.

norton antivirus

2. Norton AntiVirus

آنتی ویروس قدرتمند نورتون که کمترین تاثیر را بر روی منابع سخت افزاری سیستم در میان رقبا می گذارد، رتبه بعدی این لیست است. مزیت بعدی آن قدرت بالا در تشخیص ویروس ها و ابزارهای کنترلی دیگر مثل فایروال هوشمند و بکاپ گیری است. رابط کاربری نه چندان جالب و ضعف عملکرد در مقابل باج افزارها از ایرادات این بسته امنیتی است.

kaspersky full

3. Kaspersky Anti-Virus

مورد پیشنهادی بعدی ما، بسته امنیتی شرکت مورد احترام کسپرسکی است. این بسته تا 5 رایانه شخصی ویندوزی، پوشش امنیتی ارائه می کند. شاید لیست امکانات و قابلیت های کسپرسکی به بلندی رقبا نباشد، اما کار خود را به خوبی انجام می دهد. مقابله با جدیدترین تهدیدها و اسکن سریع از مهمترین ویژگی های آنتی ویروس کسپرسکی است.

بهترین آنتی ویروس های رایگان

پرداخت هزینه برای یک بسته امنیتی به معنای استفاده از ویژگی های بیشتر مانند کنترل والدین، فایروال پیشرفته و فیلترهای اسپم است. به همین دلیل گزینه ای مناسب برای کاربران حرفه ای تر به حساب می آید. آن هایی که امنیت بیشتر از حد معمول می خواهند! و البته شما را از شر تبلیغات خرید نسخه های کامل و پرمیوم آنتی ویروس ها خلاص می کنند!

البته این روزها می توانید از محافظت با کیفیت عالی بطور رایگان هم بهره مند شوید. تقریبا تمامی شرکت های فعال در حوزه امنیت سایبری و نرم افزار نسخه رایگان ضدویروس خود را نیز ارائه می دهند و از منافع آن بهره مند می شوند. نسخه های رایگان، از طریق جمع آوری و تحلیل داده ها، به توسعه و بهبود آنتی ویروس ها بسیار کمک می کنند. به همین دلیل شرکت های امنیتی تمایلی برای کاهش کیفیت این نرم افزارها ندارند.

ویندوز از نظر امنیتی در سالهای اخیر پیشرفت زیادی داشته است، اما باید بگوییم که ابزار داخلی ویندوز یعنی Windows Defender آخرین پیشنهاد و راه حل ماست که می توانید به آن اعتماد کنید!

با ما در بررسی بهترین آنتی ویروس های رایگان همراه باشید.

bitdefender free

1. Bitdefender Antivirus Free Edition

نسخه رایگان ضدویروس بیت دیفندر همچنان به دلیل سبکی، اسکن پیشرفته و شناخت عالی بدافزارها گزینه اول پیشنهادی ما است. البته در این نسخه بیشتر تنظیمات بصورت اتوماتیک انجام شده که هم باعث سادگی استفاده شده است و هم کنترل کامل در اختیار کاربر قرار داده نشده است.

avira

2. Avira Free Antivirus

آنتی ویروس رایگان Avira یکی از بهترین ها در آزمایشات امنیتی است به طوری که قابلیت تشخیص 99.7 درصد از تهدیدات را دارد و البته بار زیادی روی سخت افزار سیستم نمی گذارد. رابط کاربری زیبا و ساده از دیگر ویژگی های آن است. از مهمترین معایب این نرم افزار باید به تبلیغات بیش از اندازه و آزاردهنده اشاره کرد.

kaspersky free

3. Kaspersky Free

نرم افزار امنیتی رایگان کسپرسکی، نسخه کوچک شده بسته اصلی است اما با همان قدرت مقابله در برابر ویروس ها. البته که این نرم افزار بعضی از قابلیت های نسخه اصلی مثل حفظ حریم خصوصی و پرداخت امن را ندارد اما در حفاظت از سیستم عملکرد مناسبی ارائه می کند.

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*