بخش تولید صفحه نمایش و پنل سامسونگ موسوم به سامسونگ دیسپلی طبق اعلام منابع و خبرگزاری های مختلف قرار است پنل های OLED گوشی آیفون 10 را تامین کند. اپل با تایید خبر تولید آیفون 10 با سه نمایشگر مختلف در سال 2018 و  با توجه به انحصار تولید پنل های اولد توسط سامسونگ، به ناچار مجبور به همکاری با این کمپانی کره ای خواهد بود. دو شرکتی که طی سال های اخیر جدای از همکاری هایی که با یکدیگر دارند، بر سر مسائلی همچون پتنت ها با یکدیگر به مشکل برخورده اند.
طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، سامسونگ دیسپلی قصد دارد در سال آینده ۲۰۱۸ میلادی حدود ۲۰۰ میلیون واحد پنل اولد انعطاف پذیر برای پرچمدار اپل تامین و تولید کند و این بدانمعناست که اپل باید نزدیک به ۲۲ میلیارد دلار در قبال تولید و تامین پنل های اولد مورد نیاز خود به رقیب خود، سامسونگ، بدهد و هزینه کند.
در صورتی که سامسونگ دیسپلی حدود ۱۸۰ الی ۲۰۰ میلیون واحد پنل اولد برای آیفون ۱۰ اپل تولید کند، می توان انتظار داشت که این شرکت کره ای درآمد هنگفتی نزدیک به ۱۹.۸ الی ۲۲ میلیارد دلاری را کسب خواهد کرد. بدین ترتیب این شرکت سودی بیشتر از تولید قطعه برای محصولات خودش از جمله نوت 8 خواهد برد.

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*