این روزها به دلیل مشکلات پیش آمده، فیلترینگ شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام به بحث مهم روز تبدیل شده است. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه هفته جاری این کمیسیون برای بررسی حوادث اخیر، گفت که احتمالا در روز جمعه فیلتر تلگرام و اینستاگرام برداشته می شود.

به گزارش کی لپ و به نقل از برنا، «علیرضا رحیمی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مطلبی در کانال تلگرامی‌اش به ارائه توضیحاتی در مورد جلسه هفته جاری کمیسیون امنیت ملی درباره حوادث اخیر پرداخت و یادآور شد: در جلسه دوشنبه هفته جاری کمیسیون امنیت ملی همه مسئولین ارشد از دستگاههای مختلف حضور یافتند و دو ساعت مبسوط حوادث اخیر مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.
به گفته وی ارزیابی بخش سایبری حوادث، تحریکات خارجی و داخلی، رویکرد و مواضع امریکایی‌ها و تحرکات عربستان سعودی، نحوه برخورد و عملکرد رسانه ملی از آغاز حوادث، هماهنگی های لازم بین دستگاه‌های مختلف، سناریوهای مختلف طراحی شده حوادث اخیر و ارزیابی تحولات بعدی از اهم موارد بحث شده در این جلسه بود.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه به ارائه توضیحاتی درباره مطالب قابل توجه از گزارش دستگاههای مختلف در این جلسه پرداخت و گفت: جلسات شورای امنیت کشور (شاک) بی وقفه در حال برگزاری است و رییس جمهور بخشی از اختیارات لازم را به وزیر کشور تفویض کرده است. همچنین مسدود کردن تلگرام و اینستاگرام مقطعی است و احتمالا در روز جمعه رفع انسداد شوند.

منبع : برنا

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*