استقبال کاربران از لپ تاپ های باریک و سبک وزن، همیشه باعث ایجاد رقابت مهیج بین تولیدکنندگان برای عرضه بهترین محصول در این زمینه بوده است. این روزها با نزدیک شدن به زمان برگزاری رویداد CES 2018، شرکت های مختلف، از محصولات جدید و خاص خود رونمایی می کنند. کمپانی ایسر، نسخه ارتقا یافته Switch 7 با نام Switch 7 Black Edition معرفی کرده است. این لپ تاپ مجهز به صفحه نمایش 14 اینچی با رزولویشن 2256x1504 بوده و قابلیت استفاده به عنوان تبلت را دارد. این لپ تاپ تنها 89/8 میلی متر ضخامت دارد و نسبت به نسخه معمولی پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

Acer Switch 7 Black Edition

تراشه ۴ هسته‌ای این محصول Core i7-8550U است که از دستاوردهای شرکت اینتل به شمار می‌آید و در کنار این پردازنده نسبتا قدرتمند یک تراشه گرافیکی nVidia GeForce MX150 وظیفه پردازش داده‌های گرافیکی را دارد. این دستگاه، عنوان باریک ترین لپ تاپ جهان را یدک می کشد، چرا که با توجه به نبود فن خنک کننده پردازنده، این موضوع کاملا قابل درک است. حافظه رم این دستگاه 8 گیگابایت از نوع DDR4 بوده و حافظه 256 گیگابایتی از نوع SSD، فضای ذخیره سازی این لپ تاپ را تشکیل می دهد. قیمت پایه این لپ تاپ 1700 دلار اعلام شده و از دوماه آینده وارد بازار خواهد شد.

Switch 7 Black Edition

  • هادی موسوی
    (1396-10-17)

    سلام، چجوری لپتاپ، پردازنده ش سری core i هست ولی فن خنک کننده نداره؟؟؟

    کِی لپ

    دقیقا بخاطر نداشتن این فن گفته میشه باریک ترین لپ تاپ دنیا هستش و با توجه به ضخامت خیلی کم این لپ تاپ، چنین چیزی بعید نیست.

  • احمدرضا
    (1396-10-17)
    مشخصاتش خوبه ولی هیچ وفت چنین مدل هایی رو قبول ندارم، ضخامت کم از قدرت دستگاه کاهش میده و یک بارم ضربه ببینه کلی خسارت میزنه قطعا
قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*