این روزها در نمایشگاه فناوری CES شاهد معرفی تکنولوژی ها جدید و جذابی در حوزه موبایل، لپ تاپ و گجت ها هستیم. گوشی هوشمند Moviphone، توسط شرکت Wireless Mobi Solution) WMS) با قابلیت استفاده به عنوان ویدئو پروژکتور معرفی شد. این ویژگی برای افرادی که با محتوای دیجیتالی و ویدئویی سر و کار دارند، همچون دانش آموزان، اساتید و مربیان بسیار کاربردی خواهد بود. ویدیو پروژکتور این گوشی امکان پخش تصاویر در کیفیت 720p را در حداکثر اندازه ۱۰۰ اینچ فراهم می‌کند و شما نیازی به حمل لپ تاپ و رایانه های شخصی ندارید ! در هر جا و مکانی می توانید از ویدئوپروژکتور همراه خود استفاده کنید و دردسرهای حمل دستگاه سنگین را مثل لپ تاپ ها را نداشته باشید.
به طور کلی هرچیزی که در صفحه نمایش این گوشی هوشمند قابل پخش باشد، قابلیت پخش و مشاهده بر روی دیوار یا صفحه ویدیو پروژکتور را هم دارد. پیش تر نیز گوشی های Galaxy Beam سامسونگ (تولید 2012) و موتورولا Z قابلیت های مشابهی را داشتند، اما امکاناتی به خوبی Moviphone ندارند.
از ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی هوشمند می‌توان به حافظه‌ ۱۲۸ گیگابایتی، حافظه‌ رم ۴ گیگابایتی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی، درگاه USB-C، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری و پردازنده‌ ۸ هسته‌ای مدیاتک با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز، صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی فول‌ اچ‌دی و حضور سنسور اثر انگشت در بخش پشتی اشاره کرد.
این گوشی هوشمند جدید از سیستم عامل نسخه‌ خالص اندروید نوقا پشتیبانی می‌کند و قرار است با قیمت ۵۹۹ دلار به بازار عرضه شود. هنوز زمان عرضه این محصول به بازار مشخص نیست.

منبع :CNET

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*