به گزارش کی لپ و به نقل از خبرآنلاین، نمایشگاه CES لاس وگاس امریکا چندی پیش برگزار شد ولی با وجود حجم بالای محصولات ارائه شده در این رویداد، هر روز خبرهای تازه ای به گوش می رسد. این بار نیز تحلیلگران سراغ لپ تاپ‌های این نمایشگاه رفته اند و ۵ لپ‌تاپ برتر ۲۰۱۸ را معرفی کرده اند.

لپ تاپ Dell XPS 13

لپ‌تاپ سری جدید دل، مجهز به نمایشگر بدون لبه با طراحی زیبا است که 30 درصد ظریف‌تر و سبک‌تر شده واحساس 11 اینچی به کاربر دست می‌دهد. این لپ تاپ فول اچ دی بوده و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل دارد و همچنین باتری آن 20 ساعت کار می کند. البته باتری مدل 4K این لپ تاپ 11 ساعت کارآیی دارد. قیمت این دستگاه نیز از 999 دلار شروع می‌شود.

Dell XPS 13
 

لپ تاپ Dell XPS 15 2-in-1

اولین بار است که کمپانی دل لپ تاپ ایکس پی اس 15 اینچی هیبریدی را رونمایی می‌کند. نسل هشتم پردازنده اینتل در کنار گرافیک رادئون RX Vega M و نمایشگر 4K از مشخصات این محصول زیبا است. گفتنی است که مدل 15 اینچی  این لپ تاپ به قیمت 1299 دلار از ماه آوریل راهی بازار خواهد شد.

Dell XPS 15 2-in-1
 

لپ تاپ Lenovo Miix 630

تفکر مایکروسافتیِ «نزدیک شدن لپ تاپ به گوشی هوشمند»، در این محصول لنوو به خوبی نمایان شده است. مرکز فرماندهی Lenovo Miix 630، پردازنده موبایل کوآلکوم است و صفحه 12 اینچی آن، کاربران را به یاد سرفیس پرو مایکروسافت می‌اندازد. همچنین گفتنی است که ویندوز 10 اس و سیم کارت 4G از مشخصات این سیستم محسوب می‌شود. این لپ تاپ نیمه دوم 2018 به قیمت پایه 799 دلار راهی بازار خواهد شد.

Lenovo Miix 630
 

لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Carbon and Yoga

بی شک لنوو مانند هر سال با دست پر در شوی لاس وگاس آمد و امسال نیز مدل جدید ایکس وان کربن که بهترین لپ تاپ بیزینسی است، در کنار مدل یوگا این کمپانی را در صدر قرار داد. البته قیمت ایکس وان کربن از 1700 دلار و یوگا نیز از 1900 دلار شروع می‌شود و باید گفت که فرق اساسی این دو در طراحی آنها است که داشتن نسل هشتم پردازنده اینتل، آنها را از نسل قبلی متفاوت می‌کند.

Lenovo ThinkPad X1 Carbon and Yoga

 

لپ تاپ Acer Swift 7

لپ تاپ Acer Swift 7 با ضخامت 8.98 میلی‌متر ظریف‌ترین لپ‌تاپ جهان محسوب می‌شود که  چندان ضخیم تر  از گلکسی سامسونگ یا آیفون ایکس نیست. این محصول نیز به نسل هشتم پردازنده اینتل مجهز شده است. گفتنی است که این محصول در مارس 2018 به قیمت 1699 دلار راهی بازار خواهد شد.

Lenovo ThinkPad X1 Carbon and Yoga

منبع : خبرآنلاین

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*