شرکت اچ پی از نسل جدید لپ تاپ های فوق العاده باریک و قدرتمند سری اسپکتر در مدل های Spectre 13 و Spectre X360 رونمایی کرد. هر دو این دستگاه ها به آخرین نسل پردازنده ها، عمر باتری طولانی تر، صفحه نمایش های بهتر، پوشش باریک تر و شفاف تر مجهز می شوند.

نسل دوم Spectre 13، باریکترین لپ تاپ لمسی جهان، کاربران را قادر می سازند تا از صدا، سرگرمی و صفحه نمایش بی نظیر 4K آن نهایت لذت را ببرند. این دستگاه مجهز به آخرین نسل از پردازنده های هشت هسته ای می باشد.Spectre 13 دارای بدنه آلومینیومی و نمایشگر فوق دقیق ۴K است و بلندگوهای آن در حاشیه نمایشگر قرار گرفته است. عمر باتری این لپ تاپ ۱۱.۵ ساعت است و شارژ ۵۰ درصد از باتری آن با فناوری شارژ سریع اچ پی در نیم ساعت صورت می گیرد. اسپکتر 13 جدید، قیمتی در حدود 5899 دلار دارد.

HP Specter 13

Specter 13

جالب است بدانید Spectre X360، برنده جایزه بیشترین طول عمر باتری لپ تاپ های چهار هسته ای می باشد. این لپ تاپ قابل تبدیل به تبلت است که می توان آن را به میزان ۳۶۰ درجه تا کرد. نمایشگر ۱۳ اینچی باریک، حسگر اثر انگشت، دوربین مادون قرمز برای شناسایی چهره کاربر و بازکردن قفل، قلم دیجیتال سازگار با برنامه Windows Ink ویندوز ۱۰ از جمله امکانات این لپ تاپ است. این نیز دستگاه در ماه نوامبر (آبان ماه) با قیمت 5499 دلار یعنی چیزی در حدود 21 میلیون تومان در کشور لهستان عرضه خواهد شد.

Specter X360

HP Specter 360

منبع : وبسایت اچ پی

تهیه و گردآوری توسط کی لپ

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*