همگی به خوبی از کیفیت طراحی زیبا، قدرت سخت افزاری و البته قیمت بالای سرفیس ها به خوبی آگاه هستیم. حال ردموندی ها خبر از تولید مدل های جدید لپ تاپ سرفیس و سرفیس بوک ۲ با قیمت کمتر و قدرت سخت افزاری پایین تر داده اند. به گزارش کی لپ و به نقل از مهر به نظر می‌رسد این لپ‌تاپ ارزان‌تر برای استفاده دانشجویانی مناسب باشد که دوست دارند با پرداخت مبالغی کمتر بتوانند از یک رایانه قابل حمل با قیمت مناسب استفاده کنند.
این لپ‌تاپ ۷۹۹ دلاری تنها ۱.۲ کیلوگرم وزن دارد و عمر باتری آن به ۱۶ ساعت و ۴۴ دقیقه می رسد که در میان نمونه های مشابه کم نظیر است. ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه اس.اس.دی، نمایشگر فوق دقیق با دقت ۲۲۵۶ در ۱۵۰۴ پیکسل از جمله دیگر امکانات لپ‌تاپ مذکور است.
 سیستم عامل نصب شده بر روی این لپ تاپ Windows 10 S است که تنها قادر به اجرای برنامه‌های بارگذاری شده از فروشگاه آنلاین مایکروسافت است. البته کاربران با پرداخت ۴۹ دلار می‌توانند این سیستم عامل را به سیستم عامل Windows 10 Pro تغییر دهند.
مایکروسافت همچنین سرفیس بوک ۲ را به قیمت ۱۱۹۹ دلار عرضه کرده که ۳۰۰ دلار ارزان تر از نمونه اولیه این لپ تاپ است. این مدل به جای ۲۵۶ گیگابایت دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه بوده و از پردازنده Core i5 بهره گرفته و ۱.۵ کیلوگرم وزن دارد. با توجه به قیمت مناسب و قدرت باتری این لپ تاپ که یکی از دغدغه های کاربران به شمار می رود، استقبال خوبی از این سری شود.

منبع : مهر

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*