الایت بوک محبوب و پرطرفدار 8470p به لطف ویژگی های قابل قبول، بدنه فوق العاده مستحکم و باکیفیت، فروش فوق العاده را برای کمپانی اچ پی به ارمغان آورد. 8470p در رده لپ تاپ های صنعتی اچ پی قرار دارد و به همین دلیل، از کیفیت ساخت و قطعات با کیفیتی برخوردار است. جالب است بدانید، این مدل هیچگاه به صورت آکبند وارد بازار ایران نشد، چرا که قیمت بسیار بالای خود در زمان عرضه، نیاز به توان خرید بالایی داشت.

8470p

مشخصات کلی لپ تاپ HP EliteBook 8470p

پردازندهIntel Core i5-3320M
فرکانس پردازنده2.6 گیگاهرتز
مقدار حافظه رم4 گیگابایت
حافظه داخلی500 گیگابایت
پردازنده گرافیکیIntel HD Graphics 4000 , AMD Radeon HD 7570M
اندازه صفحه نمایش14.1 اینچ
رزولوشن صفحه1600x900
وزن2.3 کیلوگرم

نکته : ممکن است در فروشگاه های مختلف، مشخصات متفاوتی از پردازنده و هارد این لپ تاپ مشاهده کنید.

طراحی ظاهری

HP تغییر ظاهری خاصی در مدل 8470 اعمال نکرده است. همان ظاهر نسل قبلی یعنی 8460p در این مدل نیز دیده می شود. درب و رویه لولا ها و نوار بالایی کیبورد از آلومینیوم براق استفاده شده بنابراین همین موضوع موجب فراهم نمودن بدنه مقاوم در برابر خط وخش و سرد می باشد . شرکت HP از فلز برای ساخت لولا این لپ تاپ بهره برده است که بسیار محکم به بدنه لپ تاپ متصل شده و با فشار جابه جا نمی شود این استحکام عالی مابین لولا و بدنه لپ تاپ این موجب را ایجاد می کند که با وجود وزن نسبتا بالای قسمت تحتانی لپ تاپ امکان باز کردن درب لپ تاپ با رویه آلومینیومی با یک دست فراهم شود.

اتصالات

شرکت HP با افزودن پورت ها از فضای در دسترس به خوبی استفاده میکند. هر کسی که با مدل پیشین یعنی 8460p آشنا باشد، با اولین برخورد، به راحتی جای پورت ها را بخاطر خواهد آورد. دو پورت USB از استاندارد USB 3.0 جدید و دوتای دیگر تنها با USB 2.0 موجود هستند که یکی از آنها به عنوان پورت ترکیبی eSATA / USB عمل می کند. علاوه بر پورت های استاندارد، EliteBook 8470p دارای یک اتصال برای ایستگاه docking و یک رابط برای یک باتری دوم در سمت پایین میباشد. طرح پورت ها به خصوص قرار دادن VGA، اترنت و اتصالات مودم RJ-11 (در دسترس برای مدل های انتخاب شده) شبیه سلف هستند ، که به راحتی در عقب یافت شده و به هم متصل نیستند.

این لپ تاپ با توجه به تعبیه شدن خروجی ها و ورودی های متعدد بر روی بدنه آن توسط کمپانی سازنده تمامی نیاز های مشتریان را از این بابت بر طرف نموده به طوری که هنوز پورت Rj-11 که پورتی منقرض شده است بروی این لپ تاپ وجود دارد و مشتریان امکان استفاده از مودم به صورت dial up با اتصال سیم تلفن را خواهند داشت سایر پورت ها همانند Fire Wire و Esata روی بدنه لپ تاپ تعبیه شده است اگر هم پورتی در این میان به دست فراموشی سپرده شده باشد با اسلات Express Card 54 امکان اضافه کردن آن برای کاربران فراهم است و تمامی نیاز مشتریان برآورده خواهد شد .

همچنین به جای پورت HDMI این لپ تاپ از Display Port بهره می برد که امکان خروجی با کیفیت ۲۵۰۰ در ۱۶۰۰ را برای کاربر فراهم کرده است لازم به ذکر است که امکان استفاده از کابل های HDMI برای این مدل لپ تاپ نیز مقدور می باشد که برای این امر وجود یک تبدیل لازم و ضروری است . سایر پورت ها شامل Kensigton Lock ( این پورت به منظور کاهش احتمال سرقت لپ تاپ با اتصال کابلی به این خروجی را در نمایشگاه ها فراهم می آورد ) پورت VGA سه عدد USB 2.0 و Express Card 34 و یک خروجی Audio و خروجی Smart Card در قسمت جلوی لپ تاپ سایر پورت ها را تشکیل می دهند .

8470p

نمایشگر

به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان حرفه ای کسب و کار، HP EliteBook 8470p 14 اینچی با صفحه نمایش اچ دی پلاس، چراغ عقب و اندازه گیری مورب 35.6 سانتی متری را تامین می کند. حداکثر رزولیشن 1600x900 پیکسل یک ارزش افزوده برای یک دستگاه 14 اینچی است و کار را همزمان با دو پنجره ساده تر می کند. شاید بهره مندی این صفحه نمایش از فناوری AR – Coated کاهش انعکاس نور موضوعی خوب و ایده آل باشد اما کنتراست تصویر ۱ به ۱۴۰ برای این مدل بسیار ضعیف است و پوشش رنگ این صفحه نمایش برای افرادی که قصد ویرایش تصویر به صورت حرفه ای را دارند مطلوب نمی باشد. روشنایی صفحه نمایش توسط LED های تعبیه شده تامین می شود که به صورت اتوماتیک امکان فعال شدن را دارند همچنین بهره مندی از سنسور Ambient Light موجب تنظیم نور صفحه نمایش با توجه به روشنایی فضای اتاق خواهد شد که امکان فعال یا غیر فعال کردن آن برای کاربر وجود دارد .روشنایی صفحه نمایش نسبت به مدل پیشین بهبود یافته و تا زمانی که دستگاه در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرد، نباید هیچ مشکلی با استفاده از نوت بوک خارج از منزل داشته باشید.

پردازشگر

پردازنده Intel Core i5-3320M، با فرکانس 2.6 گیگاهرتز و حافظه کش 3 مگابایتی، پاسخگوی امور روزانه شما خواهد بود. به آسانی نرم افزار های گرافیکی از جمله فتوشاپ، کورل دراو و نرم افزارهای برنامه نویسی توسط این دستگاه پشتیبانی می شوند. استفاده از هارد دیسک SSD در این لپ تاپ، عملکرد آن را فوق العاده بیشتر بهبود می بخشد.

عملکرد سیستم

EliteBook 8470p با یک CPU قوی برای بسیاری از برنامه های کاربردی مجهز شده است. فقط وظایف 3D به خاطر ضعف Radeon HD 7570M مشکل و پیچیده میباشد. انجام وظایف اداری، ویرایش عکس، تبدیل ویدیو و موارد دیگر در کنار کارت گرافیک، وظایف 3D وظیفه سیستم را تسریع می کند و HDD که در مدل تست ما نصب شده، عملکرد کلی سیستم را کاهش می دهد. EliteBook 8470p در کل PCMark Vantage 8/815 امتیاز به دست آورد، در حالی که هارد دیسک پایین ترین مقدار 4032 امتیاز را داشت. این موضوع بیشتر از طریق شاخص عملکرد ویندوز 7 است که نشان دهنده یک تنگنا با 5.9 امتیاز برای هارد دیسک – به جز RAM میباشد. در بعضی مواقع EliteBook 8470p توانایی قابل افزایش را از دست میدهد، زیرا فقط یک رم 4 گیگابایتی DDR3 نصب شده که به این معنی وجود نداشتن کانال دوگانه است. به طور طبیعی امکان افزایش عملگرد دوگانه با SSD و RAM وجود دارد. یکی از این پیکربندی ها در صفحه اصلی تولید کننده حدود 1800 یورو (~ 2329 دلار) ارائه شد که انجام کار مبادله بین HDD ساخته شده و یک SSD با ارزش است.

جمع بندی
لپ تاپ HP Elite Book 8440P به عنوان یک کلاس بیزینس به عنوان لپ تاپی مقرون به صرفه با داشتن پردازنده حرفه ای و بهره مندی از خروجی های متعدد و گرافیک خوب در میان سری میان رده می باشد. ممکن است این لپ تاپ در نگاه اول سنگین به نظر برسد اما توجه به این موضوع که در بدنه این لپ تاپ از آلومینیوم و فلز بهره برده شده است این موضوع را قابل چشم پوشی خواهد کرد.
سیستم خنک سازی لپ تاپ وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد و برای کاربرانی که وجود یک چیپ گرافیکی جدا از اهمیت بالای برخوردار است عرضه شدن این مدل در دو سری گرافیک دار و گرافیک آنبرد نیاز آنان را نیز برطرف خواهد نمود. این لپ تاپ استوک با کانفیگ های مختلف i5 و i7 در بازار به فروش می رود و مدل عرضه شده با پردازنده i5 از قیمت مقرون به صرفه ای برخورد است. همچنین به راحتی قابلیت ارتقا این لپ تاپ از جهت هارد و رم وجود دارد.

ویژگی های مثبت

  • بدنه مقاوم و باکیفیت از جنس آلومینیوم
  • پردازنده نسل سوم با عملکرد مناسب
  • عملکرد مناسب باتری

ویژگی های منفی

  • عدم وجود پورت HDMI (استفاده از کابل مبدل دیسپلی پورت)
  • روشنایی متوسط زیر نور آفتاب
  • وزن سنگین به دلیل استفاده از آلومینیوم

گرداوری و انتشار:  کِی لپ

  • وحید ریاضی
    (1397-08-06)
    جون سخت تر از 8470 ندیدم من
  • احمدرضا
    (1397-08-28)
    لپ تاپ فوق العاده ایه به خصوص نسخه گرافیک دارش، اما باید اینم در نظر داشته باشین که اگه گرافیک داشته باشه باتریش نسبت به آنبرد کمتر بازدهی داره!!
  • حمید محمدی
    (1398-03-06)

    سلام
    تو توضیحات نوشتین پورت htmiنداره.من همین مدل رو دارم و پورت htmi داره.لطفا اصلاح کنید.
    ممنون

    کِی لپ

    سلام

    پورت HDMI نداره باید از مبدل دیسپلی به HDMI استفاده کنید.

  • علی
    (1398-04-13)

    خواستم از دوستان عزیز بپرسم این مدل وبکم داره یا نه ؟ من همین مدل لبتاب را دارم اما نمینوانم وبکم آنرا فعال کنم . ممنون اگر راهنماییم کنید .

    کِی لپ

    سلام بله داره

  • mehdy
    (1398-05-08)

    ببخشید لب تاب من از همین مدل هس می خاستم بدونم بازی جی تی ای وی روش نصب میشه

    کِی لپ

    سلام خیر

    ناشناس
    (1402-06-14)

    سلام بله به خوبی روش نصب میشه

  • افشار
    (1398-05-29)

    سلام مدل بدون گرافیک تو قسمت dxdiag باید چقدر نشون بده؟یعنی آنبردش چند گیگه؟
    و راهای شوک به باطری لپ تاپ به چ صورته؟

    کِی لپ

    سلام باید حدودا دو گیگ نشون بده 

    راه هایی مثل فریز کردن باتری در دمای پایین وجود داره اما خیلی کار ساز نیست و تا حدودی بهبود میده 

  • Shahriyar
    (1398-11-24)

    سلام این لپ تاپ از نظر بدنه حرف نداره خیلی محکم و قویه ولی گرافیکش خیلی پایینه حتی بازی های گرافیک پایین مثلgta ivرو به سختی باز میکنه و بلا فاصله هم داغ میکنه میخواستم بدونم میشه رم لپ تاپ رو ارتقا بدم واگه بتونم براش مشکلی پیش نمیاد؟؟؟

    کِی لپ

    سلام بله رم قابل ارتقا هستش

  • محمد مهدی
    (1398-12-14)

    سلام.من elitebook revolve810 g2 دارم
    رم ۴ گیگ و هارد ۱۲۸
    آیا رم این دستگاه قابلیت ارتقا به ۸ یا ۱۶ را دارد ؟
    اصلا این کار لازم است و تاثیر دارد؟

    کِی لپ

    سلام

    تا 12 بیشتر نمیتونید ارتقا بدید، تو اجرای روان تر نرم افزارها خیلی تاثیر داره

  • Ardalan
    (1399-01-09)

    سلام
    من از همین دارم وبکمش فعال نمیشه راهنمایی کنید لطفا

    کِی لپ

    سلام ببینید درایور وبکم نصب هست یا نه در غیر این صورت ممکنه مشکل سخت افزاری داشته باشید.

  • محسن
    (1399-01-25)

    سولا من اینه که مدل hpبهتره یا deel

    کِی لپ

    سلام این مورد کاملا سلیقه ای هستش هر دو برند خیلی خوبی هستن ولی تو بازار HP بیشتر خرید میشه

  • امیرحسین
    (1399-01-30)

    سلام
    من ازهمین مدل لپ تاپ به تازگی گرفتم اما بعداز5دقیقه کارکردن فن روشن میشه ودیگرخاموش نمی شود و فن صدای معمولی نداره وصداش یکم زیاد میخواستم ببینم طبیعیه یا مشکل از سیستم من هست

    کِی لپ

    سلام ممکنه مشکل سخت افزاری باشه و یا نیاز به سرویس داشته باشید.

  • هادی خان
    (1399-04-04)

    سلام سوالم این که میشه ویندوز۱۰روش نصب کرد .وایا برای کاربورس خوبه؟

    کِی لپ

    سلام نصب میشه و مناسبه

  • مینا
    (1399-04-05)

    آیا این نوع لپ تاپ برای مهندسی خوبه؟

    کِی لپ

    سلام نرم افزاری که میخواهید استفاده کنید رو بفرمایید.

  • محمد
    (1399-04-07)

    سلام
    میخواستم بدونم ایا این لب تاب قابلیت ارتقا سی پی یو هم داره اگه داره تا چه اندازه قابلیت ارتقا داره؟

    کِی لپ

    سلام خیر امکان ارتقا پردازنده برای این مدل وجود نداره

  • zahra
    (1399-04-29)

    سلام. من این مدل لپ تاپ رو دارم ولی وبکم و بلوتوثش فعال نیست و نمیتونم استفاده کنم. مشکلش چیه؟؟؟

    کِی لپ

    سلام باید درایورهای هر کدوم رو جداگانه از سایت اچ پی دانلود و نصب کنید. 

  • Adel123
    (1399-05-04)

    سلام
    این نمونه لپتاپ pes 2015 به بالا میشه نصب کرد؟

    کِی لپ

    سلام تا 17 نصب میشه

  • سجاد
    (1399-05-17)

    سلام عزیز خسته نباشد خواهش میکنم به سوالم جواب بدید ممنونم منم همین مدل دارم 8470p بردم بیرون ویندوز 7 نصب کنم گفتن این مدل فقط میشه ویندوز 7 32بیتی روش نصب کرد 64بیتی نمیشه میخواستم بدونم واقعیت داره یا ن

    کِی لپ

    سلام ربطی نداره

    ما ویندوز 64 بیتی هم نصب کردیم.

  • ابوالفضل
    (1399-05-29)

    سلام وقت بخیر ببخشید من میخواستم ازاین مدل لبتاب رم 8 حافظه یک ترابایت i5خریداری کنم واسه کار دیاگ وپروگرامر تعمیرات ایسیو واز جمله pdfبرنامه فایل های دیگه ایا جواب گو هست وخدایی خوب هست یانه

    کِی لپ

    سلام کاملا جوابگو هستش

  • sajad
    (1399-06-04)

    سلام خسته نباشید من همین مدل لب تاپ دارم ولی 8470p بدون اثر انگشت میخواستم بدونم اسم این ورژن چیه و اینکه گرافیکش چنده

    کِی لپ

    سلام این لپ تاپ مدل های مختلفی داره 

  • zhr
    (1399-06-05)

    سلام خیلی ممنون میشم جواب منم بدین..فوتوشاپ و برنامه ادیت فیلم رو میشه با این لپ تاپ انجام داد؟؟؟

    کِی لپ

    سلام فتوشاپ بله

    ادیت فیلم خیر

  • Asad
    (1399-06-15)

    سلام خسته نباشید ممنون میشم جواب منو بدید
    با این مدل دستگاه میشه کار های حسابداری انجام داد مثلا نام افزار های حسابداری مثل هلو و...
    یا میشه باهاش کار های برنامه نویس انجام داد
    Word .exel...

    کِی لپ

    سلام کاملا مناسبه و هیچ مشکلی برای اجرای این نرم افزار وجود نداره

    موفق باشید.

  • Esimaeilrashidi
    (1399-06-20)

    باسلام و خسته نباشید
    بنده نمیتونم سیمکارت این لب تاب رو فعال کنم
    .گفتن باید درایوش رو نصب کنم اما نمیدونم باید از کجا دانلود کنم
    ممنون میشم اگر کمکم کنید

    کِی لپ

    سلام اگه ماژول سیمکارت رو دارید، برای دانلود درایور می تونید به سایت اچ پی مراجعه کنید

  • مشاور
    (1399-07-02)

    با سلام
    من این مدلی را دارم درایو اثر انگشت از کجا میتونم نصب کنم و یک ال ای دی ریز در محل چپ کلیک موس بعضی وقتها روشن میشه اون چیه

    کِی لپ

    سلام باید از سایت اچ پی دانلود کنید.

    اون چراغ برای قفل کردن موس پد هستش ، دوبار روش بزنید فعال میشه

  • مجتبی
    (1399-07-13)

    سلام وقتتون بخیر
    این مدل لپ تاپ صفحه کلیدش بک لایت داره آیا؟

    کِی لپ

    سلام

    هم مدل بک لایت دار داره و هم بدون بک لایت

  • گرامی
    (1399-07-14)

    سلام
    میشه از تبدیل usb به hdmi استفاده کرد برای این لپ تاپ؟

    کِی لپ

    سلام بله

  • مجتبی
    (1399-07-15)

    از کجا باید بفهمیم که لپ تاپ مون بک لایت کیبورد داره یا نداره؟ برای همین مدل 8470p

    کِی لپ

    درایور hot key این لپ تاپ رو از سایت اچ پی نصب کنید ، اگه داشته باشید روشن میشه

  • جواد
    (1399-07-28)

    سلام خسته نباشید من میخواستم روی همین مدلع EliteBook 8470p ویندوز801
    , 64بیتی نصب کنم ایا امکانش هست و اگه نصب کنم امکان دارع که لب تاب خراب شه

    کِی لپ

    هیچ لپ تاپی با نصب ویندوز خراب نمیشه !

  • ziba
    (1399-08-23)

    سلام ،این مدل رو دارم همه چیزش خوبه الا گرافیک ش ، وقتی فیلم یا عکسی می خوام ببینم عملا با دشواری ممکنه ،هر چقدر نور زیاد باشه صفحه رو تنظیم می کنی باز نمیشه با کیفیت دید ، چطور میشه این مشکل رو رفع کرد؟

    کِی لپ

    باید از برنامه های مدیریت کارت گرافیک استفاده کنید تا عملکرد گرافیکتون رو تا حد ممکن بهینه کنید.

  • آرمان زینلی
    (1399-08-24)

    من از همین لب تاب دارم بازیgtav هم روش نصب با بالاترین کیفیت و روانترین اصلا لگ
    نمیندازه

    کِی لپ

    بسیار عالی

  • رضا
    (1399-10-09)

    سلام
    یه جا همین مدلو cori 7 و رم ۸ گیگ و هارد یک ترا و گرافیک ۱ گذاشته بود میشه آیاا؟

    کِی لپ

    سلام

    رم و هارد تمامی لپ تاپ هارو میشه ارتقا داد

  • رضا مختاری
    (1399-10-09)

    یه جا همین مدلو با مشخصات
    Cori7 . رم ۸ گیگ . هارد ۱ ترا و گرافیگ ۱ گیگ گذاشته بود میشه آیاا؟؟؟

    کِی لپ

    سلام

    رم و هارد تمامی لپ تاپ هارو میتونید ارتقا بدید

  • Mrjn
    (1399-10-25)

    سلام من مدل 8460p دارم میخوام بدونم ایا باتری 8760p بهش میخوره یا نه چون باتری خودشو میدا نمیکنم .
    و اینکه شارژر همه ی hp ها بهم میخوره یا نه چون میخوام اینترنتی سفارش بدم مثل همین مدلو انتخاب نمیکنم تو سایت برا خرید

    کِی لپ

    سلام

    خیر ! باتری 8760 به 8460 نمیخوره !

    شارژر ها هم همینطور !

    محصولاتی که روی سایت ما قیمت دارند ، موجود هستند . 

  • M
    (1399-11-09)

    سلام... آیا گرافیک اینو میشع تغییر داد؟؟؟

    کِی لپ

    سلام

    خیر

  • محمد پیمان دادخواه
    (1399-11-15)

    میکروفون داره ‌؟

    کِی لپ

    سلام بله

  • سحر
    (1399-12-08)

    سلام من این لپ تاپ رو دارم اما صدا و نور صفحه زیاد نمیشه ؟ مشکل از کجاست ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید برای صدا و نور صفحه

    کِی لپ

    سلام
    سوالتون خیلی کلی هست

    اول از نصب مجدد درایور ها شروع کنید

    اگر درست نشد ممکن هست مشکل سخت افزاری باشه

  • منصور نوروزی
    (1399-12-10)

    سلام عزیز به نظرت لپ تاپ Acer v3 571g با مشخصات زیر به قیمت ۱۰۵۰۰ میارزه؟
    i5 3210m
    Nvidia gt630m
    Ram6 ddr3
    128g ssd+750 g hdd

    کِی لپ

    سلام

    با توجه به نواسانات بازار و خدمات پس از فروش مختلف هر فروشگاه برای لپ تاپ ، نمیشه به طور دقیق به سوالتون جواب داد.

  • علیرضا
    (1399-12-16)

    سلام
    میخواستم بدونم که این مدل برنامه متلب۲۰۱۷رو اجرامی کنه؟

    کِی لپ

    ُسلام
    بله

  • Zeynab
    (1400-01-25)

    سلام من این مدل رو دارم که 8440pهست اما میخوام به اینترنت گوشی وصل کنم پیدانمیکنه گوشیمو البته یه روز وصل میشه ده روز وصل نمیشه باید چیکار کنم ؟

    کِی لپ

    سلام

    احتمالا باید درایور هارو آپدیت کنید

  • ali
    (1400-04-03)

    سلام تو رو خدا جواب بدید ایا این لب تاب با گرافیک intel hd 4000 جواب گوی نرم افزارهای محاسباتی مانند گوسین و گرومکس هست؟ و سوال دیگه چجوری میتونم مقدار vram رو افزایش بدم هر کاری کردم نشد

    کِی لپ

    سلام

    بله جوابگو هست!

    مقدار vram کارت گرافیک قابل ارتقا نیست!

  • خدای مصر
    (1400-04-05)

    سلام،من از همین لپ تاپ خودم دارم
    میخواستم بپرسم این لپ تاپ که گرافیکش ۲ پس چرا تو بعضی از سایت ها نوشته قابل ارتقا تا گرافیک ۵؟
    در کل تو لپ تاپ چه بازی های میشه نصب کرد

    کِی لپ

    سلام. برای اطلاع از اینکه چه بازی هایی میتونید داخل لپ تاپتون اجرا کنید به سایت Game-Debate مراجعه کنید.

  • فواد
    (1400-04-24)

    سلام همین مدل رو دارم قبلا pes2017روش نصب میکردم ولی سایر بازی های دگ ولی الان حتی pes۲۰۱۳که نصب میکنم ارور کارت گرافیک میده میخوام بدونم راهکار چیه یعنی ممکنه لبتابم کارت گرافیک نداره اگ نداره چطور قبلا نصب میشد بازی خواهشا راه حل بهم بدید

    کِی لپ

    سلام

    درایور های کارت گرافیکتون رو آپدیت کنید

  • نسرین
    (1400-05-17)

    سلام، وقتتون بخیر، من این لپ تاپو دارم میخوام باهاش برنامه نویسی اندروید انجام بدم ایا جوابگو هست یا خیر؟ بعدش اینکه گرافیکم amd readon 7500Dایا میتونم گرافیکو تغییر بدم و اینکه رم مخصوص اینگونه لپ تاپ ها کدام نوعه برای ارتقا

    کِی لپ

    سلام
    پشتیبانی تلگرام پیام بدید

  • فاطمه
    (1400-06-14)

    سلام لپ تاپ من اصلا شارژ نمیکنه اگه از شارژ در بیارم خاموش میشه یکبار هم بردم که درست کنن ولی دوباره همون جوری شد میگن یه چیزی رو فعال میکنی ولی من به چیزی دست نمیزنم نمیدونم چیکار

    کِی لپ

    سلام

    مشکلات لپ تاپ رو باید حضورا دید و تشخیص دقیق داد اما ظاهرا مشکل از باطری دستگاه شما هست.

  • سمیرا
    (1400-06-17)

    سلام رم و هارد لین لپ تاپ تا چقدر میشه ارتقا داد بخصوص رم ؟ رم تا ۱۶ قابل ارتقا هست ؟

    کِی لپ

    سلام بله تا 16 گیگابایت قابل ارتقا هست

  • MESTER PC MOD
    (1400-06-27)

    سلام وارز ادب اقا من یه سوال داشتم من لب تابم همین مدل ولی کور ای 7 ویک گیگ گرافیک رمم هم 4 گیگه و2.90 گیگاهر..... من بازی جی تی ای وی رو به راحتی با بالا ترین گرافیک بازی میکنم جوری که حتی یه لگ کوچیک هم نمیزنه اما بازی پروتوتایپ 2 رو با پایین ترین کیفیت بازی میکنم ولی حتی باپایین ترین گرافیک هم جوری لگ میزنه که انگار زلزلس میشه بگید مشکل چیه تمام درایور ها وکارت گرافیک اپدیت هستند

    کِی لپ

    سلام
    احتمالا اون بازی سیستم قوی تری لازم داره

  • MESTER PC MOD
    (1400-06-28)

    اتفاقا به این فکر کردم که ممکنه بازی بهسیستم قوی تری نیاز داشته باشه ولی توی مشخصات این بازی زده بود که به گرافیک 512 مگ ورم2 گیگ احتیاج داره ولی شک من اینجاست که ممکنه هنگام کرک کردن انتی ویروس روشن بوده باشه چون دادم کسی برام نصب کنه بنظر شما مشکل لگ زدن از همین کرک کردن نادرسته ببخشید که من وقت با ارزشتونو گرفتم وممنونم بابت جوابگو بودنتون

    کِی لپ

    خواهش میکنم عزیز

  • Ali
    (1400-07-05)

    سلام خسته نباشید من تازه این لپ تاپ را گرفتم گرافیک دار هست ولی خیلی کند هست و دیر برنامه ها را بالا میاره یه جورایی هندلیه وهنگ می‌کنه لطفاً بگین چیکار کنم ممنون

    کِی لپ

    سلام

    هارد اس اس دی در سرعت لپ تاپ خیلی تاثیر داره 

  • علی
    (1400-07-05)

    لطفاً ج بدین ممنون

    کِی لپ

    پاسخ دادیم عزیز

  • Hamid
    (1400-07-20)

    سلام
    من می خواستم بدونم میشه 3dsmax رو نصب کنم و رندر حتی اگه رم شو ارتقاع بدم

    کِی لپ

    سلام
    برای رندرگیری لپ تاپ با گرافیک مجزا باید داشته باشید

  • سمیرا
    (1400-09-17)

    سلام وقت بخیر من این لپ تاپ رو دارم میخواستم رم رو به ۱۶ و هارد رو به ۱ ترابایت HHD و یک هارد ssd ۲۵۰ ارتقا بدم ایا امکان دو هارد وجود داره ؟ و مرکز شما این کار رو انجام میده ؟

    کِی لپ

    سلام عزیز
    میتونید دی وی دی رایترتون رو بردارید و به جاش هارد دوم رو بذارید

    بله انجام میدیم براتون

  • ادیب
    (1400-09-23)

    لب تاب 8470p ویدوز 11 نصب ؟؟؟ یا نه

    کِی لپ

    سلام
    خیر

  • امیررضا
    (1400-09-24)

    سلام خوبین من همین لب تاپ اچ پی ۸۴۷۰دارم حدود ۲ماه خردیم اما یک هفته ای میشه که وقتی باتری یا به برق وصل میکنم اندازه ۳۰ثانیه میاد بالا و پیام The CMOS checksum is invalid. The CMOS will be reset to the default configuration and will be rebooted. Please check your BIOS Setup options to see if they change. CMOS Reset (502) ENTER - Reboot the system For more information, please visit: www.hp.com/go/techcenter/startupمیده و خاموش میشه میاد بالا و بعد خوب کار میکنه من سرچ کردم میگه بایوس و بعد گفتن باید ریست بشه باید چه کار کنم ؟؟

    کِی لپ

    سلام
    بله باید ریست کنید

  • امیررضا
    (1400-09-24)

    ممنون که جواب دادید فقط چگونه باید ریست کنم ؟؟می تونین منو راهنمایی کنید ممنون میشم

    کِی لپ

    از راهنمایی های داخل گوگل استفاده کنید راحت ترید

  • asal
    (1400-10-15)

    سلام وقت بخیر لپ تاپ من همین مدل هس باتریش مشکل داشت جدا کردم
    الان وقتی بخام روشنش کنم خیلی زمان میبره تا روشن بشه و علامت شارژ چشمک زن میشه و تا چن دقیقع یا ساعت زمان میبره تا روشن بسه مشکل از چیه؟

    کِی لپ

    سلام

    احتمال زیاد از باتریش هست

  • امیررضا
    (1400-10-26)

    سلام وقت بخیر
    ببخشید من همین مدل دارم میخوام حروف ها رو مثل پ.ت.ش و .... در فوتوشاپ . پاورپوینت و .. با کلید میانبر shift+J که میزنم چیزی دیگری میاد و اون کشیدن شدن متن به وجود نمیاد بعد یه ویزی دیگه ای که هست من لبتاپ همین مدل که هست ولی کیبورد چینی ممنون میشم پاسخ بدید ؟؟

    کِی لپ

    سلام

    این ها مشکلات نرم افزاری هست عزیز

    از داخل گوگل سرچ کنید راحت تر میتونید به نتیجه برسید

  • نیکا
    (1400-11-05)

    سلام elite book 8470p
    ویندوز ۱۰ رو جواب میده؟ میشه نصب کرد؟
    ممنون

    کِی لپ

    سلام

    بله میشه

  • محمد
    (1400-12-05)

    سلام خوب هستید
    میشه مشخصات 8470w رو بگید؟
    و اینکه چه چیز هایی رو میتونم روش ارتقا بدم؟

    کِی لپ

    سلام 

    موجود ندارم ازش عزیز

    رم و هارد قابل ارتقا هست

  • نسرین
    (1401-03-28)

    سلام عزیزم من لپ تاپhp8470 دارم خواستم ببینم رمش رو تا چقدر میشه ارتقا داد و اینکه امکان داره کارت گرافیک مجزا براش نصب کرد چون گرافیکش خیلی پایینه و هاردم تا چه اندازه میشه اتقا داد

    کِی لپ

    سلام دوست عزیز. 

    گرافیک مجزا نمیشه براش نصب کرد. اگر مدل شما HP8470P هستش، رم رو میتونین  تا رم  16 گیگا بایت ارتقا بدین.  و هارد این دستگاه هم تا هارد 1 ترابایت میتونین ارتقا بدین. 

  • Ahmad
    (1401-10-24)

    سلام وقت بخیر .میگن ویندوز ۱۰ این مدل رو کند می‌کنه .درسته ؟ اگر نه شما انجام میدین ؟
    البته برای من i7 هست

    کِی لپ

    سلام ویندوز 10 برای این مدل مناسب نیست

  • H.Mahdi82
    (1401-11-29)

    سلام خسته نباشید
    برای دانلود درایو های خوده لپ تاپ باید برم تو سایت Hp ?
    یعنی نباید سی دی درایو نخرم؟؟
    ویندوز ۱۰ ۶۴بیتی رو روون میاره بالا؟

    کِی لپ

    سلام بله به سایت اچ پی مراجعه کنید.

  • hp
    (1402-08-19)

    سلام این مدل لب تاپ بلوتوث داره یانه

    کِی لپ

    سلام بله - باید درایورش رو نصب کنید

  • مهراد
    (1402-09-13)

    سلام خسته نباشید این مدل مناسب برنامه نویسی هست مشکلی نداره ؟ از لحاظ باطری چقدر شارژش میمونه و کیفیت صفحه نمایشش خوبه؟

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*