شرکت آمریکایی ریز که پیش تر از نسخه جدید لپ‌تاپ گيمينگ بليد استلث رونمایی کرده بود، هم اکنون این محصول را روانه بازار می کند. این اولترابوک استثنایی 13.3 اینچی مجهز به پردازنده‌ی جدید، Intel i7-8550U است که فرکانس آن روی ۱.۸ گیگاهرتز کلاک شده است و می‌توان آن را تا ۴ گیگاهرتز افزایش داد. تنها تغییر عمده‌ی مدل جدید، همین پردازنده است و این لپ‌تاپ تا حد زیادی شبیه به مدل آپدیت‌شده در ماه ژوئن به نظر می‌رسد. مدل جدید بلید استلث دارای یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل و ۱۶ گیگابایت رم است و در دو رنگ‌ مشکی و خاکستری برنجی روانه‌ی بازار می‌شود.

ریزر در کنار رونمایی از مدل جدید لپ‌تاپ گیمینگ خود، مدل جدید ریزر کُر را به نام Razer Core V2 معرفی کرد. Razer Core V2 دارای طراحی داخلی جدید است و از فناوری تاندربولت ۳ بهره می‌برد. Razer Core V2 پورت یو‌اس‌بی و اترنت نیز دارد.

قیمت پایه‌ی مدل جدید لپ‌تاپ بلید استلث ریزر که حافظه‌ای ۵۱۲ گیگابایتی دارد، ۱۶۹۹ دلار اعلام شده و از هم اکنون قابل‌ تهیه است. همچنین گفتنی است که Razr Core V2 بدون داشتن کارت گرافیک، ۴۹۹ دلار قیمت دارد و فروش آن به‌زودی آغاز خواهد شد.

Razer Balde

Razer 1

منبع زومیت

بازنشر توسط کی لپ

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*