همگی ما لنوو را با سری خاطره انگیز تینکپد می شناسیم. کمپانی مشهوری که در زمینه تولید لپ تاپ، کامپیوترهای شخصی و لوازم جانبی فعالیت می کند و در بازار لپ تاپ هم اکنون جایگاه دوم را در اختیار دارد. این شرکت اخیرا از محصولات جدید و فوق العاده قدرتمند خود از جمله لپ تاپ و رایانه شخصی رونمایی کرده است. محصول ورک استیشن یا همان ایستگاه کاری لنوو با نام Lenovo ThinkPad P52s مجهز به پردازنده نسل هشتمی بوده و در دو کانفیگ i7 و i5 تولید می شود. این دستگاه از 32 گیگابایت رم از نوع DDR4 پشتیبانی می کند. صفه نمایش بی نظیر 4K به تکنیک IPS مجهز بوده و کیفیت صفحه فوق العاده ای را ارائه می دهد.  کارت گرافیک قدرتمند این لپ تاپ را چیپ Nvidia Quadro P500 با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی تشکیل می دهد.

طراحی ظاهری P52s نیز مشابه محصولات قبلی سری تیکنپد، از جنس کربن و بدون تغییر خاصی همراه بوده است. محصولات ایستگاه کاری برای کاربردهای تخصصی، طولانی، رندرینگ و مواردی از این دست کاربرد دارد. هنوز زمان عرضه و قیمت پایه این دستگاه اعلام نشده است.

لنوو در کنار این لپ تاپ از دو رایانه قدرتمند با نام Lenovo ThinkStation P520 و پردازنده 18 هسته ای Intel Xeon W رونمایی کرد.

P52s
قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*