چندی پیش لنوو به مناسبت 25 سالگی عرضه لپ تاپ های بی نظیر و استثنایی سری تینکپد، از تولید مدلی به نام ThinkPad 25 خبر داده بود. کمتر کسی پیدا می شود که با شنیدن لنوو به یاد تینکپدها نیافتد. اولین مدل از این سری ThinkPad 700C بود که با واگذاری برند " تینکپد " به لنوو توسط IBM تولید شد. اکنون به مناسبت تولد این برند، تینکپد 25 با مشخصات قدرتمند و طراحی کلاسیک روانه بازار لپ تاپ ها خواهد شد.

جالب است بدانید این دستگاه در آزمایشگاهی به نام Yamato Labs در کشور ژاپن معرفی شد که در سال 1992 با هدف ایجاد یک برند محبوب و پرطرفدار به نام ThinkPad احداث شد. این طور که از خبرها پیداست، احتمالا تعداد محدودی از این لپ تاپ به بازار عرضه می شود.

 

جالب است بدانید این دستگاه در مکانی از کشور ژاپن معرفی شد که، اولین مدل تینکپدها نیز همان جا معرفی شده بود، یعنی آزمایشگاه Yamato Labs که در سال 1992 مختص کار بر روی پروژه ThinkPad احداث شده بود.

Lenovo ThinkPad 25 از چهار دکمه ترک پوینت بهره می برد و طراحی بدنه آن نیز شباهت نزدیکی به مدل ThinkPad T470 دارد، اما با این تفاوت که ظاهر قدیمی دستگاه همچنان حفظ شده است. در خصوص مشخصات این لپ تاپ نیز باید گفت که پردازنده 25MHz 80486 جای خود را به پردازنده Core i7-7500U داده و ویندوز 3.1 نیز با ویندوز 10 تعویض شده است.

همچنین نمایشگر 14 اینچی لمسی با رزولوشن فول اچ دی، سنسور اثر انگشت، دوربین IR برای قابلیت ویندوز هِلو، رم 16 گیگابایتی DDR4، حافظه NVMe SSD با ظرفیت 512 گیگابایت، پورت تاندربوت 3، سه پورت USB 3.0 نوع A، پورت HDMI مشخصات سخت افزاری این محصول را تشکیل می دهند. این محصول با نام کامل Lenovo ThinkPad Anniversary Edition 25 و با قیمت پایه 1899 دلار (چیزی در حدود 7.5 میلیون تومان) عرضه خواهد شد.

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*