شرکت لنوو از نسخه ویژه جنگ ستارگان لپ تاپ هیبریدی Yoga 920 رونمایی کرد. این لپ تاپ با نام کامل Star Wars Edition Special Yoga 920 در دو نسخه به رنگ پلاتینیومی روانه بازار خواهد شد. این مدل نسبت به نسل قبلی خود در ضخامت، و زاویه دید بهبودهایی را به همراه داشته است.

با Windows Ink بیشتر کار کنید !

ایده های شما در لحظه رخ می دهد ! به لطف ویندوز ink، قلم همیشه فعال آماده ثبت و اشتراک گذاری ایده های شماست. با یک نقشه دستورالعمل های خود را نوبت به نوبت یادداشت کنید.

Yoga 920 Star Wars Edition

بر روی این نسخه به صورت پیشفرض Windows 10 Home نصب شده و از قابلیت سنسور اثر انگشت و  Windows Hello نیز پشتیبانی می کند.

با کورتونا از سراسر اتاق صحبت کنید

دستیار صوتی کورتونا آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست های شماست ! برنامه های مورد نیاز را اجرا کنید، یادآورها را تنظیم کرده و همه این کارها تا فاصله 4 متری انجام دهید !

Yoga 920 Star Wars

این دستگاه به یک صفحه نمایش لمسی UHD با پنل IPS در اندازه‌ی ۱۳.۹ اینچ و رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ مجهز شده است. پیکربندی آن نیز شامل ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی PCIe SSD است. پردازنده نسل هشتمی i7 مدل 8550U، کارت گرافیک Intel UHD Graphics 620، رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 و و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی PCIe SSD از مشخصات سخت افزاری این محصول محاسبه می شود. تنها مزیت این نسخه خاص نسب به سری معمولی Yoga 920 تنها تفاوت در رم و صفحه نمایش 4K بوده و با قیمت ۱۶۹۹  در دسترس است.

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*