خرید لپ تاپ ایسوس

همان طور که می گویند ، ثروت باعث جسارت می شود. ایسوس امسال به لطف نوآوری هایی که به همراه داشت از جمله ScreenPad و ErgoLift به مقام دوم در رده بندی برترین ها در لپ تاپ رسید. طراحی لپ تاپ های ایسوس همچنان در حال پیشرفت است و این شرکت طیف گسترده و متنوعی از محصولات را ارائه می دهد. ایسوس ما را با ZenBook Pro 15 که اولین لپ تاپ با یک صفحه لمسی که به عنوان یک نمایشگر ثانویه است، شگفت زده کرد.

شرکت ASUSTeK Computer ، مشهور به ASUS ، یک شرکت سخت افزاری رایانه ای تایوانی می باشد و در سال 1989 در کشور تایوان شروع به کار کرده است. ایسوس یکی از معروف ترین کمپانی های سخت افزاری رایانه ای در دنیا است. محصولات آن نیز دسک تاپ ، لوازم جانبی کامپیوتر ، لپ تاپ ، تلفن های هوشمند ، تبلت ها و دستگاه های ترکیبی می باشد. 

خرید لپ تاپ ایسوس ارزان

 

نقاط قوت ایسوس در خرید لپ تاپ ایسوس

  • ویژگی های نوآورانه: بین ScreenPad (پد لمسی که به عنوان یک صفحه ثانویه مضاعف است) و لولا ErgoLyft ، ایسوس امسال جوایز را به دست آورد.
  • طراحی های زیبا: ایسوس در طراحی هر یک از لپ تاپ های خود به شکل جدی و خوب عمل می کند.

نقاط ضعف اصلی در خرید لپ تاپ ایسوس

  •  پشتیبانی و ضمانت: پشتیبانی ایسوس بار دیگر نتوانست در خرید لپ تاپ ایسوس خوب کار کند. تیم پشتیبانی که با آنها با تلفن صحبت کردیم در پاسخگویی به سوالات ما مشکل داشت و شرکت هیچ گونه برنامه ضمانت طولانی ارائه نمی دهد.

asus laptop

تحلیل خرید لپ تاپ ایسوس

جهت خرید لپ تاپ ایسوس ، شرکت ایسوس چند لپ تاپ عالی را در طیف گسترده ای از دسته ها ارائه می دهد ، از Chromebook های مقرون به صرفه گرفته تا تجهیزات بازی با حق بیمه. میانگین لپ تاپ ایسوس از امتیاز 5 ستاره 3.8 بوده است و تنها دو دستگاهی که امسال مورد بررسی قرار دادیم نمره زیر 3.5 را به دست آوردند. این نمرات بالا ناشی از طراحی های خیره کننده و قیمت مناسب Asus است که به آن معروف است.

یک لپ تاپ ایسوس که لایق EC ما ، 4.5 ستاره ROG Strix Hero II است، دارای طراحی برجسته ای با سطوح آلومینیومی تیره است که توسط یک نوار سبک درخشان RGB برجسته شده است. گیمرها همچنین از پنل 144 هرتز Strix Hero II و GPU GeForce GTX 1060 قدردانی می کنند. ZenBook 13 UX333FA  یکی دیگر از لپ تاپ های ایستاده است که از ماندگاری باتری خوبی برخوردار است و در کنار آن یک طراحی جمع و جور و عملکرد قوی نیز دارد. در خرید لپ تاپ ایسوس یک گزینه حتی ارزان تر VivoBook S15  است که گزینه های رنگی متنوعی دارد.

asus Zephyrus

طراحی در لپ تاپ ایسوس

ایسوس نیز به مانند یک خانه مد است که در هر زمان معین طرح های متنوعی را برای خرید لپ تاپ ایسوس ارائه می دهد. ZenBook ها ، مانند ZenBook S UX391UA ، ZenBook Pro و ZenBook 13 UX333FA ، ظاهری کلاسیک با دایره های متحد المرکز پیچیده و کاملاً آرام در یک درب آلومینیومی دارند. در حالی که Chromebook C523NA و VivoBook Flip 14 به صورت "کاملاً مبهم" توصیف شده اند ، VivoBook S15 با شاسی زیبای Firmament Green خود که هم فلزی و هم پلاستیکی است ، متحیر کننده است.

لپ تاپ های بازی مانند TUF Gaming FX705 و FX504 جایی است که ایسوس با برخی از طراحی های عجیب و غریب خود ، از جمله یک لپ تاپ X بزرگ و با استایل مناسب آمده است . این دو لپ تاپ با ظرافت بیشتری ساخته شده است و دو نسخه متفاوت را ارائه می دهند. البته برخی از لپ تاپ ها به مانند ROG Strix Scar II ، به لطف فضای داخلی آن ، کمی قطبی هستند .

پایین ترین قیمت لپ تاپ ایسوس

پشتیبانی و ضمانت در خرید لپ تاپ ایسوس

پشتیبانی فناوری آنلاین ایسوس (در رسانه های اجتماعی) راهی مطمئن برای یافتن پاسخ های صحیح به سؤالات ما می باشد. متأسفانه ، با این حال ، اعضای تیم ایسوس که با آن ها با تلفن صحبت کردیم ، به برنامه های کاربردی خود این شرکت چندان تسلط نداشتند و در خرید لپ تاپ ایسوس ما را به اشتباه انداختند.

خرید لپ تاپ ایسوس یک ضمانت یک ساله استاندارد دارد که بسته به لپ تاپ شما ، گاهی اوقات شامل محافظت در برابر آسیب های تصادفی نیز می شود. این برنامه ها ، ضمانت نامه طولانی ارائه نمی دهد .

ایسوس لمسی

نوآوری در خرید لپ تاپ ایسوس

وقتی که صحبت از نوآوری به میان می آید ، ایسوس یکی از مهم ترین برند ها در بازار می باشد. این شرکت با ScreenPad در Asus ZenBook Pro 15 خود ، ریسک کرد و البته هزینه آن را هم پرداخت کرد. این لپ تاپ نیز دارای یک LCD تاچ پد ، کنترل کننده و پخش کننده موسیقی ، نوار ابزار میانبر بهره‌ وری و نمایشگر دوم است .

ایسوس هم چنین با Project Precog خود در حال آزمایش لپ تاپ های دارای صفحه نمایش دوگانه می باشد که امسال نیز به بازار خواهد آمد . ZenBook S13  جدید ، باریک ترین لپ تاپ با گرافیک مجزا در داخل بازار می باشد. Asus قابلیت بازی به شکل جدی هم دارد ، همان طور که در ROG Mothership مشهود است.

لپ تاپ ایسوس لمسی

ارزش و انتخاب خرید لپ تاپ ایسوس

خرید لپ تاپ ایسوس انتخاب گسترده ای از لپ تاپ ها را برای ما دارد ، اما برخی شکاف ها وجود دارد. با قیمت 209 دلار ، می توانید Asus Chromebook C523NA را دریافت کنید. Chromebook C202SA نیز با قیمت 218 دلار در دسترس است.

این شرکت با ZenBook 13 UX333FA که یک پردازنده قدرتمند Core i5 و باتری عالی را ارائه می دهد ، با 849 دلار معقول ، وارد بازار شد . اگر یک سرمایه گذار بزرگ هستید ، ZenBook Pro 15 را در نظر بگیرید که شما را به یک Core i9، یک GTX 1050 Ti و یک صفحه نمایش 4K زرق و برق دار LCD می رساند . این دستگاه همچنین دارای یک صفحه لمسی عالی با صفحه نمایش LCD است که به عنوان یک صفحه نمایش دوم قابل تنظیم هم کار می کند. خرید لپ تاپی با چنین مشخصاتی قطعا قیمت های سرسام آوری با خود به همراه دارد، در این شرایط خرید لپ تاپ استوک در بین مدل های مختلف ایسوس راه حل مناسبی محسوب می شود.

ایسوس زنبوک

صحبت پایانی درباره خرید لپ تاپ ایسوس

ایسوس بزرگترین سازنده رایانه شخصی نیست ، اما با این وجود قادر به ارائه طیف گسترده ای از رایانه های شخصی برای خرید لپ تاپ ایسوس است. اگر به دنبال یک لپ تاپ برای بازی یا یک دستگاه لپ تاپ متناسب با بودجه خودتان و یا یک محصول 2 در 1 که با تمرکز بر تولید می باشد هستید ، احتمالا ایسوس چیزی را برای شما خواهد داشت.

در حالی که شرکت ایسوس بسیاری از لپ تاپ های گران قیمت را مانند مایکروسافت و اپل ارائه نمی دهد ، تقریباً با هر قیمت و میزان بودجه یک لپ تاپ ایسوس مشاهده می شود. بسته به مدلی که شما به دنبال آن می باشید ، می توانید زیر 1000 دلار تا بیش از 2000 دلار خرج کنید و از کیفیت ساخت عالی ، عملکرد عالی لذت خواهید برد . این انتخاب بستگی به میزان بودجه شما دارد و به احتمال زیاد باعث می شود تا احساس کنید که انتخاب بسیار مناسبی داشته اید که برای رفع نیاز های شما مفید واقع می شود .

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*