واچ او اس 8 جدید ترین نسخه سیستم عامل اپل واچ می باشد .اپل در کنفرانس WWDC که در ماه ژوئن برگزار شد از نسل جدید واچ اواس در کنار آی‌او‌ اس 15 و   آیپد او ‌اس 15 رونمایی کرد و قرار است در پاییز 2021 منتشر شود.

ویژگی ها و خصوصیات واچ او اس 8

به روز رسانی watchOS 8 ویژگی های جدیدی را معرفی می کند تا به کاربران کمک کند تا سالم ، فعال و متصل به دوستان و خانواده باشند .اپل اکثر ویژگی های قبلی را بهبود بخشیده و خبری از خصوصیت منحصر به فرد جدیدی نیست.

واچ او اس 8

برنامه  Wallet

چندین پیشرفت در کیف پول وجود دارد ، ساعت شما محل نگهداری انواع کلیدهای پشتیبانی شده است. کلیدهای دیجیتالی جدید برای باز کردن  قفل درب خانه ، خودرو ، دفتر و اتاقهای هتل. همچنین از Family Sharing پشتیبانی می شود تا کلیدهای دیجیتالی با خیال راحت با اعضای خانواده به اشتراک گذاشته شود. همه این ویژگی های کلیدی جدید با ضربه زدن به ساعت Apple Watch برای باز کردن قفل کار می کنند. در برخی ایالت ها آمریکا ، کاربران قادر خواهند بود گواهینامه رانندگی یا شناسه دولتی خود را به Wallet اضافه کنند.

اپلیکیشن جدید  Mindfulness

برنامه ها‌ی تناسب اندام و سلامت روان همیشه از اجزای اصلی اپل واچ بوده است. برنامه "Breathe" در واچ او اس 8 به برنامه Mindfulness تغییر نام داده است تا عملکرد جدیدی که اضافه شده را منعکس کند. علاوه بر تمرینات تنفسی ، watchOS 8 دارای یک ویژگی Reflect است که به شما کمک می کند تا با ارائه یک موضوع قابل تامل همراه با یک انیمیشن چشم نواز ، تمرین مدیتیشن کنید. Reflect به کاربران یک ایده متفکرانه می دهد و این فرصت را برای شما فراهم می کند تا مدت زمانی را به ذهن آگاهی اختصاص دهید.

برنامه sleep در واچ او اس 8

زمانی که خواب هستید اپل واچ تعداد تنفس را علاوه بر زمان خواب ، ضربان قلب و اکسیژن خون اندازه گیری می کند. داده های تنفسی را می توان در برنامه Health مشاهده کرد و معیاری است که با استفاده از آن می توانید سلامت عمومی خود را مورد بررسی قرار دهید.

ساخت watch face با تصاویر پرتره

به گفته اپل ، صفحه ساعت سفارشی عکس، محبوب ترین نوع در میان کاربران اپل واچ است. برای پوشاندن زمان از چهره افراد مورد علاقه شما استفاده می شود. در واچ فیس، سوژه عکس روی زمان و تاریخ شما لایه بندی می شود .

ویژگی های واچ او اس 8

ویژگی های جدید  home

اپل برنامه Home را در اپل واچ دوباره طراحی کرد تا برای استفاده مفیدتر باشد. هنگامی که یکی از دستگاه های هوشمند شما فعال می شود ، واچ او اس 8 پیشنهاداتی را برای سایر دستگاه هایی که در این نزدیکی  شما هستند ارائه می دهد. به عنوان مثال: اگر کسی زنگ خانه شما را می زند ، اپل واچ گزینه هایی مانند باز کردن قفل در یا روشن کردن چراغ ها را به شما پیشنهاد می کند. رابط اصلی دارای نمادهای وضعیت برای هر یک از دستگاه های متصل شماست تا بتوانید دما ، روشن بودن چراغ ها و موارد دیگر را در یک نگاه مشاهده کنید.

طراحی جدید photo

در نسخه های قبلی شما تنها می توانستید عکس هایی که با گوشی خود گرفته اسد را مشاهده کنید اما در واچ او اس 8 می توانید عکس ها را  از برنامه Photos با پیامرسان یا ایمیل به اشتراک بگذارید.بنابراین اگر تصاویر سرگرم کننده ای مشاهده کردید ، می توانید آن را بدون نیاز به باز کردن iPhone خود با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید.

برنامه Fitness

برنامه فیتنس اپل واچ

اپل هر ساله تمارین تازه ای در برنامه های سلامت و تناسب اندام خود ایجاد می کند.اپل دو تمرین جدید تای چی و پیلاتس را به اپلیکیشن فیتنس اضافه کرده است. با استفاده از تمارین تای چی که به عنوان مدیتیشن در حال حرکت از آن یاد می‌شود، باعث افزایش آرامش شما می شود.

 تاریخ انتشار واچ او اس 8

هنوز به طور رسمی زمان انتشار واچ او اس 8 مشخص نشده است.اما با توجه به اینکه اپل در سالهای گذشته نسخه جدید سیستم عامل ساعت های هوشمند خود را همزمان با عرضه اپل واچ ارائه می دهد .احتمالا امسال نیز با عرضه اپل واچ 7 در پاییز واچ او اس 8 نیز منتشر می شود.به جز اپل واچ 7 قرار است اپل واچ سری 3 به بعد نیز قابلیت دریافت نسخه جدید را داشته باشند.

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*