گرچه هنوز زمان رونمایی و معرفی رسمی محصولات جدید اپل که معمولا در ماه سپتامبر رخ می دهد ، فرا نرسیده است .اما با نزدیک شدن زمان عرضه اپل واچ سری7 برخی اخبار و اطلاعات راجب این ساعت هوشمند نشت کرده است که شاید برای علاقه مندان حوزه فناوری جالب باشد. در مقایسه با اپل واچ 6 ، قاعدتا باید در اپل واچ سری7 شاهد تعدادی ارتقا باشیم . ممکن است اپل ، این ساعت را با یک سنسور جدید سلامت ، صفحه نمایش پیشرفته تر و عمر باتری بیشتر ارائه دهد. همچنین شایعات حاکی از صفحه نمایش بزرگتر با طراحی جدید و لبه های تخت است. حال سوال اصلی این است که اپل واچ سری6 را خریداری کنیم یا کمی تامل کنیم و منتظر عرضه اپل واچ سری7 بمانیم؟ اپل از سال 2015 هر سال یک ساعت هوشمند جدید را عرضه کرده است .حتی در سال 2020 دو ساعت را روانه بازار کرد.پس انتظار می رود سری جدید ساعت هوشمند اپل به زودی رونمایی شود.اما چه ویژگی های جدیدی در محصول جدید اپل خواهد بود که ما را مجاب به انتظار کند.

اپل واچ سری7

آخرین اخبار و شایعات در مورد اپل واچ سری7             

در  گزارشی جدید از مارک گورمن در بلومبرگ : "اپل واچ سری7 دارای طراحی جدید با صفحه نمایش بزرگتر و لبه های صافتر و پردازنده سریعتر خواهد بود ." به احتمال زیاد اپل ساعت های هوشمند جدید را در رنگ‌های مشکی ، نقره‌ای ، قرمز، آبی و سبز ارائه خواهد کرد. Ming-Chi Kuo تحلیل‌گر با سابقه محصولات اپل می گوید" اپل واچ سری7 با دو قاب ۴۱ و ۴۵ میلیمتری عرضه خواهد شد. ساعت‌های هوشمند فعلی با دو قاب ۴۰ و ۴۴ میلیمتری تولید می‌شوند. این محصول جدید شامل طراحی‌های جدیدی برای مدیریت سلامت است . اپل واچ جدید به کلی تغییر می کند و طراحی جدیدی خواهد داشت " از قابلیت هایی که در حوزه سلامت برای این ساعت ذکر شده است توانایی سنجش قند خون است. این موضوع برای افراد دیابتی بسیار نوید بخش خواهد بود که بطور مداوم می توانند میزان گلوکز خون خود را چک کنند.  اندازه گیری قند خون معمولاً به استفاده از دستگاه (CGM)  و تست یک قطره خون در دستگاه مربوطه نیازمند است. با این وجود، شایعات مبنی بر آن است که حسگر نوری گلوکز خون اپل ، بدون نیاز به قطره خون و تنها از طریق سطح پوست میزان قند خون شما را مشخص می کند. در مورد حافظه RAM و ظرفیت اپل واچ سری7اطلاعات مشخصی وجود ندارد.اما با توجه به اینکه اپل هر 2 تا 3 سال میزان رم و فضای ذخیره سازی خود را افزایش داده است انتظار می رود در محصول جدید نیز حافظه رم تا 2 گیگابایت و ظرفیت ذخیره سازی تا 64 گیگ افزایش دهد. اما در نظر داشته باشید هنوز برای قضاوت در مورد اپل واچ سری7 زود است.باید منتظر بود تا ببنیم کدامیک از این شایعات به واقیت تبدیل می شود.

قیمت اپل واچ سری7

تاریخ عرضه اپل واچ 7

در سالهای گذشته اپل هر ساله در پاییز سری جدید ساعت های خود را رونمایی وطی 10 تا 15 روز روانه بازار می کند. Kuo در وب‌سایتی گفته اپل واچ سری 7 قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ به بازار بیاید. ما نمی توانیم به طور قطعی بگوییم که در خط تولید اپل واچ سری7 چه می گذرد یا اینکه گزارش جدید بلومبرگ چگونه بر تاریخ انتشار Apple Watch 7 تأثیر می گذارد. در هر حال اطمینانی وجود نداردکه در ماه سپتامبر در کنار iPhone 13 و AirPods 3 مانند گذشته وارد بازار می شود.

قیمت اپل واچ سری7

شرکت اپل قیمت ساعت های هوشمند خود را تقریبا به طور ثابت نگه داشته است ، مگر اینکه اپل تصمیم بگیرد یک تحول مالی ایجاد کند. به طور معمول این شرکت ساعت های هوشمند 40 میلی متری با GPS خود را با قیمت 399 دلار به فروش می رساند.این قیمت برای اندازه 44 میلی متر تا 429 دلار و برای پشتیبانی از تلفن همراه 100 دلار دیگر به قیمت پایه گوشی اضافه می شود.

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*