مردم هر روز به دنبال راه های جدیدی برای کسب درآمد بیشتر هستند تا بتوانند خواسته ها و نیازهای خود را برآورده کنند. در سال های اخیر بسیاری از مردم تصمیم گرفته اند از طریق استخراج ارز دیجیتال با لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی درآمد کسب کنند. بسیاری از مردم جهان با این روش توانسته اند به درآمدهای نجومی دست یابند ، آنها بیش از آنچه در ذهن داشتند درآمد کسب کردند.

شاید وقتی در دهه گذشته برای اولین بار بیت کوین به عنوان رمز ارز ایجاد شد کمتر کسی تصور می کرد با سرمایه گذاری اندک بتواند ره صد ساله را در کمتر از ده سال طی کند.در حال حاضر نیز با افزایش فزاینده قیمت بیت کوین و سایر رمز ارز ها افراد زیادی به استخراج و خرید و فروش آنها مشغولند.اگر شما هم به این کار علاقه مندید با ما همراه باشید تا با روش کار و موانع آن آشنا شوید.

استخراج ارز دیحیتال

رمز ارز چیست ؟

واژه ارز رمزنگاری شده بیش از یک دهه است که استفاده می شود و یکی از پرکاربردترین اصطلاحات اخیر است. یک ارز مجازی که به صورت الکترونیکی در رایانه شما بوجود می آید و تحت کنترل یا مقررات هیچ کشور یا بانک مرکزی در جهان نیست. فرآیند استخراج ارز دیجیتال با لپ تاپ یا سیستم های مخصوص ، ماینینگ نامیده می شود.

برای اینکه بتوانید در صرافی ارزهای دیجیتال خرید ، فروش یا معامله کنید ، به یک نرم افزار ویژه در بستری که این ارزها بر روی آن مبادله می شود نیاز دارید. به سادگی با ثبت نام در سایت رمز ارزها می توانید یک حساب رایگان باز کنید و در آن سپرده ای بگذارید تا از طریق آن بتوانید در بازار رمزنگاری تجارت کنید. فراموش نکنیم که در حال حاضر هزاران ارز در بازار رمزنگاری وجود دارد و هر روز ارزهای جدیدی در حال ظهور هستند.

تجهیزات مورد نیاز برای استخراج ارز دیجیتال با لپ تاپ

- یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ با قدرت پردازش بالا (کارهای گرافیکی و سیستم‌های قدرتمند مخصوص بازی)

- اتاقی که رایانه شما در آن قرار دارد باید کاملا خنک باشد تا لپ تاپ یا کامپیوتر خانگی داغ نشود زیرا سیستم شما باید بطور پیوسته روشن باشد تا بتوانید به درآمد مطلوب برسید.

- اینترنت نیز یکی از ابزارهای اساسی مورد نیاز شما است زیرا کل فرایند به صورت آنلاین انجام می شود. به همین دلیل است که شما نیاز به یک اتصال پایدار در هر زمان از شبانه روز دارید.

- برای اینکه بتوانید پول مجازی را مبادله کنید و آن را با پول نقد عوض کنید ، باید عضو یک صرافی آنلاین باشید.

خرید و فروش ارز دیجیتال

آیا استخراج ارز دیجیتال با لپ تاپ به صرفه است؟

در ابتدا ، وقتی ارزهای رمزنگاری شده به ما معرفی شدند ، مردم از تجهیزات بسیار ساده تر ، رایانه ها و لپ تاپ هایی با عملکرد پایین تر استفاده می کردند ، اما با رشد شبکه استخراج کنندگان ، به روز رسانی آن تجهیزات ضروری شد. استخراج ارز دیجیتال با لپ تاپ می تواند اولین تجربه شگفت انگیز برای ورود به دنیای ارزهای رمزنگاری شده ، یادگیری اصول اولیه و نحوه عملکرد آن باشد. ممکن است در ابتدا گیج شوید ، اما اگر قصد سرمایه گذاری بیشتر بر روی این فعالیت را دارید برای رسیدن به نتیجه ای سودآور ، به آرامی و مطمئن وارد این بازار شوید. یکی دیگر از مزایایی که می توانید از استخراج با لپ تاپ بدست آورید این است که از این طریق برق کمتری مصرف می کنید. وقتی این کار را از طریق رایانه شخصی انجام می دهید ، مصرف برق دو برابر و شاید سه برابر بیشتر می شود و قبض برق بسیار زیاد خواهد بود.

موانع استخراج ارز دیجیتال با لپ تاپ

مطمئناً یکی از بزرگترین مزیت ها این است که در صورت داشتن اتصال اینترنت خوب ، می توانید رایانه قابل حمل را هرجا که می خواهید با خود ببرید و به این ترتیب بعداً می توانید کل فرآیند ایجاد رمزنگاری را دنبال کنید. اما اگر باتری کم است و به پریز برق دسترسی ندارید یا شارژر را در خانه فراموش کرده اید. در اینجا لپ تاپ به طور خودکار خاموش می شود و روند استخراج مختل می شود ، که می تواند برای شما هزینه داشته باشد و ممکن است خسته کننده باشد.

همچنین یکی از دلایل خطرناک این است که لپ تاپ ها سریعتر از رایانه های معمولی گرم می شوند. و استفاده همزمان از چندین برنامه در حالی که نرم افزار استخراج در آن زمان در حال اجرا است ،بسیار دشوارتر است. این می تواند یک مشکل بزرگ باشد زیرا قبل از استفاده از برنامه دیگری ، گشت و گذار در وب ، پاسخ به ایمیل ها و انجام بازی یا هرگونه فعالیت دیگر ، باید استخراج را متوقف کنید. برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد لپ تاپ یا ایجاد صدمه بزرگ ، باید روی فن لپ تاپ سرمایه گذاری کنید تا بتوانید سطح گرما را تنظیم کرده و جریان هوا را بهتر کنید.

مشکل دیگری که ممکن است رخ دهد ، کمبود حافظه ویدئویی روی کارت گرافیک شما است. هنگامی که در حال استخراج هستید ، معمولاً از کارت گرافیک استفاده می کنید ، به ویژه هنگامی که این کار را از طریق لپ تاپ انجام می دهید و اگر حافظه کافی برای بارگذاری تمام داده ها بر روی کارت گرافیک ندارید ، نمی توانید آن را استخراج کنید. البته اگر از لپ تاپ برای استخراج استفاده می کنید ، مزایا و معایب خود را دارد. بنابراین در اینترنت جستجو کنید و مطمئن شوید که خصوصیات لپ تاپتان برای شروع این فرآیند کافی است. شاید لازم باشد کمی آن را ارتقا دهید و برای سرمایه گذاری روی آن هزینه کنید. آیا به صرفه خواهد بود ؟

استخراج بیت کوین

رمز ارزهای محبوب در سال 2021

اگرچه در ابتدا امکان استخراج بیت کوین با استفاده از لپ تاپ و رایانه های رومیزی وجود داشت ، اما مشکل روزافزون استخراج و ظهور سخت افزارهای مدار خاص (ASIC) که به طور خاص برای استخراج بیت کوین ایجاد شده اند ، استخراج بیت کوین در خانه را با استفاده از رایانه خانگی یا لپ تاپ اصلا به صرفه نیست. می توانید مقاله ی استخراج بیت کوین با لپ تاپ را که قبلا منتشر کردیم را مطالعه کنید.

با این حال ، استخراج ارز دیجیتال با لپ تاپ هنوز برای سایر رمز ارزهای دیجیتال محبوب در سال 2021 مانند( اتریوم ،دوج کوین ، مونرو ، بایت کوین،لایت کوین ، گرین و...) یک گزینه مناسب است. اگر بی ثباتی سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده برای شما بالاست و نمی خواهید ریسک ناشی از خرید رمز ارز های دیجیتال را متحمل شوید . اما همچنان می خواهید از اقتصاد جدید سود ببرید ، راه اندازی فرآیند استخراج رمز ارز دیجیتال در خانه ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد.

بیت کوین

عواملی که بر سود آوری شما تاثیر گذار هستند

محاسبه هش و درآمد

Hashrates.com یک منبع عالی برای محاسبه درآمد احتمالی است. این سایت درآمد احتمالی را برای CPU ها و GPU ها نشان می دهد و برآوردی از میزان سود حاصل از استخراج رمز ارز دیجیتال در ماه را نشان می دهد. به عنوان مثال ، Hashrates.com می گوید یک پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3080 می تواند با سرعت 48 مگاهرتز بر ثانیه کار کند و ماهانه 217 دلار برای استخراج اتریوم درآمد خواهد داشت. در مقایسه ، اینتل i9-10900 می تواند با سرعت 4KH/s کار کند و در مدت مشابه حدود 9 دلار مونرو تولید می کند.

قیمت بازار سکه ای که استخراج می کنید

قیمت ارزهای رمزنگاری شده بسیار ناپایدار است - بنابراین استخراج یک رمزنگاری که روند صعودی دارد ، بیشتر از رمز ارزی که قیمتی ثابت یا رو به کاهش دارد ، برای شما درآمد خواهد داشت.

هزینه برق

یک قاعده کلی برای پردازنده گرافیکی این است که هرچه هش ریت تولید شده در آن بیشتر باشد ، از برق بیشتری استفاده خواهد کرد. میزان برق مصرفی و هزینه ای را که بابت آن می پردازید را حتما مدنظر بگیرید.

جمع بندی

قبل اقدام عملی حتما برآورد هزینه و دستاورد را انجام دهید .زیرا استخراج ارز دیجیتال با لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی کاری زمان بر است . گاهی هزینه برق ممکن است بیش از ارزش سکه هایی باشد که می توانید استخراج کنید.ممکن است حتی نتوانید هزینه ای که بابت تجهیز و ارتقا لپ تاپ و سیستم خود می کنید را از این طریق بدست آورد !

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*