لپ تاپ یکی از ابزارهایی است که به شما این امکان را می‌دهد تا ارزهای دیجیتال هم‌چون بیت کوین را استخراج و به کیف پول خود منتقل کنید. این روزها بیت کوین، به بستری مهم برای کسب درآمد تبدیل گردیده  و پیشرفت آن به اندازه ای زیاد بوده است که، کشورهای مختلف را به فکر طراحی و عرضه ارز رمز ملی مخصوص خود وا داشته است.

بیت کوین

بیت کوین چیست و چگونه کار می‌کند؟

به تعریف ساده، بیت کوین نوعی پول دیجیتال است که در اختیار هیچ نهاد یا موسسه ای قرار نداشته و دارای قوانین خاص خود است. برای مثال تنها 21 میلیون واحد تولید و در دسترس قرار خواهد گرفت و تمام گردش های مالی با این مقدار انجام می شود. بدین ترتیب مثل دلار، یورو یا پوند، شاهد تولید انبوهی از اسکناس ها به صورت نامحدود خواهیم بود.
بیت کوین میتواند توسط هر شخصی که ماینر، نامیده میشود، استخراج گردد. این کار نیاز به سخت افزار و منابع بسیار قوی از جمله پردازنده، کارت گرافیک و برق دارد. دستگاه های مختلفی برای استخراج بیت کوین در بازار وجود دارد، اما جالب است بدانید، امکان استخراج ارز دیجیتال بیت کوین با لپ تاپ و کامپیوتر خانگی نیز وجود دارد. قدرت استخراج ارز با واحدی با نام هش ریت (Hash Rate) محاسبه می‌شود.

بیت کوین

آموزش استخراج بیت کوین با لپ تاپ

برای انجام این کار به موارد زیر نیازمند هستید:
- لپ تاپ یا کامپیوتر خانگی با پردازنده های قوی مانند سری HQ یا Xeon
- اتصال اینترنت قوی و بدون کوچکترین قطعی
- منبع برق ثابت بدون قطعی

نرم افزارهای مختلفی برای انجام ماینینگ وجود دارد که ما یکی از آن ها را به شما معرفی می کنیم. برای شروع کار نیاز به ثبت نام در سایت Minergate و نصب نرم افزار اختصاص آن‌ها دارید. با اجرای نرم افزار، کار استخراج بیت کوین با لپ تاپ برای شما آغاز می‌شود. این نکته را در نظر بگیرید که با 24 ساعت روشن ماندن و فعالیت مداوم سیستم ممکن است تنها 1 یا 2 دلار دریافت کنید. بنابراین هزینه ی بالایی برای شما دربر خواهد داشت. این نرم افزار برای سیستم عامل هایی از جمله ویندوز، مکینتاش و نسخه های مختلف لینوکس در دسترس می باشد.

تبدیل بیت کوین

پس از استخراج بیت کوین و انتقال آن به کیف پول، می توانید با استفاده از صرافی های آنلاین آن را به دلار و ریال تبدیل کنید. آموزش کامل تبدیل پول در سایت های تخصصی مرتبط در حوضه ارز مجازی وجود دارد.

با این تفاسیر و نکاتی که گفتیم، باید از خودتان بپرسید که استخراج بیت کوین با لپ تاپ به صرفه است یا خیر؟ هم‌چنین یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد و سرمایه‌گذاری در این بازار، خرید مستقیم بیت کوین و انتظار برای بالا رفتن ارزش آن است!

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*