در 20 سال اخیر کمتر کسی پیدا می شود که، نام یاهو و سرویس خاطره انگیز مسنجر آن را نشنیده باشد. یاهو مسنجر که یکی از قدیمی‌ترین سرویس‌های پیام رسان تاریخ به شمار می‌رود، در ۲۶ تیر ماه به کار خود پایان داده و رسما بازنشسته خواهد شد. این پیام رسان محبوب در کشور ما نیز طرفداران بسیاری داشت و از اولین مسنجرها محسوب می شد. این برنامه در حالی پس از 20 سال به کار خود پایان می دهد که، هنوز هم برخی از افراد از در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند. در همین رابطه یاهو بیانیه زیر را منتشر کرده است :

ما میدانیم که طرفداران وفاداری در سراسر دنیا داریم که هنوز از یاهو مسنجر برای صحبت با دوستانشان استفاده می‌کنند چرا که این سرویس جز اولین سرویس‌ها و اپلیکیشن‌هایی به شمار می‌رود که به چت و گپ دوستانه یا کاری اختصاص دارند. با این حال از آنجایی که چشم انداز ارتباطات گروهی در حال تغییر است، ما تصمیم گرفته‌ایم که ابزار ارتباطی جدیدی بسازیم تا بتواند تمامی خواسته‌‌های کاربران را به راحتی فراهم آورد.»

کاربران این مسنجر تا 6ماه فرصت دانلود آرشیو گفتگو های خود را دانلود کنند. همچنین شناسه یاهو (Yahoo ID) کماکان باقی مانده و در سایر سرویس های این شرکت قابل استفاده است. باید دید پیام رسان جدید این شرکت یعنی Squirrel (سنجاب) می تواند موفقیت های برادر بزرگتر خود را تکرار کند یا خیر !

منبع : PhoneArena

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*