چندی پیش در مراسم رونمایی از آیفون های جدید اپل، با مشخصات فنی آیفون XS MAX آشنا شدیم. بر اساس گزارش تازه ای از Display Mate که نامی آشنا در بررسی و آزمایش دنیای صفحه نمایش ها به شمار می رود، آیفون ایکس مکس، مقام بهترین صفحه نمایش تلفن های همراه را تا به اینجا به خود اختصاص داده است. این گوشی نسب به آیفون 10 از حداکثر میزان روشنایی لحظه ای بالاتر بهره مند بوده و دقت رنگ مناسب تری نیز دارد.

apple  توضیحات اپل در خصوص صفحه نمایش آیفون xs و xs max

  پانل OLED در iPhone XS برای نمایش HDR با بهترین دقت رنگ در صنعت، سیاه و سفید واقعی، و روشنایی و کنتراست قابل توجه است. آنها دقیق ترین صفحه نمایش، با بالاترین تراکم پیکسل، در هر دستگاه اپل هستند.

روشنایی لحظه ای 660 نیتی نمایشگر برای گاموت رنگی ;DCI-P3 و نیز ;sRGB یکی از رکوردهایی است که توسط XS MAX به ثبت رسیده است. این حد روشنایی موجب می شود میزان قابل مشاهده بودن نمایشگر در نور محیطی شدید بهبود یابد. دیسپلی میت میزان بازتاب نور برای نمایشگر آیفون XS Max را 4.7 درصد اندازه گیری کرده که نزدیک به پایین ترین میزانی است که تا کنون برای یک گوشی هوشمند ثبت شده است. در نتیجه این میزان بازتاب و روشنایی نمایشگر، آیفون XS Max یکی از بالاترین کنتراست ها را در بین موارد آزمایش شده توسط دیسپلی میت در محیط های نوری روشن از خود به جای گذاشت. در آخر دیسپلی میت برای این گوشی عنوان «نمایشگر گوشی هوشنمد بالا رده بسیار چشمگیر» را به کار برده و جایزه بهترین نمایشگر گوشی هوشمند و با رده +A را به این گوشی اعطا کرده است. در حالی که صفحه نمایش 6.4 اینچی OLED از Galaxy Note 9 سامسونگ نیز امتیاز A + را به دست آورده است، XS Max با نتایج بهتر، این رتبه را کسب کرد.

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*