بدون شک رمزهای عبور یکی از مهمترین راه های حفاظت از امنیت داده ها و اطلاعات به شمار می رود. استفاده از رمزهای پیچیده در گوشی و لپ تاپ ها علاوه بر افزایش ضریب امنیت و پایین آمدن امکان حدس و لو رفتن، ممکن است برای شما از جهت یادآوری سخت باشد، به خصوص اگر مجموعه ای از رمز ها را در کنار هم داشته باشید ! ابداع جالب یک شرکت آمریکایی، کار شما را در ورود به حریم های خصوصی بسیار راحت تر می کند ! این شرکت با ساخت نوعی انگشتر امنیتی، می تواند کار احراز هویت را برای شما انجام دهد. این ابزار که ابتدا برای اندازه گیری ضربان قلب و تعداد گام های شما در هنگام حرکت طراحی شده و در نمایشگاه CES 2017 معرفی شده بود، قصد دارد یک گام بزرگ در حوزه امنیت دیجیتال بردارد !

motiv

در حال حاضر این حلقه بر پایه شارژ مغناطیسی برای ردیابی تناسب اندام شما کاربرد داشته و وضعیت سلامت شما را به صورت روزانه در اپلیکیشن مخصوص که در گوشی شما نصب می شود، ثبت می کند.

شرکت سازنده بسیار امیدوار به استقبال از این محصول در زمینه جایگزینی رمزهای عبور است. به کمک این حلقه هوشمند می توانید ابزارهای اتصال به اینترنت، احراز هویت و ورود به سایت ها و همچنین انجمن ها و مرورگرها را داشته باشید. این انگشتر می تواند به خوبی با مروگرهای مطرح همچون کروم، فایرفاکس و مایکروسافت اج همگام شود. حلقه Motiv، نخستین انگشتر مورد تاییدی است که، می‌تواند سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های مورد نظر شما را قفل‌گشایی کند. جایگزینی این روش با رمز عبور دور از دسترس نیست، اما زمان بر خواهد بود.

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*