مک بوک ایر 2018 اپل، به لطف طراحی مدرن و سخت افزار بهتر، بدنه نازک تر و وزن سبک تر نسل جدید لپ تاپ های مقرون به صرفه اپل محسوب می شود. هنوز هم اندازه 13.3 اینچی در این مدل حفظ گردیده است، با این تفاوت که بالاخره اپل رزولوشن آن را با دیگر MacBook های گران خود هماهنگ کرده است. MacBook Air جدید به ارزانی سابق نیست، اما قطعا ویژگی های جدیدی همچون صفحه نمایش رتینا و تاچ آی دی بسیاری را مجاب به خرید خود خواهد کرد. اپل، مک‌ بوک ایر جدید را در رنگ‌های طلایی، خاکستری و نقره‌ای با قیمت پایه 1199 دلار روانه بازار خواهد شد.

مزایا

  • طراحی نازک و سبک
  • صفحه نمایش با رزولوشن بالاتر
  • قیمت مناسب 

معایب

  • وجود تنها دو پورت Thunderbolt3 
  • عدم تغییر مکان پورت ها

اپل اخیرا از محصولات جدید خود از جمله مک بوک ایر جدید رونمایی کرد. بالاخره حدس و گمان ها درباره امکانات و ویژگی های مک بوک ایر 2018 اپل به پایان رسید. طراحی جذاب تر و سخت افزار قوی و بروز، مهمترین تغییراتی است که کوپرتینونشین‌ها برای طرفداران این لپ تاپ آماده کرده اند. دستگاه جدید چیزی حدود 15 درصد باریکتر از نسل قبلی خود است. اندازه صفحه نمایش تغییر نکرده اما کیفیت آن حسابی دستخوش تغییر شده و رزولوشن بالاتر و درصد رنگ بهتری در آن به چشم می خورد. در ساخت این لپ تاپ از آلومینیوم بازیافتی استفاده گردید و وزن آن به 1.25 کیلوگرم رسیده است.

MackBook Air 2018

مک بوک ایر جدید با همان اندازه صفحه نمایش 13.3 اینچی نسل های قبل، اما با کیفیت رتینا و رزولوشن 2560 در 1600 عرضه خواهد شد. صفحه کلید مشابه مکانیزم پروانه ای که در مک بوک پرو 2018 شاهد آن بودیم، در این دستگاه به کار رفته گرفته شده و امکان کار در محیط های کم نور و کاملا تاریک را به خوبی برای شما مهیا می کند. همچنین در بخش ترک پد، با افزایش وسعت بیشتر، کار را برای کلیک کردن و استفاده کاربران حرفه ای آسان تر کرده است. حسگر اثر انگشت کاربردی تاچ آیدی نیز برای احراز هویت کاربر به مک‌بوک ایر 2018 اضافه گردیده است. سنسور تاچ آی دی مک بوک ایر 2018 اپل از تراشه جدید T2 بهره می‌برد که می‌تواند استفاده از قابلیت “Hey, Siri” بهرم مند است و به شما این امکان را می دهد تا از فاصله دور، لپ تاپ را صدا بزنید ! همچنین این ویژگی تمام داده های شما را با امنیت بالایی رمزنگاری کرده و سرعت انتقال آن ها را بهبود می بخشد.

MackBook Air 2018

مک‌بوک ایر از پردازنده‌ی نسل هشتمی Core i5 اینتل با فرکانس پایه‌ی 1.6GHz برای توان پردازشی خود استفاده می کند و واحد پردازش گرافیکی Intel UHD Graphics 617 را نیز در خود جای داده است. همچنین می توانید تا 1.5 ترابایت حافظه پرسرعت SSD در کنار 16 گیگابایت حافظه رم برای بالاترین کانفیگ سخت افزاری این دستگاه در اختیار داشته باشید.


ویدئو معرفی مک بوک ایر 2018 اپل

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*