وای او، از خاطره انگیرترین لپ تاپ هایی بود که در گذشته ای نه چندان دور با همکاری مشترک سونی تولید می شد. اما از زمان توقف همکاری این دو، وایو محصولات خود را به صورت جداگانه معرفی کرده است. اخیرا لپ تاپ جدید این کمپانی، تحت عنوان VAIO A12 معرفی شد. تولید لپ تاپ های هیبریدی 2 در 1 در میان تمام تولیدکنندگان رایج بوده و طرفداران خاص خود را دارد. لپ تاپ جدید وایو ای 12، با ساختار جدیدی به نام "Stabilizer Flap” داشته و تا حد قابل قبولی ضعف این مدل لپ تاپ ها را پوشش داده است.

قرار است وایو ای 12 با اندازه صفحه 12.5 اینچی در پیکربندی های مختلف روانه بازار شود که به ترتیب Core i5-8200Y ،Core m3-8100Y و Core i7-8500Y و ارزان ترین مدل آن به پردازنده Celeron 3965Y مجهز خواهد بود. همچنین خرید این دستگاه با حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم، 1 ترابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش Full HD (رزولوشن 1920 در 1080) امکان پذیر است. همچنین VAIO A12 با وزن حداکثر 1.14 کیلوگرمی در حالت کامل، امکان جابجایی و استفاده در مسافرت، کلاس درس و دفتر کار را به بهترین شکل ممکن فراهم کرده است.

VAIO A12

در بخش اتصالات نیز، سه پورت USB وجود دارد که یکی از آن ها از نوع Type-C به همراه درگاه HDMI برای اتصال دستگاه های خارجی، یک پورت VGA، پورت شبکه RJ45 و درگاه کارت حافظه SD مشاهده می شود. این پورت های کاربردی در سمت راست دستگاه قرار دارند. در مورد شارژدهی نیز باید بگوییم که در حالت تبلتی، باتری دستگاه بین 7.4 تا 8.1 ساعت و زمانی که کیبورد نیز متصل باشد، 15 ساعت کار بازدهی خواهد داشت.

ساختار جدید و خاص این دستگاه مشکل اشغال فضا توسط براکت پشتی، عدم امکان تنظیم زوایا، ضخیم بودن بخش پایینی و موارد مشابه دیگر که در سایر لپ تاپ های تبلتی بازار شاهد آن بودیم را به خوبی برطرف کرده و در 5 حالت لپ تاپ، تبلت، مشاهده، نمایش تاشو و حالت کیبورد وایرلس قابل استفاده است.

VAIO A12
به گفته سازندگان، لپ تاپ وایو ای 12 با قیمت 1474 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نسخه مخصوص "All Black” این لپ تاپ نیز 238 هزار و 800 ین (2095 دلار) قیمت خواهد داشت. فروش جهانی VAIO A12، از سال آینده آغاز می‌شود. در کل، مشخصات سخت افزاری و ساختار عالی این دستگاه بسیار کاربردی است اما قیمت آن ممکن است در فروش آن تاثیر گذار باشد.

تهیه شده توسط کی لپ
قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*