بعد از سرفیس پرو 4 مایکرو سافت شرکت لنوو که یکی از مدعیان بنام جهانی معرفی شده است با ارائه لپ تاپ هیبریدی جدید خود با نام Miix 720 سایرین شرکت ها را به چالش کشیده است. لپ تاپ لنوو مدل Miix 720 مدلی از لپ‌تاپ‌های خانواده Miix به حساب می آید که به‌ راحتی تغییر حالت داده و از لپ‌تاپ به تبلت تبدیل می شود. لنوو از جدیدترین فناوری های روز دنیا برای ساخت این محصول بروز خود بهره برده و با معرفی قلم هوشمند Active Pen  22 که همراه آن است، این لپ‌تاپ را خاص تر به نمایش گذاشته است. این سیستم که به ویندوز ۱۰ مجهز است، بسیار سبک ‌وزن بوده و با قابلیت استفاده از قلم میتونه برای کاربران کاربردهای مختلفی داشته باشه.

همچنین بخوانید
بهترین لپ تاپ های تبلتی 2018

این لپ تاپ از اونجایی که برای تمامی مصارف دیجیتال معرفی شده است و طرفدارانی که بدست آورده و از اعتماد فراوانی برخوردار شده است. با طراحی جالب و کاربردی کیبورد لپ تاپ Miix 720 که به گونه ای است که به راحتی جدا شده و تبدیل به یک تبلت ویندوزی می‌شود و در صورت اتصال به بدنه با یک لپ‌تاپ کامل روبرو خواهید شد. همچنین صفحه ‌کلید این لپ تاپ از نور پس ‌زمینه استفاده می‌کند و در هنگام تایپ کردن حس بی نظیری را به شما انتقال می دهد. این لپ تاپ با وزن حدود 1 کیلوگرم در دسته سبک وزن ترین لپ تاپ های هیبریدی قرار می گیرد اگر شما هم جز اون دسته از کاربرانی هستید که دائما سرو کارتون با لپ تاپ هست و میخاید جابجایی زیادی داشته باشید عالیه !

Lenovo Miix 720

نکته جالب  دیگه این که باید بدانید لپ تاپ Miix 720 بدون کیبورد تنها 780 گرم وزن دارد. این لپ تاپ که با نمایشگر 12 اینچی که با وضوح عالی QHD ارائه شده است، با قلم هوشمند Miix 720 برای کاربران که طالب کشیدن نقاشی های دیجیتالی هستند، با درجه حساسیت به فشار ۴۰۹۶ که برای آن در نظر گرفته شده است و مواردی از این قبیل میتونه قابل استفاده باشه !

ادعای دیگر این شرکت چینی این هست که  به لطف پورت تاندربولت 3 ،این سیستم توانایی اتصال به یک مانیتور 4K را نیز داراست و قابلیت روشن ماندن تا 8 ساعت را دارد. از دیگر قابلیت ها و ویژگی های این دستگاه می توان به پردازنده نسل هفتمی آن که از Core i7 شرکت اینتل است اشاره کرد. بدون شک Lenovo Miix 72 با رم 16 گیگابایتی و Lenovo Miix 72، حافظه SSD یک ترابایتی، اسپیکرهای استریو همراه با فناوری دالبی، سیستم عامل ویندوز 10 مایکروسافت، میتونه توجه هر کاربری رو جلب کنه. ناگفته نماند که قابلیت‌های ارتباطی وایرلس، بلوتوث 4.1، دو پورت USB 3، یک پورت USB 2، یک درگاه میکرو SD با یک جک 3.5 میلی‌متری و دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 1 مگاپیکسلی مجهز به مادون قرمز جهت پشتیبانی از سیستم Windows Hello از دیگر ویژگی های برجسته این دستگاه محسوب می شوند.

همچنین بخوانید
کاربرد پورت تاندربولت در لپ تاپ

Lenovo Miix 720

البته با کمی دقت در طراحی و ساخت Miix 720، متوجه خواهیم شد که این لپ تاپ تغییر چندانی نسبت به لپ تاپ Miix 700 (که در نمایشگاه IFA سال 2015 از آن رونمایی شد) نداشته است. و تنها با مزیت های بیشتری معرفی شده است، وحالا میتونیم منتظر روانه شدن این لپ تاپ حرفه ای با دو رنگ محبوب طلایی و خاکستری در ماه آوریل و با قیمت پایه نزدیک به هزار دلار باشیم.

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*