خرید لپ تاپ با توجه به نیازهای شما، همواره مسلتزم بررسی دقیق و تحقیق کامل برای انتخاب مناسب ترین گزینه برای شماست. سایت های مختلفی چه در ایران و چه در جهان، بخشی با نام نقد و بررسی دارند که به کمک آن ها می توانید اطلاعات کاملی از یک محصول کسب کرده و از نظرات سایر کاربران درباره نقاط ضعف،قوت و تجربه کار آن ها باخبر شوید. سایت های تخصصی در زمینه بررسی بهترین راهنمای خرید لپ تاپ برای شما محسوب می شوند. در این مقاله از کی لپ، به معرفی سه مرجع کاربردی در این زمینه می پردازیم :

نقد و بررسی لپ تاپ

CNET

از معروفترین پایگاه های اطلاع رسانی اخبار تکنولوژی در دنیا صفر و یک محسوب می شود. سی نت در هر ماه میزبان میلیون ها کاربر علاقه مند به حوضه آی تی است. بخش های کاربردی از جمله راهنمای خرید محصول، دانلود بازی و برنامه موبایل، آموزش و مهمتر از همه بخش جذاب، نقد و بررسی لپ تاپ در این سایت به چشم می خورد. رابط کاربری بسیار عالی این سایت، بدون شک جوری شما را مجذوب خود می کنید، بایستی حداقل یکبار در هفته به سی نت سری بزنید ! CNET همواره در بین 150 سایت برتر و پربازدید دنیا در رتبه بندی الکسا بوده است.

نقد و بررسی لپ تاپ

DigitalTrands

دیجیتال ترندس را بلاگرها و سایت های تکنولوژی در کشورما به خوبی می شناسند، چرا که مرجع خبری بسیاری از سایت های فناوری در ایران است. داستان برند این سایت در بخش درباره ما، بسیار جالب و خواندنی است. طوری که اعضای این تیم از سال 2001 ایده داشتن یک سایت مرجع و بروز در زمینه تکنولوژی را داشته اند. البته بررسی دامنه این سایت نشان می دهد که آغاز به کار رسمی آن ها از سال 2003 میلادی بوده است. DigitalTrands به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی در دسترس است. در منوی Best Product، همواره بهترین محصولات در زمینه لپ تاپ، موبایل، تلویزیون، سیستم های هوشمند خانگی، کنسول های بازی و پرینترها معرفی می شوند. جالب است بدانید، بیش از 100 ها کارمند دیجیتال ترندس در دفاتر این شرکت در 6 شهر مختلف از جمله نیویورک، لس آنجلس و تورنتو مشغول مشغول به کار هستند. این سایت نیز از پربازدیدترین پایگاه های اینترنتی آمریکا به شمار می رود.

نقد و بررسی لپ تاپ

NoteBookCheck

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد همگی در نوت بوک چک یافت می شود ! بعید است که تصمیم به خرید لپ تاپ داشته باشید و در تحقیق و سرچ های خود با نوت بوک چک مواجه نشوید ! به جرات می توان این سایت را کامل ترین مرجع بررسی و نقد لپ تاپ در جهان نامید ! این سایت یک سر و گردن از تمامی سایت های مرتبط بالاتر است و یکی از مزایای فوق العاده آن، پوشش گسترده بسیاری از محصولات موجود در بازار است ! برای مثال نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس n552vw در سایت NoteBookCheck به بهترین و کامل ترین شکل ممکن انجام شده است و در صورتی که در خواندن متون انگلیسی مشکلی ندارید، مطالعه مقالات این سایت را به شما پیشنهاد می دهیم. همچنین بسیاری از مطالب این سایت در منابع فارسی زبان ترجمه گردیده و در دسترس شما می باشند. نقد و بررسی لپ تاپ استوک HP EliteBook Revolve 810 یکی از مواردی است که از این سایت ترجمه کرده ایم. همچنین اگر به دنبال مشخصات و اطلاعات خاصی درباره یک دستگاه قدیمی و یا لپ تاپ استوک باشید، نوت بوک چک معمولا در 90 درصد نتایج گوگل و موتورهای جستجو به شما پیشنهاد می شود.

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*