به گزارش کی لپ و به نقل neowin به نظر می رسد، شرکت ال جی امسال نیز در رویداد CES 2018 محصول جدیدی از سری gram معرفی خواهد کرد. فلسفه اصلی در طراحی این لپ تاپ ها افزایش حداکثری قابلیت حمل و نقل بدون فدا شدن توانمندی های پردازشی است. به همین منظور گِرم های جدید ال جی از پردازنده های نسل هشتمی اینتل بر روی برد اصلی خود برخوردار خواهند بود. این پردازنده های چهار هسته ای نسبت به نسل قبل خود تا ۳۰ درصد کارایی بیشتری را به نمایش خواهند گذاشت.

یکی از مقامات ال جدی در خصوص لپ تاپ های فوق سبک جدید این شرکت می گوید: «محصولات سری gram برای کسانی طراحی شده اند که یک نوت بوک کامل با کارایی بالا را به همراه سبکی و قابل حمل بودن می خواهند. سری 2018 این محصولات تمام این گزینه ها را برای شما فراهم می کنند و از انعطاف بالا به همراه پردازش پرشتاب برخوردار خواهند بود.»

ال جی می گوید لپ تاپ های مورد بحث با برخی قابلیت های اختیاری همچون سنسور اثر انگشت، حسگرهای مرتبط با «Windows Hello»، صفحه نمایش لمسی و پورت تاندربولت 3 هم قابل سفارش خواهند بود. علاوه بر این ها، بدنه ساخته شده از آلیاژ نانو کربن و منیزیوم نیز مقاومت بالا در مقابل آسیب های فیزیکی را تضمین خواهد کرد.

طبق اعلام کمپانی کره ای، gram مدل ۱۴ اینچی جدید از لحاظ ابعاد با مدل ۱۳ اینچی سال قبل یکسان خواهد بود که این به معنی کاهش حاشیه های نمایشگر و افزایش زیبایی آن است. تصویری از مدل 2017 این لپ تاپ را در ابتدای مطلب مشاهده می کنید.

منبع : دیجیاتو

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*