در این مقاله قصد داریم بهترین لپتاپ های استوک زیر 8.5 میلیون تومان در بازار را به شما معرفی کنیم. لپ تاپ هایی که برای استفاده ی روزمره همچون وبگردی ، بورس ، شرکت در کلاس های آنلاین ، تماشای فیلم و ... مناسب هستند. در ابتدا لازم است مختصری درباره ی خرید لپ تاپ استوک بدانیم . در ایران اصطلاحا استوک را همان دسته دوم می دانند . اما در اصل کالای استوک ، کالایی است که در خارج کشور ، بنا به شرایط فروشی که وجود دارد و خریدار کالا میتواند به هر دلیلی کالا را تا معمولا یک ماه پس از خرید مرجوع کند ، مرجوع شده است. به عبارتی کالای سالمی که نو نیست.

لپ تاپ استوک Dell Latitude E6230

Dell Latitude E6230

کمپانی آمریکایی دل ، از خوش نام ترین کمپانی های عرصه تکنولوژی به ویژه لپتاپ و قطعات کامپیوتری است. لپتاپ های دل با تنوع زیادی که دارند ، میتوانند پاسخگوی نیاز های تمامی افراد جامعه باشند.

لپتاپ Dell Latitude E6230 با صفحه نمایش 12.5 اینچی از جمله لپتاپ های خوش قیمت بازار و با قدرت نسبتا خوب است. پردازنده Core i3 و یا Core i5 (میتوانید خودتان انتخاب کنید) نسل سوم این لپتاپ ، میتواند به راحتی تمامی نیاز های روزمره شما از جمله وبگردی ، فیلم دیدن ، تایپ ، شرکت در کلاس های آنلاین و ... را برطرف کند. لازم به ذکر است که فرکانس پردازنده این لپتاپ 2.6 GHz و حافظه Cache آن 3 مگابایت می باشد. از اتصالات این دستگاه میتوان به پورت VGA ، WiFi ، وبکم ، بلوتوث ، USB 2.0 و USB 3.0 اشاره کرد.

لپ تاپ استوک HP EliteBook 2170p

HP EliteBook 2170p

شرکت Hewlett-Packard ، که به HP خلاصه می شود ، یک شرکت فناوری اطلاعات چند ملیتی آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا قرار دارد و طیف گسترده ای از اجزای سخت افزاری و همچنین نرم افزار و خدمات مرتبط با آن را به مصرف کنندگان توسعه و ارائه می دهد. این مینی لپتاپ خوش ساخت ، از شرکت آمریکایی اچ اپی ، از مناسب ترین لپ تاپ های کوچک و خوش قیمت بازار است. صفحه نمایش 11.6 اینچی این لپ تاپ ، آنرا در گروه مینی لپ تاپ ها قرار داده است. HP EliteBook 2170p در عین کوچک و سبک بودن ، دارای پردازنده ی نسبتا قدرتمندی است. پردازنده ی Core i5 نسل سه ای که به راحتی تمامی نیاز های روزمره ی شما را جوابگو خواهد بود. دارا بودن این مدل به حسگر اثر انگشت ، امنیت آنرا بالا برده است. همچنین این لپ تاپ دارای پورت USB 3.0 نیز می باشد.

لپ تاپ استوک HP EliteBook 2570p

HP EliteBook 2570p

از دیگر مدل های ارزان قیمت کمپانی اچ پی میتوان به این مدل اشاره کرد. EliteBook 2570p در مقایسه با 2170p دارای صفحه نمایشی بزرگتر و وزنی بیشتر است. پردازنده ی Core i5 نسل سوم درون این دستگاه ، نشان از قدرت خوب آن در پردازش اطلاعات می دهد.پس لازم نیست نگران کندی آن در انجام کارهای روزمره باشید. همچنین این مدل لپ تاپ قادر به خواندن DVD می باشد که کارایی آن را بالاتر می برد. وای فای ، یو اس بی نسل 3 ، بلوتوث ، وبکم و ... از دیگر اتصالات این دستگاه خوش دست می باشد.

لپ تاپ استوک HP EliteBook 8460p

HP EliteBook 8460p

مدل دیگری از شرکت اچ پی که در مقایسه با دو مدل قبلی که معرفی کردیم ، قدرتمندتر ، بزرگتر و سنگین وزن تر است. پردازنده ی Core i7 نسل دوم این مدل لپ تاپ به همراه کارت گرافیک AMD Radeon HD 6470M با ظرفیت 1 گیگابایتی نشان از قدرتمند بودن آن می دهد. اگر شما به دنبال لپ تاپی گرافیک دار و با قیمت مناسب هستید ، HP EliteBook 8460p گزینه ای بسیار مناسب برای شما خواهد بود. لازم به ذکر است که نمایشگر این لپ تاپ 14.1 اینچی می باشد.

لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad T430

Lenovo ThinkPad T430

بدیهی است که کمپانی نام آشنای لنوو که در زمینه ی لپتاپ بسیار موفق بوده است نیز باید در لیست ما حضور داشته باشد. Lenovo Group Limited که به Lenovo خلاصه می شود ، یک شرکت فناوری چند ملیتی چینی است. این شرکت که در هنگ کنگ قرار گرفته ، دارای مقرهای جهانی در پکن چین ، کارولینای شمالی ایالات متحده وهمچنین مراکز عملیاتی در سنگاپور است. این شرکت رایانه های شخصی ، رایانه های لوحی ، تلفن های هوشمند ، سرورها ، ابر رایانه ها ، دستگاه های ذخیره سازی الکترونیکی ، نرم افزار مدیریت فناوری اطلاعات و تلویزیون های هوشمند را طراحی ، توسعه و تولید می کند و از ماه ژوئیه سال 2020 میلادی بزرگترین فروشنده رایانه های شخصی جهان است . سری T لپ تاپ های Lenovo برای کار های سخت و مهندسی طراحی شده اند. مدل T430 از خانواده ی ThinkPad ، از لپتاپ های بسیار خوب و کارای میان رده با قیمت مناسب بازار است. پردازنده ی Core i5 نسل سه با فرکانس پردازنده 2.6 GHz نشان از قدرت خوب آن در عمل پردازش می دهد. همچنین پشتیبانی این لپتاپ از DVD و USB نسل سوم ، باعث انتخاب این لپتاپ 14 اینچی می شود.

لپ تاپ استوک HP Probook MT40

hp probook mt40

از دیگر محصولات کمپانی اچ اپی ، می توان به این لپ تاپ خوش ساخت و باکیفیت 14 اینچی اشاره کرد . پردازنده ی Core i3 نسل دوم با فرکانس 2.1GHz  ، در کنار قابلیت های دیگری همچون پشتیبانی از درایو نوری (DVD) و پورت نسل سوم یو اس بی ، نشان از کارایی بالای این لپ تاپ می دهد. همچنین از دیگر نکات مثبت این لپ تاپ می توان به قیمت بسیار مناسب آن اشاره کرد. 

لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad L520

Lenovo thinkpad L520

این لپ تاپ 15.6 اینچی برای کسانی که خواستار صفحه نمایش بزرگ هستند بسیار مناسب است . همچنین سی پی یو ی این دستگاه Core i3 و از نسل دوم می باشد که به راحتی قادر به پردازش امور روزمره ی شما همچون وبگردی ، کلاس های آنلاین ، بورس ، تماشای فیلم و ... می باشد. از دیگر قابلیت های مفید این دستگاه می توان به پشتیبانی از DVD RW اشاره کرد . پس اگر دنبال لپ تاپی با سایز صفحه نمایش بزرگ و قیمتی مناسب هستید ، حتما Lenovo ThinkPad L520 را بررسی کنید.

لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad T410s

Lenovo ThinkPad T410s

همانطور که گفتیم ، سری T لپ تاپ های لنوو برای کارهای سنگین و سخت طراحی شده اند. این لپ تاپ 14 اینچی با پردازنده ی Intel Core i5 نسل اول در کنار گرافیک Intel HD لپ تاپ میان رده ی مناسبی برای دانشجویان و مهندسان می باشد . همچنین دقت صفحه نمایش این مدل 1440x900 پیکسل می باشد که نشان از کیفیت مطلوب صفحه نمایش آن می دهد.

لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad T420s

Lenovo ThinkPad T420s

T420s  ، مدل بالاتر T410s می باشد.پردازنده ی Core i5 نسل دوم این لپ تاپ 14 اینچی با دقت صفحه نمایش 1600x900 پیکسل ، انتخاب مناسبی در این بازه ی قیمتی می باشد . نکته ی قابل توجه دیگر این لپ تاپ ، پشتیبانی آن از پورت یو اس بی نسل سوم می باشد .

لپ تاپ استوک Fujitsu LifeBook T5010

Fujitsu LifeBook T5010

کمپانی ژاپنی فوجیتسو ، از کمپانی های مطرح ساخت لوازم الکترونیکی است. لپ تاپ Fujitsu LifeBook T5010 با پردازنده ی Intel Core 2 Duo و صفحه نمایش 13.3 اینچی LED در کنار قیمت مناسب ، گزینه ی خوبی برای خرید لپ تاپ با کاربری استفاده ی روزمره می باشد. از مهمترین قابلیت های این لپ تاپ میتوان به لمسی بودن صفحه نمایش آن و وجود حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

لپ تاپ استوک Fujitsu LifeBook S6410

Fujitsu LifeBook S6410

از مدل های دیگر لپ تاپ های فوجیتسو ، میتوان به S6410 اشاره کرد . مشخصاتی مشابه با T5010 با تفاوت عدم وجود  صفحه نمایش لمسی ، قیمت این مدل را کمتر و به صرفه تر کرده است. لازم به ذکر است که این مدل نیز دارای حسگر اثر انگشت می باشد.

 

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*