HP EliteBook 2170p همان نمونه کوچکتر HP Elitebook 8460p در نظر گرفته می شود. شرکت HP قالب همان طراحی را در شاسی کوچکتری اعمال کرده است و نتیجه ی آن شده است HP EliteBook 2170p.


طراحی

ساختار کوچک و جمع و جور Elitebook 2170p در کنار طراحی زیبا و محکم آن ، نشاندهنده ی بالا بودن سطح کمپانی HP است . بدنه محکم این لپ تاپ بسیار مقاوم بوده و برای سختی سفرهای تجاری طراحی شده است ، بنابراین می توان بدون نگرانی آن را در یک چمدان پر جای دهید. جنس بدنه این مدل مینی، آلیاژ منیزیم 4 درصد بوده و ابعاد آن 11.5 در 7.6 اینچ می باشد.درمورد وزن این لپ تاپ باید بگوییم 2.39 پوند (معادل 1.08 کیلوگرم) نسبت به برخی از لپ تاپ های سایز کوچک و مینی تا حدودی سنگین است اما به عنوان مثال نسبت به لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Carbon (2.93 پوند معادل 1.32 کیلوگرم) کمی سبک تر است . البته گفتنی است که این مدل لنوو صفحه نمایش بزرگتری نیز دارد (14 اینچ) . پوشش نقره ای ظریف بر روی شاسی باعث شده تا طراحی لپ تاپ از حالت خسته کننده و تجاری خارج شود .در قسمت زیرین لپ تاپ پوششی پلاستیکی مشکی رنگ قرار گرفته است. اگرچه این پوشش سودمند در قسمت زیرین به زیبایی سایر قسمت های Elitebook 2170p نیست ، اما از یک سوکت بهره می برد که می تواند به بسیاری از ایستگاه های اتصال (Docking Stations) HP متصل شود.

طراحی hp elitebook 2170p

صفحه نمایش

صفحه نمایش 11.6 اینچی HP Elitebook 2170p دارای حداکثر وضوح تصویر 1366x768 پیکسل است که برای تماشای فیلم در کیفیت 720p (HD) کافی است. کوچک بودن صفحه نمایش این لپ تاپ ، ممکن است خرید این لپ تاپ را برای کسانی که نیاز به صفحه نمایش بزرگ دارند توجیه نکند . اما خوشبختانه ، متن و تصاویر به طور قابل توجهی در صفحه مات Elitebook 2170p واضح و خوانا به نظر می رسند. زاویه دید در این لپ تاپ نیز بسیار قابل قبول است . به طوری که در زاویه دید 45 درجه ، میتوانید محتوای درون صفحه نمایش را با 90 درصد جزییات رویت کنید.

صفحه نمایش hp elitebook 2170p

پردازنده

HP EliteBook 2170p دارای پردازنده ی Intel Core i5 مدل 3427U می باشد. این پردازنده ، یک پردازنده ULV برای لپ تاپ های مبتنی بر معماری Ivy Bridge است که در سال 2012 میلادی منتشر شده است. به دلیل وجود قابلیت Hyperthreading در این پردازنده ، دو هسته می توانند تا چهار رشته را به طور موازی اداره کنند و منجر به استفاده بهتر از پردازنده شوند. هر هسته سرعت پایه 1.8 گیگاهرتز را ارائه می دهد اما می تواند با Turbo Boost سرعت کلاک را تا 2.6 گیگاهرتز (برای 2 هسته فعال) و 2.8 گیگاهرتز (برای 1 هسته فعال) افزایش دهد. این پردازنده ی میان رده مبتنی بر Sandy-Bridge خود ، 3 مگابایت حافظه پنهان (Cache) L3 را ارائه می دهد.

لپ تاپ استوک hp elitebook 2170p

باتری

در آزمایش باتری انجام شده روی HP EliteBook 2170p ، که شامل گشت و گذار بی سیم Wi-Fi با روشنایی صفحه نمایش 40 درصد است ، باتری این لپ تاپ عدد 6 ساعت و 44 دقیقه را ثبت کرده است. این مقدار 25 دقیقه بیشتر از متوسط رده ی لپ تاپ های قابل حمل ، تقریبا یک ساعت بیشتر از XPS 12 (5 ساعت و 46 دقیقه) و 12 دقیقه کمتراز ThinkPad X230 (6 ساعت و 56 دقیقه )است .

باتری hp elitebook 2170p

صدا

HP EliteBook 2170p دارای یک جفت بلندگوی کوچک است که در جلوی دستگاه قرار گرفته اند و با نرم افزار SRS Premium Sound Pro تقویت می شوند. صدای این لپ تاپ ، بلندی زیادی ندارد اما کیفیت صدا بسیار مناسب است . در کنترل پنل برنامه ی SRS Premium Sound Pro ، در بخش " listening experience" سه نوع تنظیمات برای صدا وجود دارد که شامل موسیقی ، صدا و فیلم سه بعدی می باشند. طبق آزمایش هایی که روی این مدل صورت گرفته است ، تنظیمات موسیقی برای استفاده ی عادی بسیار مناسب است.

بلندگو hp elitebook 2170p

کیبورد و تاچ پد

در طراحی صفحه کلید HP EliteBook 2170p میتوان ظرافت و زیبایی را به وضوح دید. فاصله ی بین دکمه ها مناسب است و تجربه ی تایپ خوبی با صفحه کلید این لپ تاپ خواهید داشت. در یک تست تایپ ده انگشتی انجام شده معتبر ، این صفحه کلید ، میانگین 68 کلمه در دقیقه با ضریب خطای 2 درصد را کسب کرده است که نشان از طراحی صحیح این صفحه کلید می دهد. کلیدها دارای نور پس زمینه با یک سطح روشنایی مناسب هستند که برای کار در محیط های کم نور کافی است.همچنین طبق گفته ی شرکت HP کلیدهای کیبورد در برابر نشت مقاوم هستند و مایعاتی که از لابه لای دکمه ها عبور می کنند ، از قسمت پایین شاسی تخلیه می شوند. مرکز صفحه کلید محل قرارگیری Pointing Stick است. تاچ پد این لپ تاپ با اندازه ی 3.7x1.5 اینچ ساخته شد است . سایز تاچ پد متناسب با خود لپ تاپ ، کوچک است و دکمه های تاچ پد نیز باعث کوچک تر شدن صفحه لمسی شده اند . بنابراین ممکن است در هنگام کار با تاچ پد HP EliteBook 2170p ، مدام انگشتتان به دکمه های تاچ پد برخورد کند و حس ناخوشایندی را تجربه کنید.

صفحه کلید hp elitebook 2170p

اتصالات

درگاه های HP EliteBook 2170p در سمت چپ و راست دستگاه متمرکز شده اند. در سمت چپ یک درگاه USB 3.0 ، اسلات قفل کنزینگتون ، DisplayPort ، جک صوتی / میکروفون و یک اسلات SmartCard قرار گرفته است. در سمت راست دکمه پاور کشویی ،یک پورت USB 3.0 دیگر ، جک اترنت و پورت VGA کمی فرو رفته قرار گرفته است. همچنین این لپ تاپ دارای ارتباطات بدون سیم همچون WiFi و Bluetooth نسل چهارم نیز می باشد.

اتصالات hp elitebook 2170p

ویژگی های مثبت

  • سبک و قابل حمل
  • صفحه کلید حرفه ای

ویژگی های منفی

  • تاچ پد کوچک
قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*